x تبلیغات
خرید چای سبز تیما

رضایت مشتریان از قهوه موکا گانودرما/09109483228

 معرفی و بررسی قهوه موکا گانودرما

 
 
 
امروزه قهوه ها دارای نمونه های مختلفی می باشند که بسیار با هم متفاوت هستند. یکی از انواع قهوه ها قهوه موکا می باشد. قهوه موکا دارای نمونه های مختلفی می باشند که افراد می توانند با استفاده ی یکی از برندها، نسبت به خوردن این قهوه اقدام نمایند. قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد همواره مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. لذا ما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی قهوه موکا گانودرما پرداخته و نکاتی که در مورد این قهوه وجود دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد خرید قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما را دارید، ما را تا پایان همراهی نماید تا نکات مهم این قهوه را برایتان آشکار سازیم.
 
بررسی قهوه موکا
 
بسیاری از افراد دوست دارند که بدانند قهوه موکا یا همان کافه موکا چه می باشد؟ در این مورد می توان گفت قهوه موکا به عنوان یکی از نوشیدنی هایی محسوب می شود که افراد در هر فصل و هر زمانی می توانند نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. گفتنی است افراد برای استفاده از این قهوه می ‌توانند آن را به صورت سرد و گرم مصرف نمایند. لازم به ذکر است قهوه موکا به قهوه ‌ای گفته می‌ شود که با استفاده از شیر جوشیده، شکلات و کاکائو ترکیب شده باشد و یک قهوه خوب را به وجود آورد. گفتنی است تاریخچه کشت دانه های قهوه موکا در شهری به نام موکا می باشد که این شهر در کشور یمن واقع شده است. این قهوه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و با توجه به اینکه بازه زمانی خاصی برای استفاده از آن وجود ندارد، افراد می ‌توانند نسبت به استفاده از آن در هر بازه زمانی اقدام کنند.
 
 
 
 
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان 1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان
 
 
 
2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان
 
 
 
2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ویژگی های قهوه موکا
 
هر نوشیدنی که به صورت گیاهی و ارگانیک تهیه شده باشد دارای ویژگی های خاص و خواص درمانی مناسبی می باشد. گفتنی است قهوه موکا نیز به عنوان یکی از قهوه های گیاهی، دارای ویژگی‌ ها و خواص مختلفی می باشد. افراد با استفاده از این قهوه می توانند آرامش خوبی در بدن خود به وجود آورند. لازم به ذکر است استفاده از این قهوه باعث از بین رفتن سردرد های مختلف خواهد شد. همچنین افراد می توانند با استفاده از قهوه موکا همراه با پودر قارچ نسبت به تقویت حافظه ی خود اقدام نموده و در برابر آلزایمرهای مختلف بدن خود را مقاوم نمایند. این قهوه می ‌تواند به تنظیم قند خون افراد نیز کمک و همچنین فشار خون آن ها را نیز تنظیم نماید. این قهوه می ‌تواند بر افزایش تمرکز و بالا بردن سطح هوشیاری افراد تاثیر گذار باشد.
 
افراد می ‌توانند در صورت داشتن مشکلات پوستی با استفاده از قهوه موکا که با پودر قارچ تلفیق شده است، نسبت به از بین بردن مشکلات پوستی خود اقدام نمایند. افرادی که دارای بیماری‌ های قلبی و عروقی می باشند، می توانند با استفاده از آن این بیماری ها را کاهش دهند. همچنین این قهوه برای درمان پارکینسون مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌ گیرد. گفتنی است این قهوه برای زنان باردار و شیرده و افرادی که با پیوند اعضا زندگی می ‌کنند، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. توصیه ی ما این است که این قهوه را در صورت داشتن مشکلات گفته شده با مشورت پزشک خود استفاده نمایید.
 
تصویر ۲
 
بررسی قهوه موکا گانودرما
 
همانطور که در متون بالا به آن اشاره شد، قهوه ها دارای نمونه های مختلفی می باشد که افراد می ‌توانند با استفاده از آن نسبت به بهره‌ مندی از خواص و مزایای که دارد، بپردازند. قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد و برندهای با کیفیت همواره برای بسیاری از افراد، مورد استفاده می باشد. لذا گانودرما، قهوه موکا را با یک نوع آوری جالب با استفاده از پودر قارچ برای افراد تهیه کرده است. از ترکیبات این قهوه می توان به تلفیق پودر قهوه، کاکائوی فرآورده شده، خامه، شکر، پتاسیم فسفات، دی اکسید سیلیکون، پودر قارچ و پودر ریشه یا همان گانودرما لوسیدم اشاره کرد. لذا این قهوه دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی است که در متون بالا به این خواص اشاره شد. توصیه ما این است در صورت علاقه مندی به استفاده از قهوه موکا، حتماً قهوه موکا گانودرما را مورد توجه قرار دهید.
 
چگونگی مصرف قهوه موکا گانودرما
 
افرادی که قصد استفاده از قهوه های موکا را دارند، باید با استفاده از تلفیق کاکائو، شکر، شیر و قهوه موکا نسبت به استفاده از این قهوه اقدام نمایند. اما قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد این قهوه را به صورت فوری برای افراد به وجود آورده است و شما می توانید بسته هایی که به صورت ساشه های وزن دار می باشند را استفاده کنید. در یک بسته بندی چندین ساشه موجود می باشد. شما باید آن را باز کرده و آن را به آب جوش اضافه کنید و صبر کنید تا این قهوه به خوبی حل شده و سپس نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. همینطور که می بینید استفاده از این قهوه بسیار آسان و راحت می باشد و افراد در استفاده از آن مشکل آنچنانی نخواهند داشت. توصیه ما این است که با توجه به راحتی در استفاده از این قهوه، حتما این نمونه را استفاده کرده تا به راحتی بتوانید قهوه اصل موکا را مزه نمایید.
 
 
 
رضایت مشتریان از قهوه موکا گانودرما
 
استفاده از قهوه موکا در نمونه های مختلف موجود می باشد. اما قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه ‌های بسیار منحصر به فرد دارای ویژگی های متفاوتی می باشد، که افراد می ‌توانند با بهره ‌مندی از این قهوه نسبت به استفاده از خواص آن اقدام نمایند. اما چیزی که همواره افراد قصد دارند آن را بدانند این است که مشتریانی که تا به حال از آن قهوه استفاده کرده اند، از آن رضایت داشته اند یا خیر؟ در این مورد می توان گفت که بله، بسیاری از مشتریان مختلف و کافه داران متفاوتی که نیاز به استفاده از قهوه موکا را دارند، با استفاده این نوع از برند، همواره رضایت خود را اعلام نموده اند. گفتنی است درصد رضایت این افراد با توجه به خرید بالای آن ها از این قهوه نمایان می باشد. توصیه ما به شما این است که قبل از استفاده از قهوه موکا گانودرما حتماً به تجربیات دیگران توجه کرده و نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید.
 
 

فرصت طلایی برای خرید چای سبز لاغری با تخفیف طلایی ( با دقت مطالعه نمایید )/09109483228

 خواص دمنوش لاغری 5040

 
خواص دمنوش لاغری 5040 می تواند کاهش کلسترول، ضد باکتری بودن، جلوگیری از عوامل سرطان زا، کاهش چربی، کاهش جذب روده ای گلوکز و کاهش کالری های اضافی باشد. دمنوش لاغری 5040 برای پوست ضرری ندارد و با خیال راحت می توان آن را مصرف نمود. با مصرف منظم این دمنوش بدون صرف هزینه های زیاد و در کمترین زمان به اندام دلخواه خود برسید. مصرف 3 فنجان دمنوش لاغری 5040 در روز 70 کالری انرژی بر اثر سوختن چربی ایجاد می کند و بدین ترتیب سبب کاهش وزن می گردد. از رشد سلول های سرطانی با مصرف دمنوش لاغری 5040 جلوگیری می شود و خطر ابتلا به آن در افرادی که روزانه آن را میل می کنند بسیار کاهش می یابد. بیماری های قلبی عروقی نیز با مصرف دمنوش لاغری 5040 کاهش پیدا می کنند.
 
تصویر 3
 
نحوه مصرف دمنوش لاغری تیما
 
به ازای هر نفر به اندازه یک قاشق مرباخوری چای سبز را درون قوری می ریزیم و یک لیوان آب داغ به ازای هر قاشق چای به آن اضافه می کنیم. دمای آب باید 80 تا 85 درجه سانتی گراد باشد. سپس درب قوری را گذاشته و 3 الی 5 دقیقه وقت می دهیم. سپس چای آماده است و می توانید آن را از صافی رد کرده و میل نمایید. توجه داشته باشید که هیچ گاه چای سبز را در قوری استیل دم نکنید زیرا با آهن آن به دلیل داشتن مقادیر بالا تانن، رسوب می دهد.
 
خاصیت دمنوش لاغری 5040
 
دمنوش لاغری تیما فواید زیادی دارد از جمله کاهش کلسترول، کاهش قندخون، تقویت معده، تقویت کبد، ضد افسردگی، نشاط آور و کاهش یبوست. با مصرف این دمنوش جذب قند در سیستم گوارشی شما کاهش می یابد. این عمل باعث می شود انرژی کمتری از غذا وارد بدن شما شود. تمام این موارد در نهایت موجب شادابی پوست و بدن شما خواهد شد.
 
ویژگی های دمنوش لاغری پنجاه چهل
 
• این چای کاملا گیاهی است و ترکیبات آن چای سبز، چای اولونگ یا شاهدانه، چای کامومیل، شیرین بیان، زیره سبز و دانه گیاه فلوس است.
 
• مصرف منظم این چای سبب کاهش وزن از 3 تا 7 کیلوگرم در ماه می شود.
 
• هیج گونه عارضه جانبی ندارد.
 
• سبب شفافیت پوست می شود.
 
• طعمی دلنشین و مطبوعی از لیمو دارد.
 
• تاثیرات خیلی زیادی بر بدن دارد..
 
 
 
 
 
 
 
خواص انیسون (بادیان رومی) موجود در دمنوش لاغری 5040
 
آنتی اکسیدان موجود در انیسون موجب می شود مصرف آن جریان خون سالمی را در بدن به وجود بیاورد و پوست سالمی داشته باشید. رازیانه به عنوان یک مکمل دارویی برای درمان بیماری های شایع پوستی به کار گرفته می شود. این گیاه برای درمان نفخ، درد و سرگیجه کاربرد دارد و ضد استرس و ضدعفونی کننده است. انیسون سبب افزایش سوخت و ساز بدن و هضم آن می شود. ترکیباتی که این گیاه دارد آن را به یک ماده گیاهی فوق العاده تبدیل کرده است.
 
خواص زعفران موجود در دمنوش لاغری 5040
 
زعفران که از قدیم چاشنی پرطرفداری است موجب کاهش چربی و کلسترول می شود. این ماده ضداسپاسم، آرام بخش، کاهش دهنده فشار خون و تقویت کننده حافظه است. هم چنین زعفران از بیماری های قلبی و سرطان جلوگیری می کند. برای درمان آسم، نفخ شکم و بیماری های پوستی زعفران مفید است. افرادی که معده درد و کم خونی دارند زعفران برایشان مفید خواهد بود. این ماده با کمک به هضم مواد غذایی معده را تقویت می کند.
 
یکی از بهترین انواع پکیج لاغری را می توان دمنوش های گیاهی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده همه جا سخن از ان است چای سبز می باشد. این نوشیدنی که تاریخچه ان باز می گردد که سرزمین های اسیای شرق دارای خواص بسیار زیادی بوده و در طب سنتی نیز به ان اشاره های فراوانی شده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار ایران در این رابطه چای سبز تیما می باشد. برند تیما در طول چند سال گذشته یکی از پر فروش ترین برندها بوده و خیلی زود توانسته جایگاه مناسبی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی بیابد.
 
اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری و تناسب اندام می باشید یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی را که می توانید برای این منظور مورد استفاده قرار دهید محصولی با نام دمنوش لاغری تیما است که برندی از فروشگاه ۵۰۴۰۰ بوده و تبلیغات زیادی را رد مورد این محصول در شبکه های مختلف تلویزیونی پشخ کرده اند. این محصول در دو مدل دم کردنی و کیسه ای عرضه شده است و دارای خواص بی نظیری برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه می باشد.
 
دمنوش گیاهی تیما از برگ های تازه چای سبز تهیه شده و به صورت کاملا بهداشتی فراوری و بسته بندی شده است. شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود برای تهیه یکی از مدل های ارائه شده این محصول اقدام نمایید و ابتدا کالای خود را دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.
 
محصول دمنوش کیسه ای تیما ۱۰۰ عددی بوده و به صورت تی بگ عرضه شده است.
 
محصول دم کردنی دارای ۵ بسته ۵۰ گرمی می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی است.
 
محصولات چای لاغری تیما در دو مدل دم کردنی و کیسه ای تولید می شود و هر دو محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند.محصولات چای سبز دم کردنی این برند با قیمت 30 هزار تومان عرضه شده است و برای مصرف یکماه کفایت می کنند. محصولات چای کیسه ای تیما نیز دارای ۱۰۰ عدد تی بگ بوده و برای مصرف یکماه شما کافی می باشد.اما نحوه خرید و تهیه این محصول به شرح زیر می باشد :
 
 
 
فرصت طلایی برای خرید چای سبز لاغری با تخفیف طلایی ( با دقت مطالعه نمایید )
 
همانطور که می دانید نوشیدنی چای سبز ۵۰۴۰ دارای خواص گوناگونی است و افراد مختلف برای مقاصد گوناگون اقدام به تهیه این دمنوش گیاهی می کنند.
 
عزیزانی که هدفشان از خرید چای سبز تیما ۵۰۴۰ لاغری و کاهش وزن است باید در نظر بگیرند که می بایست طی یک دوره سه ماهه تا شش ماهه اقدام به مصرف این نوشیدنی نمایند. به همین منظور ما برای رفاه حال شما برای خرید های بیش از یک بسته تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته ایم. که در زیر می توانید توضیحات آنرا مشاهده نمایید.
 
 
 
معمولا افرادی که به دنبال تهیه چای سبز لاغری هستند می خواهند در نهایت به کاهش وزن و تناسب اندام مناسبی دست یابند.و البته از خواص بی نظیر چای سبز همه اطلاع داریم و می دانیم برای موادر مختلفی می توان از این دمنوش گیاهی استفاده کرد اما اگر شما نیز هدفتان تنها رسیدن به وزن ایده آلتان است باید بدانید که حتما در طی یکک دوره سه ماهه تا شش ماهه از این چای لاغری استفاده نمایید تا نتیجه لازم را دریافت کنید.
 

خرید سیر سیاه دکتر بیز/09109483228

 خواص سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

در بخش های قبلی اشاره کردیم که سیر سیاه بیز می تواند خواص بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین خواص این محصول تاثیر فوق العاده آن بر روی لاغری و کاهش وزن است. این محصول کاملا ضد چاقی است و شما با مصرف آن می توانید به طور کامل روند چاقی و اضافه وزن خود را کنترل کنید. علاوه بر این افرادی که با مشکل سوخت و ساز پایین بدن خود روبرو هستند و نمی توانند در مدت زمانی کوتاه چربی سوزی کرده و وزن کم کنند می توانند با استفاده از سیر سیاه دکتر بیز به راحتی سوخت و ساز بدن خود را چند برابر کنند و در نتیجه با اندکی ورزش کردن می توانند حجم زیادی از چربی های بدن خود را بسوزانند. از آنجایی که این محصول دارای کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی است و هیچ گونه عوارضی را نیز برای بدن ندارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای بسیاری از محصولات لاغری که امروزه در بازار وجود دارند باشد.
 
خواص سیر سیاه برای فشار خون
یکی از بارزترین خواص سیر سیاه تنظیم فشار خون است. امروزه فشار خون بالا یکی از عوامل اصلی بیماری های قلبی یا تشدید این بیماری ها است.برای مشاهده بیشتر این مطلب به مقاله سیر سیاه برای فشار خون مراجعه نمایید.
 
 
 
 
 
سیر سیاه بیز چگونه تولید می شود؟
اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید سیر سیاه شرکت بیز را دارید احتمالا سوالاتی را در خصوص نحوه تولید این سیرها دارید. در خصوص نحوه تولید و خرید سیر سیاه باید بدانید که این سیرها با استفاده از دستگاه های ژاپنی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که عملیات تخمیر را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند. اگر با روند تولید سیرهای سیاه آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این سیرها در واقع از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شوند و در واقع روند تولید آنها شباهت بسیار زیادی به روند تولید سیر ترشی دارد ولی تفاوتی که در اینجا وجود دارد این است که از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود و به همین علت محصولی که در نهایت تولید شده و به فروش می رسد کاملا طبیعی است که شما این موضوع را به خوبی در سیر سیاه دکتر بیز مشاهده خواهید کرد.
 
خرید سیر سیاه دکتر بیز
 
مصرف سیر سیاه بیز برای افزایش ایمنی بدن
سیر سیاه فراوری شده دکتر بیز یک محصول بی نظیر است که دارای خواص فوق العاده زیادی می باشد و یکی از مهمترین خواص آن این است که شما می توانید از آن برای بهبود سیستم ایمنی بدن خود استفاده کنید. ضعف سیستم ایمنی بدن باعث می شود تا شما با مشکلات زیادی روبرو شوید و در برابر بیماری های مختلف بدن شما مقاومت کمتری را از خود نشان خواهد داد. با مصرف سیر سیاه شما می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و در برابر بیماری های مختلف خود را بیمه کنید. یکی دیگر از خواص فوق العاده ای که این سیر یعنی سیر سیاه برای بدن دارد این است که از بروز بیماری های مختلف قلبی و عروقی در بدن جلوگیری می کند و در صورتی که مبتلا به این بیماری ها باشید می توانید برای درمان این بیماری ها به میزان زیادی از این معجزه طبیعی کمک بگیرید.
 

کاهش علائم بیماری های تیروئید/09109483228

 امروزه قارچ گانودرما و تیروئید و بسیاری از بیماری های دیگر مانند دیابت، و … بحث داغ بسیاری از جمع ها محسوب می شود.

 
قارچ گانودرما
قارچ گانودرما لوسیدوم یک قارچ دارویی بومی آسیای شرقی است که بافتی چوبین دارد. این قارچ سالیان متمادی در طب سنتی چین برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند سرطان به کار گرفته شده است و در برخی از موارد به عنوان اکسیر جاودانگی آن را معرفی کرده اند.
 
امروزه فرآورده های زیادی از قارچ گانودرما در بازار های جهانی عرضه می شود و مجامع پزشکی در حال انجام آزمایش های متعدد برای اثبات خواص دارویی این قارچ هستند. یکی از فرآورده های محبوب قهوه ی گانودرما است که امروزه در ایران نیز به وفور عرضه می شود.
 
احتیاط در مصرف
مصرف همزمان گانودرما با برخی از دارو های هورمونی و فشار خون توصیه نمی شود و در این رابطه باید قبل از مصرف آن با پزشک متخصص مشورت نمود. قارچ گانودرما می تواند در صورت مصرف زیاد سبب کاهش فشار خون و کاهش قند خون شود و در این رابطه نیز باید احتیاط کرد و از زیاده روی در مصرف خود داری نمود. اما به طور کلی قارچ گانودرما یک محصول مناسب برای سلامت بدن انسان است.
 
مشکلات تیروئید
در تمام دنیا افراد بسیاری وجود دارند که از کم کاری یا پر کاری تیروئید رنج می برند. غدد تیروئید آنزیمی به نام تیروکسین تروشح می کنند که به سوخت و ساز بدن کمک می کند. به نوعی می توان گفت تیروئید حکم بنزین برای ماشین بدن را دارد.
 
ترشح کمتر از اندازه معمول و یا بیشتر از حد معمول آنزیم تیروکسین هر دو می تواند برای بدن انسان مشکل ساز شود و باید برای درمان آن اقدام کرد.
 
گانودرما برای تیروئید
گفته می شود قارچ گانودرما لوسیدوم بر بهبود عملکرد غدد تیروئید موثر واقع می شود و می توان اختلال آن را به خوبی کنترل کرده و حتی تیروئید را درمان کند.
 
کاهش علائم بیماری های تیروئید
در کم کاری تیروئید در آغاز صبح فرد احساس خستگی، کسلی و بی انرژی بودن در کم کاری تیروئید در آغاز صبح فرد احساس خستگی، کسلی و بی انرژی بودن می کند. مصرف فرآورده های قارچ گانودرما می تواند سطح انرژی افراد را بالا ببرد.سطح انرژی افراد را بالا ببرد. علائمی مانند خشکی پوست، کسالت روانی، کمبود یا اضافه وزن، خستگی و حتی قاعدگی نا منظم در زنان که به علت اختلال تیروئید ایجاد می شود با مصرف قارچ گانودرما قابل بهبود است.
 
میزان و اثر مصرف گانودرما برای تیروئید
میزان مصرف گانودرما برای بیماری های مختلف و در سنین مختلف، متفاوت ذکر شده است و در این رابطه بهتر است با متخصص مربوط مشورت شود. میزان مصرف از چند میلی گرم تا دم کرده ی 100 گرم گانودرما متغیر است. اگر مصرف قارچ گانودرما منظم انجام شود فرد طی 10 تا 15 روز می تواند اثرات مثبت گانودرما و تیروئید بهبود یافته را مشاهده کند.
 

خواص و فواید سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز/09109483228

 

 
خواص و فواید سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز
 
در طی سال های اخیر با توجه به خواص منحصر به فرد سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری  و طعم بسیار خوشمزه آن شاهد افزایش رشد چشمگیر تقاضای مردم برای خرید این محصول که حاوی مواد مغذی ارزشمندی بوده؛ هستیم. سیر سیاه شرکت بیز از جمله فراورده های مقوی و انرژی زا موجود در بازار است که بر اساس شواهد موجود می توان به خاصیت این گیاه دارویی برای درمان بسیاری از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به چند نمونه از مهمترین خواص و فواید سیر سیاه شرکت بیز اشاره ای کوتاه داشته باشیم؛ می توان هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل را برای آن برشمرد:
 
خرید سیر سیاه شرکت بیز
 
شادابی و تندرستی
مصرف سیر سیاه دکتر بیز ۱۷۰ گرمی با توجه به میزان قابل توجه انرژی انباشته شده درون خود به محض آزاد سازی در بدن باعث شادابی و تندرستی افراد خواهد شد. شاید همین خاصیت انرژی زایی سیر سیاه باعث شده که عده ای از ورزشکاران مصرف این ماده مغذی را قبل از تمرین و در وعده های غذایی خود فراموش نکنند.
 
– ضد سرطان
بنا بر اعتقاد محققان یکی از مهمترین خواص منحصر به فرد سیر سیاه دکتر بیز در پیشگیری از بروز بیماری سرطان بوده و بر اثر حرارت دادن سیر خام و تازه می توان میزان تولید پلی فنل ها، فلاونوئید ها، آمینو اسیدها و ترکیب ارگانوسولفور S-allylcysteine را افزایش داد. بدین ترتیب این ماده فراوری شده به دلیل خاصیت دارویی و آنتی اکسیدان بسیار قوی خود نقشی موثر در کاهش رشد سلول ها و تومورهای سرطانی داشته و حتی ممکن است که منجر به مرگ آنها نیز شود.
 
 
 
– خاصیت ضد چاقی و لاغر کننده
سیر سیاه دکتر بیز یک چربی سوز طبیعی و بسیار قوی برای افراد چاقی است که قصد کاهش وزن دارند. شما می توانید برای لاغری در کنار برنامه ی ورزشی و رژیم غذایی خود؛ مصرف این ماده مغذی و انرژی زا را نیز جای داده و برای ضعیف و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی درون بدن از آن کمک گیرید.
 
سلامت پوست و ضد پیری
 
از دیگر خواص پر فایده و منحصر به فرد سیر سیاه می توان به خاصیت کلاژن سازی بسیار بالای آن اشاره کرد. کلاژن یکی از مواد اصلی پوست انسان به شمار آمده که مانع از ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست می گردد. اما افزایش سن و برخی از عوامل جانبی دیگر باعث کاهش رشد این ماده مغذی پوست شده و ما شاهد پیری و چین و چروک روی پوستمان خواهیم بود. مصرف سیر سیاه به دلیل این خاصیت ارزشمند خود به سلامت پوست کمک زیادی کرده و با تولید کلاژن مانع از ایجاد خطوط پیری، آکنه، جوش و … بر روی پوست افراد می گردد.
 
 
 
– تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و آنتی بیوتیک
از دیگر خواص منحصر به فرد سیر سیاه را میتوان به خواص آنتی اکسیدانی، ضد قارچی و ضد باکتریایی آن اشاره کرد و به دلیل «اس ال سیستئین» موجود در سیر سیاه؛ مصرف این ماده مقوی بدون شک باعث تقویت سیستم ایمنی بدن انسان و جلوگیری از بروز عفونت های ادراری و … خواهد شد.
 
– کاهش کلسترول و تنظیم کننده فشار خون
محققان بر اساس تحقیقات انجام گرفته شده در سال 2005 میلادی به این نتیجه رسیدند که وجود دو عنصر مهم و اساسی در ترکیبات مواد غذایی موجب بهبود جریان گردش خون می شود. اما در تحقیقی دیگر که توسط محققان سوئدی با هدف یافتن ریشه این مسئله انجام گرفت شاهد ایجاد سولفید هیدروژن بعد از مصرف سیر در بدن انسان هستیم. بنابراین یک عامل موثر و مهم در افزایش گردش خون بدن را می توان به وجود ترکیبات سولفوریک موجود در سیر سیاه نسبت داد. همچنین مصرف این ماده به خاطر تنظیم میزان فشار خون برای افرادی که سابقه ابتلا به بیماری قلبی را داشته اند؛ بسیار مفید بوده و باعث کاهش خطرات حمله قلبی در این دسته از افراد خواهد شد.
 
خرید سیر سیاه برای زگیل تناسلی
 
 

خرید اینترنتی سیر سیاه/09109483228

  طریقه مصرف سیر سیاه

همان طور که در بخش های قبلی این مقاله مطالعه کردید سیر سیاه برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد اما باید بدانید که نباید در مصرف این داروی گیاهی بسیار مفید، زیاده‌ روی کرد چرا که ممکن است اثرات زیانباری را بر فرد مصرف کننده بگذارد در این بخش قصد داریم در ارتباط با نحوه مصرف آن به صورت درست مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.
 
سیر سیاه همانطور که گفته شد برای امراض و بیماری های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد برای هر یک از بیماری ها متخصصان طب سنتی مقدار خاصی از آن را تجویز می‌کنند اما به طور معمول طریقه مصرف آن به صورت خوردن ۱ تا ۳ بوته در روز می باشد که برای بیماری ها و مشکلات مختلف به ویژه اضافه وزن که امروزه به یکی از بزرگترین مشکلات و معضلات جوامع مختلف تبدیل شده است، می تواند بسیار موثر باشد.
 
از خواص سیر سیاه دکتر بیز مرغوب می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. بهترین راه خرید سیر سیاه مرغوب اقدام به خرید از طریق سایت اینترنتی می باشد.
 
خرید اینترنتی سیر سیاه مرغوب و اصل
 
از فرآورده های حاصل از سیر درجه یک می توان به سیر سیاه اشاره کرد. سیر سیاه مرغوب دارای خواص مختلفی هست که از آن میان می توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی اشاره نمود. از دیگر خواص سیر سیاه مرغوب بهبود عملکرد کلیه، تقویت سیستم ایمنی بدن و … می باشد. بهترین راه دریافت سیر سیاه خرید از طریق سایت اینترنتی معتبر خواهد بود.
 
سیر سیاه چیست؟
سیر یکی از بهترین گیاهان علفی و گیاهی هست که خواص درمانی متنوع دارد. از فرآورده های حاصل از این گیاه می توان به سیر سیاه اشاره کرد که برای برخی افراد ناشناخته می باشد. سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی در حرارت و رطوبت مشخص تهیه می شود و روند فرآوری آن بین 50 تا 90 روز به طول می انجامد. سیر سیاه حالت ژله ای داشته و مزه ای شیرین و خوشمزه دارد. از ترکیبات موجود در سیر سیاه می توان به آنتی اکسیدان، آنتی بیوتیک ها و … می باشد.
 
خرید اینترنتی سیر سیاه
 
خواص سیر سیاه مرغوب
با توجه به خواص مختلف سیر سیاه موزه افراد به روش های مختلف از این ماده غذایی مفید بهره می برند. با کسب اطلاع در مورد خواص سیر سیاه می توان به بهترین نحو از سیر سیاه در قالب رژیم غذایی استفاده نمود.
 
جلوگیری از بیماری های قلبی
از جمله خواص مصرف سیر سیاه مرغوب می توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی اشاره کرد. ترکیبات موجود در سیر سیاه به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کنند که نتیجه آن عدم رسوب کلسیم در رگ ها می باشد که علت اصلی بروز مشکلات قلبی محسوب می شود. همچنین سیر سیاه خون را رقیق می کند و از این جهت احتمال ایجاد لخته های خونی و سکته قلبی را کاهش می دهد.
 
 

 

نحوه مصرف قهوه ی سبز سهله چگونه است ؟/09109483228

 قهوه سبز چیست ؟

 
حتما برای یک بار هم که شده قهوه میل کرده اید . همه می دانمی که رنگ قهوه های معمولی در بازار قهوه ای رنگ است. این بدان علت است که در واقع پودر اصلی قهوه در فرآیندی فراوری خواهد شد و به این رنگ تغییر می کند. در واقع قهوه اصلی دارای پودری سبز رنگ است که اگر به همان صورت مصرف شود دارای تاثیر گذاری بسیار بالایی در امر لاغری و کاهش وزن خواهد بود.پس نتیجه می گیرم که قهوه سبز لاغری و قهوه های معمولی هر دو از یک گیاه هستند با این تفاوت که در مدل سبز هیچگونه فرآیند تخمیری صورت نخواهد گرفت و تمام خواص این گیاه در آن باقی خواهد ماند.یکی زا بهترین مارک های موجود در بزارا که دارای کیفیت بسیار بالای است قهوه سبز سهله می باشد.
 
 
 
 
 
 
 
نحوه خرید قهوه سبز سهله چگونه است ؟
 
شما به روش های زیر می توایند همین الان اقدام به تهیه این محصول از فروشگاه نمایید :
 
بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
 
 
 
می توانید همین الان با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
 
می توانید آدرس کامل پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و به صورت پیامکیاقدام به ثبت سفارش خود نمایید.
 
ما شرایطی را فراهم کرده ایم که شما ابتدا دمنوش لاغری سهله خود را دریافت کرده و سپس وجه کالا را بپردازید.فرق هم نمی کند از کجای ایران می خواهید اقدام به ثبت سفارش کنید  این امکان برای تمام هموطنان ما در سراسر کشور فراهم شده است.
 
 
 
قیمت قهوه سهله در پکیج های مختلف
 
 
 
نحوه اثر گذاری قهوه سهله  برای لاغری و کاهش وزن چگونه است ؟
 
ماده ای به نام کلروژنیک در قهوه سهله وجود دارد که باعث می شود تا میزان سوخت و ساز چربی ها به میزان قابل توجهی بالا برود و همین امر موجب می گردد تا از ذخیره چربی ها در بدن جلوگیری به عمل آمده و از این پس با مصرف منظم و ادامه دار این نوشیدنی می توان شاهد کاهش وزن و لاغری و تناسب اندام بود.
 
 
 
 
 
 
 
دمنوش قهوه سبز سهله با دارا بودن ترکیباتی همچون :
 
گیاه تازه قهوه
 
چای اولونگ
 
چای ترش
 
باعث شده است تا طعمی بسیار دلچسب و مورد پسند به خود بگیرد و این مهمترنی تفاوت این برند با سایر محصولات مشابه درون بازار است.شما با هر طبع و سلیقه ای که باشید از نوشیدن این قوه جادویی لذت خواهید برد و همزمان با این لذت به بالا رفتن سوختو ساز بدنتان نیز کمک کرده و موجب تناسب اندام خود خواهید شد.
 
همزمان با دفع چربی ها یکی زا تاثیرات این گیاه این است که میزان فشار خون را کنترل کرده و چربی خون را نیز کاهش می دهد و همین امر موجب می گردد تا از خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی نیز در امان باشید.
 
شما اگر در هنگام مصرف قهوه لاغری سهله بتوانید فعالیت بدنی خود را نیز با ورزش کردن افزایش دهید قطعا در مدت زمان بسیار کوتاه تری می توایند شاهد نتایج بسیار شگفت انگیز این نوشیدنی باشید.
 
در سال 2012 تحقیقات وسیعی در مورد این گیاه صورت گرفت و مشخص شد افرادی که در برنامه غذایی خود قهوه سبز لاغری را قرار داده اند در مدت 90 روز توانسته اند به میزان 5 تا 8 کیلو گرم کاهش وزن را برای خود به همراه داشته باشند.
 
در مورد عوارض جانبی قهوه سبز لاغری سهله تا به حال هیچگونه گزارشی اعلام نشده است چرا که این نوشیدنی کاملا گیاهی و فاقد هرگونه مواد شیمیایی می باشد اما به هر صورت توصیه می شود افراد زیر از خوردن این قهوه پرهیز نمایند :
 
خانم هایی که در دوران بارداری هستند.
 
خانم هایی که در دوران شیر دهی هستند.
 
افرادی هم که دچار پوکی استخوان هستند اگر تمایل به مصرف چای قهوه سبز دارند باید دقت داشته باشند در طول مصرف این نوشیدنی حتما از قرص ها و مکمل های کلسیمی نیز استفاده کنند.
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت درب منزل قیمت : 48 هزار تومان
 
 
1 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت آنلاین قیمت : 42 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت درب منزل قیمت : 144 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت آنلاین قیمت : 121 هزار تومان
 
 
 
6 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت درب منزل قیمت : 288 هزار تومان
 
 
 
6 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت آنلاین قیمت : 238 هزار تومان
 
 
 
1 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت درب منزل قیمت : 34 هزار تومان
 
 
1 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت آنلاین قیمت : 31 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت درب منزل قیمت : 102 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت آنلاین قیمت : 91 هزار تومان
 
 
 
6 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت درب منزل قیمت : 204 هزار تومان
 
 
 
6 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت آنلاین قیمت : 180 هزار تومان
 
 
 
نحوه مصرف قهوه ی سبز سهله چگونه است ؟
 
 
 
اگر می خواهید جهت کاهش وزن و تناسب اندام از این قهوه استفاده نمایید پیشنهاد می شود روزانه دو نوبت ( و نه بیشتر ) اقدام به دم کردن ان کرده و میل نمایید.برای دم کردن زمانیکه آب جوش را حاضر کردید به اندازه یک قاشق از قهوه را درون فنجان ریخته و مقداری هم آبجوش به آن اضافه می کنید و به مدت 5 دقیقه صبر می کنید تا این نوشیدنی حاضر شود و میل کنید.
 
در هنگام مصرف این قهوه اگر دوست دارید تا طعمی شیرین داشه باشد انرا با کمی کشکش سبز نیز می توانید بنوشید .دقت کنید هیچگاه از قند و شکر برای شیرین کردن آن استفاده نکنید.
 
 
 

نحوه مصرف قهوه ی سبز سهله چگونه است ؟/09109483228

 قهوه سبز چیست ؟

 
حتما برای یک بار هم که شده قهوه میل کرده اید . همه می دانمی که رنگ قهوه های معمولی در بازار قهوه ای رنگ است. این بدان علت است که در واقع پودر اصلی قهوه در فرآیندی فراوری خواهد شد و به این رنگ تغییر می کند. در واقع قهوه اصلی دارای پودری سبز رنگ است که اگر به همان صورت مصرف شود دارای تاثیر گذاری بسیار بالایی در امر لاغری و کاهش وزن خواهد بود.پس نتیجه می گیرم که قهوه سبز لاغری و قهوه های معمولی هر دو از یک گیاه هستند با این تفاوت که در مدل سبز هیچگونه فرآیند تخمیری صورت نخواهد گرفت و تمام خواص این گیاه در آن باقی خواهد ماند.یکی زا بهترین مارک های موجود در بزارا که دارای کیفیت بسیار بالای است قهوه سبز سهله می باشد.
 
 
 
 
 
 
 
نحوه خرید قهوه سبز سهله چگونه است ؟
 
شما به روش های زیر می توایند همین الان اقدام به تهیه این محصول از فروشگاه نمایید :
 
بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
 
 
 
می توانید همین الان با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
 
می توانید آدرس کامل پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و به صورت پیامکیاقدام به ثبت سفارش خود نمایید.
 
ما شرایطی را فراهم کرده ایم که شما ابتدا دمنوش لاغری سهله خود را دریافت کرده و سپس وجه کالا را بپردازید.فرق هم نمی کند از کجای ایران می خواهید اقدام به ثبت سفارش کنید  این امکان برای تمام هموطنان ما در سراسر کشور فراهم شده است.
 
 
 
قیمت قهوه سهله در پکیج های مختلف
 
 
 
نحوه اثر گذاری قهوه سهله  برای لاغری و کاهش وزن چگونه است ؟
 
ماده ای به نام کلروژنیک در قهوه سهله وجود دارد که باعث می شود تا میزان سوخت و ساز چربی ها به میزان قابل توجهی بالا برود و همین امر موجب می گردد تا از ذخیره چربی ها در بدن جلوگیری به عمل آمده و از این پس با مصرف منظم و ادامه دار این نوشیدنی می توان شاهد کاهش وزن و لاغری و تناسب اندام بود.
 
 
 
 
 
 
 
دمنوش قهوه سبز سهله با دارا بودن ترکیباتی همچون :
 
گیاه تازه قهوه
 
چای اولونگ
 
چای ترش
 
باعث شده است تا طعمی بسیار دلچسب و مورد پسند به خود بگیرد و این مهمترنی تفاوت این برند با سایر محصولات مشابه درون بازار است.شما با هر طبع و سلیقه ای که باشید از نوشیدن این قوه جادویی لذت خواهید برد و همزمان با این لذت به بالا رفتن سوختو ساز بدنتان نیز کمک کرده و موجب تناسب اندام خود خواهید شد.
 
همزمان با دفع چربی ها یکی زا تاثیرات این گیاه این است که میزان فشار خون را کنترل کرده و چربی خون را نیز کاهش می دهد و همین امر موجب می گردد تا از خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی نیز در امان باشید.
 
شما اگر در هنگام مصرف قهوه لاغری سهله بتوانید فعالیت بدنی خود را نیز با ورزش کردن افزایش دهید قطعا در مدت زمان بسیار کوتاه تری می توایند شاهد نتایج بسیار شگفت انگیز این نوشیدنی باشید.
 
در سال 2012 تحقیقات وسیعی در مورد این گیاه صورت گرفت و مشخص شد افرادی که در برنامه غذایی خود قهوه سبز لاغری را قرار داده اند در مدت 90 روز توانسته اند به میزان 5 تا 8 کیلو گرم کاهش وزن را برای خود به همراه داشته باشند.
 
در مورد عوارض جانبی قهوه سبز لاغری سهله تا به حال هیچگونه گزارشی اعلام نشده است چرا که این نوشیدنی کاملا گیاهی و فاقد هرگونه مواد شیمیایی می باشد اما به هر صورت توصیه می شود افراد زیر از خوردن این قهوه پرهیز نمایند :
 
خانم هایی که در دوران بارداری هستند.
 
خانم هایی که در دوران شیر دهی هستند.
 
افرادی هم که دچار پوکی استخوان هستند اگر تمایل به مصرف چای قهوه سبز دارند باید دقت داشته باشند در طول مصرف این نوشیدنی حتما از قرص ها و مکمل های کلسیمی نیز استفاده کنند.
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت درب منزل قیمت : 48 هزار تومان
 
 
1 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت آنلاین قیمت : 42 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت درب منزل قیمت : 144 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت آنلاین قیمت : 121 هزار تومان
 
 
 
6 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت درب منزل قیمت : 288 هزار تومان
 
 
 
6 بسته قهوه سهله دم کردنی
پرداخت آنلاین قیمت : 238 هزار تومان
 
 
 
1 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت درب منزل قیمت : 34 هزار تومان
 
 
1 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت آنلاین قیمت : 31 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت درب منزل قیمت : 102 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت آنلاین قیمت : 91 هزار تومان
 
 
 
6 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت درب منزل قیمت : 204 هزار تومان
 
 
 
6 بسته قهوه سهله کیسه ای
پرداخت آنلاین قیمت : 180 هزار تومان
 
 
 
نحوه مصرف قهوه ی سبز سهله چگونه است ؟
 
 
 
اگر می خواهید جهت کاهش وزن و تناسب اندام از این قهوه استفاده نمایید پیشنهاد می شود روزانه دو نوبت ( و نه بیشتر ) اقدام به دم کردن ان کرده و میل نمایید.برای دم کردن زمانیکه آب جوش را حاضر کردید به اندازه یک قاشق از قهوه را درون فنجان ریخته و مقداری هم آبجوش به آن اضافه می کنید و به مدت 5 دقیقه صبر می کنید تا این نوشیدنی حاضر شود و میل کنید.
 
در هنگام مصرف این قهوه اگر دوست دارید تا طعمی شیرین داشه باشد انرا با کمی کشکش سبز نیز می توانید بنوشید .دقت کنید هیچگاه از قند و شکر برای شیرین کردن آن استفاده نکنید.
 
 
 

خواص سیر سیاه در مقاله های دانشگاهی بین المللی/09109483228

 خواص سیر سیاه در مقاله های دانشگاهی بین المللی

 
سیر سیاه در مقایسه با سیر خام، آب و رطوبت کمتری دارد که باعث بهبود و تقویت خواص غذایی و آمینو اسیدهای موجود در آن میشود. طعم آن در مقایسه با سیر خام بسیار شیرینتر بوده و هضم آن بسیار راحتتر است. به دلیل آلیسین کمی که دارد برای افراد گرم مزاج بسیار مناسبتر بوده و به دلیل از بین رفتن سولفور که دلیل اصلی بو و طعم تند سیر  می باشد مصرف آن منجر به بوی بد دهان نمیشود.
 
خوب است که بدانید در سیر خام (سفید) موادی وجود دارد که مانع جذب کامل مواد مغذی موجود در سیر می شود اما وقتی که سیر تخمیر شده و تبدیل به سیر سیاه می شود، مقدار مواد مغذی موجود در سیر که با زیست بدن سازگارترند بیشتر می شود و همین موضوع منجر به افزایش جذب این مواد معذی در بدن می شود.
 
خواص سیر سیاه به مواردی که ذکر شد محدود نمی گردد و در طی فرآیند تبدیل سیر خام به سیاه، پروتئین و فیبر و مواد معدنی خاصی مانند زینک، پتاسیم، منیزیم، آهن، منگنز، فسفر و سلنیوم موجود در سیر افزایش پیدا میکند که همین موضوع باعث شده تا سیر سیاه نسبت به سیر سفید مغذی تر بوده و ارزش غذایی بالاتری هم داشته باشد.
 
جالب است بدانید که سیر سیاه در مقایسه با سیر خام PH پایینتری دارد و کمی خاصیت اسیدی بیشتری دارد.
 
بلک گارلیک
 
تاثیر بر بیماریها
خواص سیر سیاه موجب تاثیر آن بر طیف وسیعی از بیماری ها می گردد. طبق تحقیقات علمی دانشگاهی صورت گرفته بر روی سیر سیاه مشخص شده است که مصرف آن میتواند تاثیرات مثبت و قابل قبولی بر پیشگیری از بیماریهای مختلف داشته باشد.
مصرف سیر سیاه میتواند برای بیماریهای زیر بسیار مفید بوده و خواص پیشگیری کنندگی هم داشته باشد:
 
دیابت نوع دوم
سزطان
بیماری های قلبی و عروقی از جمله فشار خون بالا و کلسترول
بیماری ها و مشکلات کبدی
آرتریت و روماتوئید
بیماری های خود ایمنی
بیماری های ریوی
انواع حساسیتها
انواع التهابات درونی بدن
آلزایمر
بیماریهای مغز و اعصاب و عملکرد و ادراک ذهن
بیماری های ویروسی
عفونت های رحمی
همچنین اثبات شده است که مصرف سیر سیاه میتواند به عنوان یک ماده ی غذایی ایده آل و ارزشمند برای کاهش وزن و چربی سوزی طبیعی بسیار مفید و موثر باشد و نه تنها میتواند به کاهش وزن کمک کند بلکه میتواند باعث ضعیف شدن و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی درون بدن نیز بشود و در کاهش کلسترول بد نیز تاثیرات مثبتی داشته باشد.
 
از طرفی به دلیل اثر محافظت کنندگی عصبی که دارد میتواند تاثیرات مثبت بسیاری بر روی حافظه و سیستم اعصاب داشته باشد و بابهبود عملکرد آن از تغییر ساختار نورونها از قشر جلویی مغز جلوگیری کند. و همچنین باعث بهبود هماهنگی فعالیت ماهیچه‌ها بشود.
جالب است بدانید که تأثیر سیر سیاه بر روی حفظ سیستم عصبی از التهاب و تأثیرات مثبت آن بر روی بیماری آلزایمر و بهبود اختلال شناختی یا ادراک اثبات شده است.
 
نکته ی حائز اهمیت دیگری که در رابطه با مصرف سیر سیاه وجود دارد این است که مصرف این ماده ی ارزشمند ویروس ها، قارچ ها، باکتری ها و میکرو ارگانیسمهای مضر درون بدن را کاهش میدهد و با از بین بردن عفونت ها میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و همچنین میتواند در کاهش بیماریهای التهابی مانند آرتروز و یا التهاب روده تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
همچنین مصرف سیر سیاه میتواند مقاومت بدن به انسولین را کاهش دهد که این موضوع برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.
 
جالب است که بدانید طبق تحقیقات انجام شده بر روی سیر سیاه اثبات شده که اِس اَلیل سیستین موجود در آن میتواند در کاهش تومورهای سرطانی و مرگ سلولی در سلولهای سرطانی تاثیرات قابل توجهی داشته باشد و هم اکنون تاثیرات مثبت آن بر روی سرطانهای ریه، پستان، معده و روده ی بزرگ به اثبات رسیده است.
 
ناگفته نماند که مصرف بیش از حد سیر سیاه میتواند باعث آسیب رسیدن به دستگاه گوارش شود پس در مصرف آن دقت کنید و به اندازه این محصول را مصرف کنید.
البته طریقه ی صحیح مصرف و دوز مصرفی این محصول توسط مشاورین ما به شما عزیزان گفته می شود.
 
 

اما نحوه صحیح دم کردن قهوه ی سبز چگونه است ؟/09109483228

 عوارض قهوه سبز سهله اصل

 
بسیاری از افراد و مصرف کنندگان قهوه سبز سهله اصل با این نگرانی مواجه می‌شوند که آیا این محصول از عوارض مشخصی برخوردار است یا خیر. مسلماً افراط و تفریط در هر نوع خوردنی و نوشیدنی باعث می شود افراد با عوارضی مواجه می‌شوند که دلایل مختلفی را می‌توان برای آن ها عنوان نمود؛ بنابراین نمی‌توان برای این قهوه عوارض مشخصی را عنوان کرد هر چند که این محصول از کمترین عوارض برخوردار است و بیشتر مزیت‌های آن به این عوارض پیشی می‌گیرند.
 
اما اگر می خواهید که دچار مشکلات احتمالی نشوید استفاده از قهوه سبز سهله اصل را بیش از اندازه در برنامه خود جای ندهید. در حد امکان روزانه یک یا دو فنجان از آن را مصرف کنید. در صورتی که دچار بیماری هستید توصیه می کنیم قبل از مصرف این قهوه با پزشک معالج خود مشورت کنید تا اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب نمایید. برای خرید پیامکی قهوه سبز سهله می توانید به سایت مورد نظر مراجعه کنید.
 
تصویر ۵
 
کاهش اشتها با مصرف قهوه سبز سهله اصل
 
با مصرف مداوم و منظم قهوه سبز سهله اصل افراد می‌توانند اشتهای خود را کنترل کنند و با استفاده مداوم آن می‌توانند این اشتهای کاذب را کاهش دهند. این موضوع بسیار در کاهش لاغری و از بین رفتن چربی های انباشته شده در بدن تاثیر گذار است. اگر شما بتوانید اشتهای خود را مدیریت کنید مسلماً میزان خورد و خوراک شما در روز کمتر می‌شود و در نتیجه سریع تر به کاهش وزن ایده آل خود خواهید رسید.
 
این نکته را فراموش نکنید که برای اینکه بتوانید اشتها را کاهش دهید می بایست به ترکیباتی که در این قهوه استفاده شده توجه نمایید. اسید کلروژنیک، کافئین و آنتی اکسیدان از موادی هستند که در داخل این قهوه وجود دارند. شما عزیزان می توانید با توجه به این مواد با مصرف روزانه این قهوه اشتهای خود را کاهش دهید. طرز استفاده از قهوه سبز سهله را نیز در برنامه خود جای دهید. برای خرید قهوه ی سبز سهله به سایت مورد نظر مراجعه کنید.
 
قهوه سبز چیست ؟
 
این روزها در مورد دمنوش قهوه سبز صحبت های زیادی به میان می آید و از ان به عنوان یک دمنوش لاغری یاد می شود. اما در حقیقت این گیاه چیست و چه تفاوتی با قهوه های معمولی دارد و آیا واقعا می تواند در کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام برای ما موثر باشد؟با ما همراه باشدی تا رد این مورد برای شما اطلاعات کاملی را ارائه دهیم :
 
محصول قهوه سبز لاغری در واقع از همان گیاهی تولید می شود که گیاه قهوه معمولی تولید می گردد و تنها تفاوت آن در این است که بروی این گیاه زمانیکه عمل تخمیر صورت می گیرد رنگ ان به صورت کد و قهوه ای رنگ شده و نتیجه ان می شود همین قهوه های معمولی که در همه جای می توان یافت.اما گیاه قهوه را زمانیکه به صورت طبیعی و بدون هیچگونه فر آیندی خشک نماییم محصولی با نام قهوه سبز را ارائه می دهد که به دلیل اینکه هیچگونه فرآیندی برای فرآوری آن صورت نگرفته از خواص بسیار زیاید برخوردار بوده و می تواند برای موادر مختلفی مورد مصرف قرار بگیرد.
 
این روزها فروشگاه های زیادی اقدام به فروش قهوه سبز نموده اند و شما می توانید برندها و مارک های مختلف را در بزار مشاهده کنید که هر کدام با قیمتی خاص در حال فروش هستند.اما به راستی کدامیک از محصولات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند و می توانند دقیقا موجب رضایت خاطر مشتریان شوند؟
 
از محصولات با کیفیت این روزهای بازار ایران می توان به محصول قهوه سبز سهله اشاره کرد که یکی از خوش نام ترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده این محصول است. در کنار این برند محصول قهوه سبز 111 نیز توانسته خیلی زود با ارائه کیفیتی بسیار بالا نظر بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب نماید و می توان آنرا در رده دومین برند معتبر در این زمنیه نام برد. اما برند سوم که بریا بسیاری نیز شناخته شده است محصول قهوه سبز تیمن است که برندیاز شرکت تیما بوده و از مقبولیت خوبی در میان مشتریان این محصول برخوردار است و برخی آنرا با نام قهوه سبز تیما نیز می شناسند.
 
ما در سایت چای خود هر سه محصول را برای شما در بخش قهوه ی سبز لاغری قرار داده ایم و می توانید براحتی از هر کجای ایران که هستید در عرض چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش مورد نظرتان نمایید و بعد از اینکه محصولتان را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.
 
جهت خرید اینترنتی قهوه سبز می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :
 
می توانید بروی لینک های زیر کلیک کرده و در صفحه بعدی بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید تا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.
 
می توانید به صورت تلفنی با شماره 09361633010 تماس گرفته و از این روش اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.
 
همچنین می توانید مشخصات کامل پستی خود را از قبیل : آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و از این روش اقدام به خرید محصول مورد نظرتان نمایید.
 
دقت نمایید برای اینکه بتوانید از تمامی خواص این محصول بهره مند شوید تنها باید به دنبال خرید قهوه سبز اصل باشید و از تهیه محصولاتی با برندهای غیر معتبر و متفرقه خود داری نمایید.
 
اما در مورد خواص بی نظیر این دمنوش لاغری می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 
ماده ای به نام کلروژنیک در این گیاه باعث شده است تا فرد مصرف کننده از ابتلا به بیماری هایی همچو.ن سنگه کیسه صفرا و بیماری های کبدی و انواع سرطان ها رد امان بماند.
 
برای درمان فشار خون بسیار مناسب بوده و یم توانید با مصرف منظم این دمنوش گیاهی همیشه فشار خون خود را در سطح مناسبی نگه دارید.
 
خواصی که در محصولات قهوه سبز لاغری سهله مشاهده شده است این است که برای دیابت بسیار مناسب بوده و می توانید برای اینکه از ابتلا به این بیماری در امان باشید همیشه از این نوشیدنی میل نمایید.
 
شما اگر از این دمنوش لاغری در ابعاد و اندازه مناسب مصرف نمایید می توانید تا حد قابل قبلوی شاهد کاهش اشتهای خود باشید و همین امر می تواند در دراز مدت باعث کاهش وزن شما شود.وجود کافئین در این محصول می تواند میزان متابولیسم بدن را بالا برده و افزایش متابولیسم می تواند روند چربی سوزی را بالاتر برده و شما شاهد کاهش وزن سریع تری خواهید بود.
 
در قهوه سبز رژیمی مواد آنتی اکسیدان بسیار قوث نهفته است که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های سرطانی بسیار مناسب بوده و می تواند به خوبی میزان فشار خون شما را نیز کنترل نماید.نوشیدن مداوم این محصول می تواند مانع از جذب برخی از موا قندی در بدن شود و اگر این روند به صورت ادامه دار باشد شما می توانید در ادامه شاهد کاهش وزن و لاغری خود باشید.
 
اما به مانند هر محصول دیگری اگر در میزان مصرف دمنوش قهوه سبز زیادهروی کنید و بخواهید به خاطر رسدن به لاغری از حد مجاز انرا بیشتر مصرف کنید می تواند برای شما عواقب و عوارض جانبی به همراه داشته باشد.از جمله عوارض زیاد مصرف کردن این نوشیدنی می توان به مشکلات قلبی اشاره کرد و همچنین ایجاد مشکلاتی در دستگاه گوارشی نی زمی توان اشاره داشت که با مصرف بیش از اندازه این نوشدینی پدید می آید.
 
اختلال در خواب از دیگر عوارض مصرف زیاد این نوشیدنی بوده و یم تواند باعث بر هم زدن تمرکز شما نیز شود.افرادی که دارای اعصاب و روان قوی نیستند و همیشه از دم نوش ضد استرس استفاده می کنند باید در مقدار مصرف این نوشیدنی بسیار دقت کرده و هیچگاه از حد مجاز آن زیاده نروی نکنند.
 
این دمنشو به مانند چای سفید و چای ترش و چای سبز می تواند نتایج خوبی در کاهش فشار خون داشته باشد. و شما اگر دارای چربی و فشار خون بالایی هستید حتما توصیه می کنیم از این دمنوش به میزان مناسب و به اندازه مصرف نمایید.
 
اما نحوه صحیح دم کردن قهوه ی سبز چگونه است ؟
 
شما روزانه به اندازه یک تا دو فنجان از این دمنوش گیاهی را می بایست دم کرده و میل نمایید. نحوه دم کردن ان بسیار راحت است و کافیست تا در فنجان به اندازه یک قاشق از پودر قهوه را ریخته و کمی آبچوش در ان بریزید و به خوبی هم بزنید و سپس کل محتویات درون لیوان را میل کنید.
 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد