x تبلیغات
خرید چای سبز تیما

خواص اصلی سیر سیاه/09109483228

 

 

 

خواص سیر سیاه دکتر بیز

 

 

 

 

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم درباره خاصیت سیر سیاه با شما عزیزان حرف کنیم. این ماده خوراکی پرخاصیت به جهت بوی بدی که در دهن تولید می نماید منجر گردیده‌است که بعضا از اشخاص نسبت به میل کردن آن کراهت داشته باشند. از این رو کارایی کردیم در‌این نوشته‌ی‌علمی درباره خاصیت بیشمار این خوراکی، خاصیت سیر سیاه پزشک بیز بها و خصوصیت های آن با شما عزیزان کلام کنیم و به‌این اشخاص پیشنهاد کنیم که به طبع از مصرف این ماده مالامال خواص غافل نشوند. امید‌واریم که مطالب این نوشته ی علمی برای شما اثر گذار باشد و تا آخر ما‌را ملازمت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیر سیاه چه ماده ای میباشد؟

 

 

به احتمال زیاد تا کنون سیر سیاه را چشم اید و شاید این پرسش برایتان به وجود آمده میباشد که سیر سیاه چیست؟ و چطور به وجود آمده میباشد. سیر سیاه را از سیر سپید ساخت و ساز می نمایند. مراحل ساخت آن به‌این شکل میباشد که سیر سپید را در روند تخمیر با افزودن موادی به سیر سیاه تبدیل می نمایند. این سیر پس از فراهم شدن بایستی حدود دو تا سه ماه در مکانی با دمای ۶۰ تا ۷۰ رتبه سانتی گراد محافظت گردد. یک کدام از دیگر از ویژگی ها مکانی که بایستی سیر در آن بماند این میباشد که‌این جای می بایست رطوبت بالایی حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد داشته باشد. پس از این بازه سیر های داخل شیشه به رنگ مشکی تبدیل میگردند و طعمی شیرین و دلپذیر به خویش می‌گیرند.

 

 

 

روند تخمیر سیر سیاه

 

 

همان طور که در قبلی اشاره کردیم سیر سپید در فرآیند خاصی تبدیل به سیر سیاه می گردد که‌این مراحل منجر می‌شود که خاصیت سیر رمز سیاه بیشتر از سیر سپید باشد. درین نصیب همت کردیم این فرآیند را برای شما توضیح دهیم. در‌این روند آغاز می بایست سیرها را داخل یک کاسه و یا این که شیشه ریخته و آن گاه ۶۳ درصد آب و ۳۷ درصد سرکه به آن اضافه خواهد شد که به گذر زمان فرصت این آب به چهل تا پنجاه درصد کاهش پیدا می نماید.

 

مقدار آب داخل سیر اصلی میباشد. چنانچه این مقدار کمتر باشد سیر کم آب میگردد پس به طبع به معیار آب اعتنا فرمائید. آن گاه بایستی درب شیشه را بسته و در دمای ۷۰ رتبه سانتی گراد محافظت کرد. در‌حالتی که این دما حدود ۸۰ تا ۹۰ جايگاه باشد سیر های بدست آمده شیرین نخواهد بود و گرمای زیاد سبب ساز میشود که شکر محلول نادر خواهد شد و مزه شیرین سیر از دربین برود. پس رعایت دمای وارداتی به سیر بسیار اساسی میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خاصیت سیر سیاه نسبت به سیر سفید

 

 

با اعتنا به فرایندی که در تبدیل سیر سپید به سیر سیاه فیس میدهد، بوی بد سیر از میان می رود و شخص با تناول کردن این سیر غیر وابسته از خاصیت سیر سیاه که برای تن وی اثر گذار میباشد از تناول کردن این خوراکی خوشمزه بسیار لذت میبرد. نکته بسیار مهمی که درباره خاصیت مصرف سیر سیاه نسبت به سیر سپید وجود دارااست این میباشد که در تبدیل سیر سپید به سیاه فرایندی واقعه می افتد که سبب ساز میگردد آلیسین جانور در سیر سپید به یک آنتی اکسیدان قادر در سیر سیاه تبدیل گردد و خاصیت درمانی اکثری پیدا می نماید که به طور تقریب چهار تا پنج موازی سیر سپید میباشد. ولی در سیر سیاه هم آلیسین وجود دارااست البته به معیار خیلی کمتر از سیر سپید. به طور کلی خاصیت سیر سیاه بسیار بیشتر از سیر سپید میباشد که به دنبال این نوشته‌ی علمی تلاش کردیم به فواید سیر سیاه پزشک معالج بیز، سیر سیاه چه خواصی دارد و کل نکات درباره این خوراکی لبریز خواص بپردازیم.

 

 

 

خواص سیر سیاه چیست

 

 

پیش از این که به خواص اصلی سیر سیاه بیز بپردازیم عالی میباشد بگوییم که سیر سیاه بیز چیست؟ این سیر سیاه یک جنس از کمپانی دکتر معالج بیز میباشد که توانسته سیر سیاه را با کیفیتی مناسب فراوری کرده و آن را کم آب نماید و در چنگ مصرف کنندگان قرار دهد. برای استحضار از خاصیت سیر سیاه دکتر معالج بیز بها و روش خرید آن میتوانید به وبسایت پزشک معالج بیز رجوع‌نمایید و مجموع مطالب درباره فواید سیر سیاه پزشک بیز را رسیدگی فرمائید. به‌دنبال قصد داریم به خاصیت سیر سیاه اشاره کنیم و کاملا درباره این ماده جادویی با شما عزیزان سخن کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواص اصلی سیر سیاه

 

 

درین نصیب همت داریم به خواص سیر سیاه بیز آن بپردازیم. خاصیت بی نظیری که تجمیع آن در یک ماده از معجزات الهی میباشد. این ماده غیر وابسته از ترکیبات مغذی که در خویش دارااست برای اکثری از بیماری ها به عنوان مثال سرطان، بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، عفونت و … موءثر میباشد که درپی به سیر سیاه چه خاصیت دارد اشاره میکنیم. پیشگیری از بیماری سرطان، بهبود معالجه بیماری سرطان، کاهش وزن و در فیض لاغری، حفظ از قلب و عروق، جلوگیری کردن از گرفتگی رگ های قلبی، در اختیار گرفتن قند خون و دوری و در دست گرفتن دیابت، ضد آلرژی، کاهش چربی خون و التهاب و همینطور نگهداری از کبد خواصی می‌باشند که میل کردن سیر برای تن شما به ارمغان می‌آورد.

 

این موردها همگی تک تک خاصیت سیر سیاه وجود ندارد. خاصیت بسیار دیگری هم برای این ماده جادویی آورده شده میباشد که اما اکثری از آنان هنوز ثابت نشده میباشد که به دنبال به بعضا از این خاصیت سیر سیاه که اثبات نشده میباشد اشاره می‌کنیم. بیان شده میباشد که مصرف سیر سیاه برای زود انزالی مردان اثر متعددی دارااست و مردان با مصرف سیر سیاه به طور مداوم میتوانند این ایراد خویش را برطرف نمایند اما می بایست بگوییم که‌این خواص سیر سیاه اثبات نشده میباشد و هنوز سند قطعی برای آن نیست. از سایر خاصیت اثبات نشده سیر سیاه اثر گذار بودن آن برای پوست و گیسو میباشد که‌این مسئله هم برای خاصیت سیر سیاه ثابت نشده میباشد.

 

 

 

تولیدها ساخت و ساز گردیده از سیر سیاه

 

 

با دقت به فواید بیشماری که از سیر سیاه گفتیم شرکت ها مختلفی تلاش کرده اند تولیدات متفاوتی را از این خوراکی اثر گذار ایجاد نمایند تا کسی که متناسب با ذائقه خویش از آن ها استعمال نماید. برخی از عموم این سیر را در غذای خویش می ریزند افرادی دیگر این ماده را کم آب کرده و پودر می نمایند و به طور ادویه در خوراک به کار گیری می نمایند و برخی دیگر به طور ترشی گرایش می نمایند. ملاس سیر سیاه، پوره سیر سیاه، عصاره سیر سیاه، خمیر سیر سیاه، قرص های کامل کننده سیر سیاه محصول ها متعدد ساخت گردیده از سیر سیاه می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

10 تمام خواص سیر سیاه دکتر بیز

 

 

 

 

در اینجا به معرفی فواید سیر سیاه دکتر بیز می‌پردازیم

 

 

 

 

 

تقویت سیستم ایمنی: در صورتی‌که زود مریض گردید، جوش های سرسیاه در قبال ویروس ها و باکتری ها مقاوم می باشند و اقتدار گلبول های سپید را در تن ارتقاء میدهند.

 

 

 

پیشگیری از بیماری قلبی: سیر سیاه دربردارنده آنتی اکسیدان ها و پلی فنولیک اسید لینولئیک گوگرد و18 اسید آمینه از 20 اسید آمینه ما یحتاج تن را مدد می نماید. فشار خون را کاهش میدهد و خون را رقیق می نماید. خلال این، سکته های قلبی و لخته شدن خون و تراکم پلاکت های خون را کاهش میدهد که به پیشگیری از بیماری های قلبی یاری می نماید.

 

 

 

محافظ سیستم عصبی: استرس را کاهش میدهد، خواب را تهیه می نماید و نوسانات خلقی را کاهش میدهد.

 

 

 

معالجه بیماری های تنفسی: سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را معالجه می نماید و همینطور التهاب گلو و حنجره را از فی مابین می‌برد.

 

 

 

معالجه بیماری کلیوی: سیر سیاه دربردارنده پتاسیم میباشد که توان گوارشی توانا دارااست، بدین ترتیب قادر است در معالجه یبوست اثر گذار باشد. کسانی که از بی آبی سختی میبرند میتوانند از آن برای ادرار کردن استعمال نمایند.

 

 

 

ضد آلرژی: در بعضی فصول مانند فصل بهار که آلرژی و حساسیت تشدید می‌گردد و یا این که در فصل‌پاییز و فصل زمستان که سرما خوردگی و گلودرد شدید میباشد میتوانید از سیر سیاه به کار گیری فرمائید، این مال آلرژی و گلودرد را کاهش میدهد.

 

معالجه درد مفاصل: گوگرد مو جود در سیر ورم و درد مفاصل را کاهش می‌دهد و از درد عضلانی خودداری می نماید.

 

کلاژن سازی: خواص سیر سر سیاه،کلاژن سازی دارااست و با مصرف آن کلاژن پوست ارتقا می‌یابد. ارتقا کلاژن سبب شادابی پوست و معمولاً شکل میگردد. همینطور برای عده ای که از بی آبی و قرمزی پوست سختی می‌برند بسیار اثرگذار میباشد و با از در میان بردن رادیکال های آزاد از پیری زودرس خودداری می نماید.

 

 

 

 خواص اصلی سیر سیاه

فروش سیر سیاه مشهد/09109483228

 راهنمای تهیه و خرید سیر سیاه در شهر مشهد

 
در روزهای اخیر بسیاری از مردم به دنبال بهترین فرصت برای خرید و استفاده از سیر سیاه در مشهد هستند تا بتوانند از جالب ترین خواص مربوط به این سیر بهره مند شوند. شما نیز می توانید برای خرید سیر سیاه در مشهد، فرصت طلایی و باشکوه پیش روی خود را از دست ندهید و هم اکنون اقدامات مربوط به خرید این محصول شگفت انگیز را از کالایاب انجام دهید.
 
سیر سیاه: سیر سیاه در شهر مشهد
آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از اصل سیر سیاه دکتر بیز در شهر مشهد هستید؟ آیا می دانید که اصلی ترین و مهمترین خواص مربوط به مصرف سیر سیاه در چیست؟ از شما دعوت می کنیم که مقاله درج شده در این وب سایت را تا انتها مورد بررسی و مطالعه قرار دهید تا بتوانید به ارزشمندترین و مهمترین اطلاعات راجع به سیر سیاه دست پیدا کنید.
 
سیر سیاه یکی از بی نظیرترین مواد غذایی به شمار می آید که سرشار از مواد مغذی بوده و از زمان های بسیار دور در کشور ژاپن به عنوان پرکاربردی ترین ادویه جات مورد استفاده بوده است. ابعاد و اندازه مربوط به این سیر بسیار کوچک تر بوده و مزه شیرینی را دارد. اگر شما نیز به دنبال یک زندگی سالم و تندرستی هستید، می توانید استفاده از این محصول را در اولویت های خود قرار دهید. یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص این سیر وجود دارد، ناشناس بودن ریشه پیدایش این سیر در کل جهان می باشد. بنابراین ما نیز در این مقاله بیشتر راجع به خواص درمانی صحبت خواهیم کرد. سیر سیاه از صدها خواص درمانی تشکیل شده است که بهتر است قبل از خرید آن، در خصوص این خواص اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا راجع به راهنمای خرید اینترنتی و قیمت مربوط به سیر سیاه در شهر مشهد توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.
 
خرید سیر سیاه در مشهد
 
خواص سیر سیاه
همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از مردم به دنبال مناسب ترین فرصت برای خرید و استفاده از سیر سیاه در شهر مشهد و سایر شهرستان ها هستند تا بتوانند از خواص درمانی این سیر نهایت بهره مندی را داشته باشند. از اصلی ترین خواص مربوط به سیر سیاه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:
 
کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد
یکی از بهترین آنتی اکسیدان های موجود در جهان می باشد
درمان ناتوانی و خستگی افراد
جلوگیری از پیری زودرس
کاهش میزان کلسترول موجود در خون
مبارزه با یبوست
درمان مشکلات و بیماری های مربوط به پوست
بالا بردن مقاومت بدن در برابر بسیاری از بیماری ها
حال شما نیز می توانید با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصول شگفت انگیز داشته باشید.
 
خرید اینترنتی سیر سیاه
 
نحوه ی استفاده از سیر سیاه
نحوه ی استفاده از سیر سیاه برای درمان بیماری های خود، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و شما می توانید قبل از تهیه سیر سیاه مشهد، به این امر توجه ویژه ای را داشته باشید. توصیه می کنیم که از پودر این سیر به عنوان ادویه در بسیاری از غذاهای خود از جمله پاستا، اسموتی و غیره استفاده کنید تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن از خواص آن بهره مند شوید.
 
خرید سیر سیاه دکتر بیز
 
خرید سیر سیاه در شهر مشهد
برای تهیه سیر سیاه مشهد می توانید از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد اقدام کرده تا مرغوب ترین سیر سیاه را تهیه کرده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. بی شک بهترین فروشگاه برای تهیه سیر سیاه در شهر مشهد، وب سایت اینترنتی پیش روی شما می باشد. توصیه می کنیم که در صورت داشتن هرگونه سوالی راجع به خرید این محصول با ما در تماس باشید.
 
سیر سیاه و سبوس برنج قهوه ای
 
قیمت سیر سیاه در شهر مشهد
مهمترین سوال هایی که در خرید سیر سیاه در شهر مشهد، ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کرده است، قیمت مربوط به این محصول می باشد. توجه داشته باشید که قیمت مربوط به سیر سیاه در مقایسه با ویژگی های بی نظیری که این محصول دارد، بسیار مناسب و معقول می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ی در اختیار خود، به راحتی اقدامات مورد نیاز برای خرید این محصول را انجام دهید. توجه نمایید که قیمت عرضه شده در وب سایت ما بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه ها بوده، بنابراین این فرصت طلایی را از دست ندهید و هم اکنون خرید کنید.
 
 

فروش سیر سیاه در اصفهان/09109483228

 سیر سیاه در اصفهان از کجا میتونیم پیدا کنیم؟ خرید سیر سیاه در اصفهان چقدر است؟

 
 
سیر سیاه و خواص آن خیر صرفا تا اصفهان، بلکه در سراسر جهان اوازش فواید و خاصیت آن برای تن غامض میباشد و سالهاست که یک متاع میان المللی گردیده‌است.
 
با شنیدن اسم سیر سیاه برخی ها فکر می کنند که مراد به عبارتی سیر ترشی میباشد! پاسخ به طور کامل نه میباشد. سیر سیاه اساسا به عبارتی سیر سپید میباشد که طی یک مراحل خاص تبدیل به سیر سیاه می‌شود و خاصیت آن دو چندان می‌گردد.
 
پیرو جامع تر درباره سیر سیاه حرف می کنیم.
 
به طبع با سیر سپید اشنایی دارید و دست کم یک توشه سیر سپید را مصرف نموده اید، معمولا سیر سپید بوی خیر ندارد و مزه تندی دارااست. سیر سیاه فارغ از رایحه میباشد و مزه ملس و ترش دارااست!
 
طرز تخمیر شدن سیر سپید به سیر سیاه چنین میباشد که آغاز سیر سپید را در دستگاه های اختصاصی به مقطع ۹۰ روز ( ۳ ماه ) حفظ میکنند و در زمان این برهه زمانی دربین دمای ۶۰ تا ۹۰ سکو سانتی گراد نگه داری میکنند.
 
سیر سیاه در حین این برهه زمانی خاصیت بیشتری پیدا میکند و مطابق ازمایشات و پژوهش ها صورت گرفته سیر سیاه خاصیت بسیار خیر برای تن درستی تن به عنوان مثال:
 
زود انزالی
زگیل تناسلی
لاغری
گوارش
دیابت
یبوست
و بخش اعظمی از موردها دیگر خاصیت بسیار نیکی را دارااست.
 
سیر جدید به طور تقریبً ۶۳٪ آب ، ۲۸٪ کربوهیدرات (فروکتان ها) ، ۲.۳٪ ترکیبات گوگردی ، ۲٪ پروتئین (آلییناز) ، ۱.۲٪ اسید آمینه آزاد (آرژنین) و ۱.۵ درصد فیبر دارااست.
 
یشنهاد می کنیم این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
 
 
سیر سیاه نسبت به سیر ناپخته نو آن، آلیسین کمتری دارااست، ولی آنتی اکسیدان ها و بقیه ترکیبات اثرگذار غلظت بیشتری داراست.
 
سیر سیاه به صورت قابل توجهی شغل بیولوژیکی بسیار بالاتری از سیر نو دارااست و اسیدهای آمینه، پلی فنول ها و فلاونوئیدها در آن ارتقاء مییابد.
 
سیر سیاه ادغام بیشتری به اسم آلیل سیتئین (S-Allylcysteine) داراست. آلیل سیتئین به تن در جذب آلیسین امداد می نماید.(منبع)
 
 
 
سیر سیاه چگونه درست می شود؟
ویتامین سی
ویتامین های B1 ، B2 ، B3 ، B6
فولات
کلسیم
منگنز
منیزیم
فسفر
روی (زینک)
آهن
 
سیر سیاه را بایستی از شرکت پزشک معالج بیز خرید نمائید، همه مراحل بیان شده در تهیه و تنظیم سیر سیاه به وسیله شرکت دکتر معالج بیز تنظیم می گردد و معمولا سیر سیاه در بازار، به خصوص در عطاری ها فاقد هرگونه تایید صلاحیت سازمان طعام و دارو و به عنوان مثال سیب سالم میباشد.
 
برای تنظیم سیر سیاه دکتر معالج بیز در اصفهان می‌توانید از نمایندگی های دکتر معالج بیز خرید نمایید، اما قطعا اعتنا داشته باشید که از واسطه های بی هویت خرید نکنید به این دلیل که با بها های بسیار بالا به شما می‌فروشند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خاصیت سیر سیاه
سیر سیاه در اصفهان یکی اثر گذار ترین و مالامال خواص ترین دارو های گیاهی به شمار می‌رود که بخش اعظمی از متخصصان و پزشکان طب سنتی برای معالجه امراض متفاوت این داروی بسیار موثر را تجویز می نمایند.درین نصیب از نوشته‌ی علمی قصد داریم به خاصیت بسیار اصلی این داروی با ارزش اشاره کنیم پس با ما یاروهمدم باشید.
 
سیر سیاه نسبت به سیر بی آلایش خاصیت بسیار بیشتری را دارا است به دلیل آنکه این سیر دارنده ماده ی آلیسین به مقدار بسیار بیشتری نسبت به سیر بی آلایش میباشد که ادله آن روند تخمیری است که سیر سیاه طی می نماید.
 
از مهم ترین خاصیت سیر سیاه میتوانیم به معالجه بیماری هایی مانند قند خون و کبد چرب اشاره کنیم که برای بخش اعظمی از بیماران قادر است آزار دهنده باشد. همینطور این دارو به کاهش فشار خون و کاهش وزن نیز یاری بسیار متعددی می نماید و از آن قادر خواهیم بود در معالجه زود انزالی و نعوظ نیز به کارگیری کنیم همینطور این دارو با ارتقاء متابولیسم در تن و ارتقاء ایمنی می‌تواند خاصیتی ضد سرطان داشته باشد به این دلیل که دارنده آنتی اکسیدان فراوان بوده و در کنار کلیه این مورد ها به تقویت مو سر ها و خودداری از ریزش مو سر نیز یاری می‌نماید. از سایر خاصیت سیر سیاه میتوانیم به کاهش دادن کلسترول و چربی خون و همچنین برطرف کردن خطاها مرتبط با دستگاه گوارش اشاره کنیم. سیر ساده هم بسیار اثرگذار میباشد و قادر است برطرف کننده بخش اعظمی از بیماری‌های مذکور باشد ولی سیر سیاه خاصیت بیشتری نسبت به سیر ساده داراست.
 
 
 
خرید سیر سیاه دکتر بیز در اصفهان
 
 
برای خرید سیر سیاه شما عزیزان بایستی به تارنما های دارای اعتبار و یا این که عطاری ها و همین طور بعضا از داروخانه های دارای اسم و رسم سطح شهر خویش مراجعه‌کنید و فرآورده متبوع خویش را توصیه دهید که درین وضعیت مرتبط با کرونا، ما طریق خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد می کنیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
قیمت سیر سیاه در اصفهان
 
 
اصفهان یک سری سالی میباشد که به یکی‌از مطرح ترین مرکز ها رویش و ساخت‌و‌ساز سیر سیاه تبدیل گردیده است به طوری که حتی نیمی از محصول ها خویش را به بقیه میهن ها نیز صادر می نماید.
 
 
 
بها سیر سیاه در اصفهان
 
 
بها سیر سیاه در اصفهان بسیار مطلوب میباشد به این دلیل‌که این کلانشهر یکی مطرح ترین مرکزها کشت و رشد سیر سیاه در کشور‌ایران میباشد و با اعتقادوباور می اقتدار اذعان کرد یک کدام از وسیع ترین مرکزها صادرات سیر سیاه به مرزوبوم های هم محلی نیز است.
 
نگرش ی ایجاد سیر سیاه
 
ساخت‌و‌ساز سیر سیاه مستلزم تخمیر سیر ساده در دما و رطوبت معلوم و در اختیار گرفتن گردیده است. در پروسه تخمیر سیر ساده تغییر‌و تحول رنگ داده و یه خرده از سولفات خویش را از دست می‌دهد پس از این مراحل سیر بی آلایش به سیر سیاه تبدیل گردیده و دربردارنده خاصیت دارویی بسیار متعددی می‌گردد. سیر سیاه ضمن اینکه در طعام های متعدد تحت عنوان مزه دهنده و چاشنی گزینه به کارگیری قرار میگیرد، تحت عنوان یک داروی گیاهی بسیار موءثر نیز به وسیله پزشکان طب سنتی برای بیماران گوناگون با بیماری های متعدد تجویز می گردد.
 
همان گونه که در قسمت های قبل این نوشته‌ی علمی گفته شد سیر سیاه در اصفهان به مقدار بسیار متعددی ساخت و ساز میشود، اشخاصی که تصمیم به خرید و تنظیم ی این داروی گیاهی بسیار گران بها دارا‌هستند می‌توانند به وبسایت های دارای اعتبار برای خرید این دارو مراجعه کرده و آن را خریداری کرده و درب خانه تحویل بگیرند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هنگام خرید سیر سیاه به چه نکاتی دقت کنیم؟
۱- سیر سیاه بایستی از تخمیر سیر نو و ارگانیک و تندرست به دست آمده باشد. تخمیر سیرهای کهنه و باقی مانده یا این که در اکنون حاد شدن برای تهیه کردن سیر سیاه چگونگی مال را زیر میاورد.
 
۲- روند تخمیر سیر بایستی با شیوه های علمی و مبتنی بر پژوهش ها صورت گرفته باشد. فرصت تخمیر مطلوب برای سیر سیاه دست‌کم ۴۰ روز میباشد و شایسته ترین دمای تخمیر ۷۰ رتبه سانتی گراد. در طی تخمیر رطوبت هوا بایستی در میان ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد. بالا رفتن بیش تر از حد دما منجر کم آب شدن سیر سیاه و دشوار شدن جویدن و میل کردن آن و همینطور شیرین نشدن آن میگردد. معدود بودن روزهای تخمیر هم می‌تواند سبب خواهد شد خاصیت درمانی سیر سیاه کمتر از وضعیت تخمیر بی نقص خواهد شد. بدین ترتیب بایستی سیر سیاه را از جایی تنظیم کنیم که مطمئن هستیم روند تخمیر به صدق و طبق طرز های علمی انجام یافته میباشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 خرید سیر سیاه دکتر بیز 
 
 
۳- بایستی تاریخ انقضای سیر سیاه مطلوب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق ۲ تا ۳ ماه پس از ساخت و ساز دوام میاورد و سپس فاسد میشود یا این که کپک میزند. ولی در‌صورتی‌که در سردخانه حفظ گردد میتواند تا یک‌سال سلامت باقی بماند. بدین ترتیب بایستی سیر سیاه را از جایی بخریم که از تاریخ انقضای آن مطمئن باشیم و بدانیم که سیر سیاه پیش از خرید در سردخانه مراقبت میشده و مجال کافی برای مصرف داشته باشیم. تولیدات سیر سیاه که معمولا بازه زمانی متعددی در مشت فروشنده های واسط در دمای اتاق حفظ گردیده اند احتمالا یا این که سریع خیس فاسد میگردند یا این که مواد نگهدارنده دارا‌هستند که درباره ی مصرف آنان بایستی احتیاط کنیم.
 
 

سیر سیاه برای چه کسانی ضرر دارد/09109483228

 سیر سیاه چه عوارضی دارد

 
 
 
 
در‌این پست قصد داریم تا در زمینه‌ی عوارض سیر سیاه برای لاغری سخن کنیم.در پی با ماسک لند همدم باشید.یکی مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید سیر سیاه و مصرف آن گزینه رسیدگی قرار می‌گیرد عوارض مصرف سیر سیاه میباشد و همواره خریداران قبل از خرید هر محصولی درخصوص عوارض آن جویا میگردند.
 
در صدر به خاصیت بی سابقه سیر سیاه می‌پردازیم و به‌دنبال به عوارض سیر سیاه پزشک بیز اشاره خوا هیم کرد.
 
عوارض در هر محصولی می‌توانند بازداشتن هایی درباره‌ی به کار گیری از آن بوجود بیاورد و سیر سیاه با وجود اینکه خاصیت بی نظیری داراست در‌حالتی که دارنده عوارض باشد با ممنوعیت های مصرف مواجه می‌گردد.
 
همانگونه که میدانید سیر سیاه خاصیت بسیار متعددی دارااست.جمعی از آن برای لاغری استعمال می نمایند و به کارگیری از سیر سیاه برای لاغری یک راه حل بسیار کارامد به دلیل ارتقاء متابولیسم تن است.
 
بعضا دیگر از سیر سیاه برای معالجه کبد چرب استعمال می نمایند.به کارگیری از سیر سیاه برای کبد چرب می‌تواند یک چاره معمولی و اصولی در راستای معالجه کبد چرب به شمار بیاید.از سایر خاصیت بی سابقه سیر سیاه در مان استرس و زود انزالی میباشد.سیر سیاه برای زود انزالی بسیار اثرگذار میباشد و می‌تواند در معالجه زود انزالی و نعوظ بسیار اثرگذار باشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
از سایر خواص سیر سیاه دکتر بیز قیمت خوب و کم آن است و  به کاهش قند خون اشاره نمود.البته مهمترین موردی که سبب به تولید عوارض در مصرف سیر سیاه پزشک معالج بیز میشود ، استعمال نابجا و غیر اصولی از این فرآورده میباشد.
 
برخی اشخاص تصور می نمایند که با به کارگیری بیشتر از سیر سیاه می قدرت منفعت وری بهتری در زمینه ی معالجه ایرادات مذکور گردیده داشت.
 
به کارگیری اصولی از سیر سیاه روزمره دربین 2 تا 3 حبه میباشد.ولی به کارگیری بیشتراز حد آن خلال اینکه هیچ سیرتکامل ارتقاء تاثیر بخشی ندارد می‌تواند عوارضی را به همپا داشته باشد.
 
طی تماس های گوناگون با مشتریانی که در امر عوارض سیر سیاه پزشک بیز گلایه داستند زمانیکه در زمینه‌ی شیوه مصرف جنس از آن ها جویا شدیم در همگی موردها مشخص و معلوم شد که‌این عوارض فقط در تاثیر استعمال غلط بوده اند و با به کارگیری اصولی از این مصحول هیچ سیرتکامل عوارضی متوجه شما نخواهد بود.
 
سیر سیاه دارنده طبع گرم بوده و سرشار از آنتی اکسیدان میباشد.برخلاف سیر ناپخته که در بعضی اشخاص ساخت و ساز آلرژی می نماید و ممکن میباشد ایرادات گوارشی بوجود بیاورد ، سیر سیاه هیچ سیرتکامل عوارضی در‌این خصوص ندارد و مصرف آن هیچ سیرتکامل بوی بد و مزه نامطبوعی نیز ندارد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فواید میل کردن شش حبه سیر در زمان روز
 
 
ساعت اولیه _ در ساعت نخستین سیر در شکم هضم میشود و تن را تغذیه رسانی می نماید.
 
در بین ساعت 2 تا 4_ تن استارت به تخریب سلول های سرطانی و رادیکال های آزاد مصدوم می نماید.
 
در بین ساعت 4 تا 6 _ تن متابولیسم خویش را استارت می نماید و خاصیت اثر گذار آن را به اعمال در می‌آورد. همینطور به دفع مایعات و چربی های مازاد در تن میپردازد.
 
در میان ساعت 6 و 7_ خاصیت آنتی باکتریال سیر استارت به ظهور می نماید و قادر است باکتری های جانور در تن را از میان پیروز شود.
 
دربین ساعت 6 تا 10 _ مواد مفید آن، تاثیرات خویش را بر روی سلول ها می‌گذارند.
 
خواص سیر پخته
 
دربین ساعت 10 تا 24_ در‌صورتی‌که درین ساعت ها سبزیجاتی هم استفاده شود ، تن قادر است تطهیر عمیقی را ایفا دهد که فواید پایین را به همدم خواهد داشت :
 
تقویت سیستم ایمنی تن
بهبود سالم استخوان ها
تهیه سطح فشار خون
وقتگیر کردن قدمت سلول ها
از فی مابین بردن خستگی
تهیه و تنظیم کلسترول
دوری از خطاها قلبی و عروقی
پرهیز از ورود فلزهای هنگفت به تن
تقویت تن ورزشکاران
پاک سازی رگ ها
ارتقا استقامت
یاری به تناسب و زیبایی اندام
سیر پخته برای لاغری
 
به این ترتیب به شدت پیشنهاد میشود که به طور روزمره سیر مصرف فرمایید و خودتان را از بیماری های متفاوت در حفاظت بدارید. بیماری هایی که اکنون به آن دچار می باشید را نیز بهبود داد. حتما می‌دانید که مصرف ویتامین ، روش پیشگیری از بیماری های متفاوت است که سیر نیز یکی‌از همین ویتامین ها میباشد که تندرست شما و از در بین بردن سموم تن در وقتگیر دوران را ضمانت می نماید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سیر سیاه برای چه کسانی ضرر دارد
سیر سیاه به حیث نمی‌رسد عوارض جانبی عمده ای داشته باشد. با این حالا سیر سیاه یک‌سری جنبه منفی دارااست؛
 
میل کردن سیر سیاه ناپخته در مقادیر زیاد ممکن میباشد خطر خون‌ریزی را ارتقا دهد. به همین برهان اشخاصی که از داروهای رقیق کننده خون به کار گیری می نمایند نیز ممکن میباشد بخواهند از مصرف سیر سیاه در مقادیر زیاد اجتناب نمایند.
 
گفتنی میباشد یک تحقیق اثرات عصاره سیر کهنه گردیده را بر لخته شدن خون میان اشخاصی که از داروهای رقیق کننده خون به کار گیری می نمایند گزینه پژوهش قرار بخشید و اخذ که خطر بدون شوخی ندارد.
 
با این درحال حاضر عالی میباشد با یک کارشناس نگهداری های بهداشتی حرف نمایید تا مشخص و معلوم گردد سیر سیاه برای شما بی خطر و مطلوب میباشد یا این که نه.
 
ضمن این عده ای که بعد از مصرف سیر ناپخته مبتلا عکس العمل آلرژیک می گردند بایستی از سیر سیاه نیز اجتناب نمایند.
 
 
 
 
 
طرز های به کار گیری از سیر سیاه در رژیم غذایی
 
در حالی که ممکن میباشد با سیر نپخته بیشتر آشنا باشید، سیر سیاه می‌تواند یک افزودنی خوشمزه به رژیم غذایی شما باشد. مزه شیرین و قوام ژلاتینی آن به خیر با غذاها سازگار میباشد.
 
در اینجا تعدادی طریق برای به کار گیری از سیر سیاه گفته شده میباشد :
 
آن را به سس سویا اضافه نمائید تا سس خوش طعمی صحیح خواهد شد
از آن برای ادویه سوپ به کار گیری نمایید
آن را به طور دیپ با پنیر یا این که پنیر خامه ای له فرمایید
آن را با سس مایونز یا این که هوموس ادغام نمائید
سیرها را نازک برش دهید و به سالاد یا این که ماکارونی اضافه نمایید
از آن‌ها تحت عنوان رویکرد برای پیتزا به کارگیری نمایید
آنها را با روغن زیتون ترکیب نمایید تا یک سس سالاد بی آلایش صحیح فرمایید
همینطور ممکن میباشد متوجه گردید که از تناول کردن سیر سیاه به تنهایی لذت میبیرید چون ملایم خیس از سیر نپخته میباشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه
 
سیر سیاه نوعی سیر ناپخته میباشد که برای تعدادی هفته ذیل حالت در اختیار گرفتن گردیده تخمیر گردیده‌است. این منجر تغییر و تحول رنگ و مزه آن می‌گردد.
 
این مراحل همینطور شغل آنتی اکسیدانی سیر را به واحد سنجش قابل توجهی ارتقا میدهد. در واقع آنتی اکسیدان های جان دار در سیر سیاه احتمالا برهان مزایای بالقوه آن برای قلب، کبد، قند خون و مغز و همینطور خاصیت ضد سرطانی بالقوه آن میباشد.
 
به حیث نمیرسد سیر سیاه عوارض جانبی عمده ای داشته باشد البته در‌حالتی که از داروهای رقیق کننده خون به کارگیری میکنید یا این که به سیر آلرژی دارید بایستی از مصرف مقادیر زیاد آن اجتناب فرمائید.
 
 

کدام نوع قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی خوب است/09109483228

 در این پست قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که کدام نوع قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی مناسب است ؟ در ادامه با کالا مال همراه باشید تا خصوصیات و ویژگی‌ های قهوه گانودرما در درمان زگیل تناسلی را مورد بررسی قرار داده و نوع قهوه مناسب را جهت درمان این عارضه به شما معرفی کنیم.

زگیل تناسلی در بین آقایان و بانوان یک بیماری مشترک است و نتیجه ابتلا به ویروس اچ پی وی می باشد و در خصوص انتقال زگیل تناسلی باید بگوییم که این زگیل ها از رابطه جنسی بین زن و مرد منتقل می شود.
 
HPV چیست ؟
ویروس HPV که از عفونت های شایع ویروسی به شمار می رود عامل بروز زگیل تناسلی می باشد.همه انواع زگیل های تناسلی خطرناک نیستند اما این ویروس ها چنانچه درمان نشوند در بیشتر موارد می توانند تکثیر پیدا کنند و یا بزرگتر شوند.در واقع با انتقال این ویروس پاپیلوم انسانی است که ایجاد عفونت کرده و به شکل زگیل تناسلی خود را نشان می دهد.این ویروس از طریق رابطه جنسی منتقل می شود و هم آقایان و هم بانوان می توانند به آن مبتلا شوند.
 
زگیل تناسلی خطر دارد ؟
انواع مختلفی از ویروس HPV وجود دارد و در صد کمی از آنها می توانند منجر به ابتلا به سرطان شودن و همه انواع ویروس HPV خطرناک نیستند.اما برای درمان آن نیاز است تا اقدامات لازم صورت گیرد.علاوه بر این زیبایی ناحیه تناسلی برای هر فرد بسیار مهم است.زگیل تناسلی یک بیماری است که بسیار خوش خیم است و به راحتی درمان می شود.
یکی از بهترین راهها برای درمان زگیل تناسلی استفاده از قارچ گانودرما می باشد که تحقیقات زیادی روی درمان زگیل تناسلی یا اچ پی وی توسط قارچ گانودرما صورت گرفته است و نتایج شگفت انگیزی در خصوص درمان این بیماری توسط طب سنتی شرقی منتشر شده است.
مصرف قارچ گانودرما بنا به برخی دلایل توصیه نمی شود.دلیل این امر این است که شما از اصالت کالایی که می‌خرید اطلاع ندارید و این محصولات در اکثر مواقع به صورت فله‌ ای بسته بندی و در بازار ارائه می‌ شوند. همچنین شما نمی توانید تشخیص دهید که محصولی که دریافت کرده‌اید خود قارچ گانودرما اصلی است یا انواع پودرهایی که به صورت فله‌ای و بدون مجوز با نام گانودرما به فروش می‌رسند.بیشتر این محصولات به صورت پودری هستند و شما نمی‌توانید ترکیبات این پول‌ها را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.
 
حال راهکار برای بهره وری از خواص بی نظیر قارچ گانودرما چیست و از چه روش و راهی می توانیم مطمئن شویم که محصولی که تهیه می‌کنیم دارای قارچ گانودرما واقعی میباشد ؟
انواع قهوه گانودرما دکتر بیز از اولین و بهترین نوع محصولات فرآوری شده با گانودرما به شمار می‌رفتند که همگی آنها دارای مجوز های لازم از سازمان غذا و دارو هستند و بی‌شک با مصرف آنها می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که از خواص بی نظیر گانودرما برای بدن بهره مند می شوید.
 
معرفی قهوه گانودرما مناسب برای زگیل تناسلی
انواع قهوه های گانودرما در بازار موجود می باشند که همانطور که گفتیم برند دکتربیز یکی از معتبرترین تولید کننده های این محصولات می باشد و تنها تولید کننده دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است. انواع قهوه های دکتر بیز با طعم ها و بسته بندی های مختلف به بازار ارائه شده اند که هرکدام بنا به سلیقه افراد خاصی به تولید رسیده اند.
 
به عنوان مثال برای افرادی که دیابت دارند قهوه هایی با ترکیبات قند گیاهی به تولید رسیده است که افراد بتوانند بدون هیچ گونه ممنوعیت مصرف ، از این فرآورده ها استفاده کنند. برای لاغری نیز قهوه های کم چرب و فاقد ترکیبات دارای چربی های مضر به تولید رسیده است که افرادی که دارای کلسترول و چربی خون هستند و یا قصد لاغری دارند می‌توانند از این قهوه ها استفاده کنند.
 
در پاسخ به این سوال که کدام نوع قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی خوب است باید بگویم که دو نوع قهوه موکا و قهوه سوپریم برای درمان زگیل تناسلی از پر طرفدارترین محصولات به شمار می‌روند.
قهوه های گانودرما علاوه بر درمان‌ زگیل‌ تناسلی خواص بسیار زیادی برای بدن دارند که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :
افزایش ایمنی بدن
کاهش استرس
بهبود عملکرد و فکری و مغزی و روحی با دارا بودن جینسینگ
درمان افسردگی
کاهش وزن و لاغری
کاهش چربی خون و کلسترول خون
کاهش قند خون
درمان زگیل تناسلی
بهبود زود انزالی و نعوظ در آقایان
افزایش سطح تمرکز و هوشیاری
بهبود وضعیت روحی و فکری
گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟
گانودرما نام یک قارچ با خواص فراوان و ترکیبات شیمیایی کم یاب و منحصر به فرد است که به دلیل ارزش غذایی بالای آن از گذشته تاکنون همواره در کانون توجه بوده و از آن برای مصارف مختلفی استفاده می شده است. طبق تحقیقات به عمل آمده خواص قارچ گانودرما میتواند در پیشگیری و کمک به درمان برخی از بیماری ها و اختلالات مختلف نقش موثری داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر: گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟
 
بیماری زگیل تناسلی چیست؟
زگیل تناسلی نام یک بیماری پوستی عفونی می باشد که از جمله بیماری های آمیزشی یا SDT به حساب می آید که بر اثر رابطه ی جنسی با فرد مبتلا و همچنین تماس پوست فرد سالم به پوست فرد آلوده منتقل می شود. عامل اصلی به وجود آورنده ی زگیل تناسلی، ویروسی تحت عنوان ویروس HPV میباشد که از جمله ویروس های سرسخت بوده و نیز ریشه در DNA دارد. نام دیگر آن ویروس پاپیلومای انسانی میباشد.
 
انواع زگیل تناسلیجالب است بدانید که تا کنون ۱۰۰ نوع از این ویروس شناسایی شده است که یک فرد میتواند حتی به بیش از یک نوع ویروس HPV مبتلا شود که برخی از آنها هیچ نشانه ای نداشته و به خودی خود از بین میروند و برخی دیگر میتوانند باعث به وجود آمدن زائده های زگیل در ناحیه ی تناسلی در مردان و زنان وحتی  منجر به ایجاد سرطان دهانه ی رحم در زنان شود. از شایعترین گونه های ویروس HPV انواع ۶، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ آن میباشد که نوع ۶ و ۱۱ آن منجر به ایجاد زگیل در نواحی تناسلی و مقعدی می کند و نوع ۱۶ و ۱۸ آن منجر به سرطان میشود. در بسیاری از موارد اندازه ی زگیلها به قدری کوچک است که با چشم غیر مسلح دیده نمیشود و خود این موضوع دلیلیست که باعث میشود خیلی ها از وجود این بیماری در خود بی اطلاع باشند. پدیدار شدن زگیل عمدتا درد یا خارش به همراه ندارد و در موارد بسیار نادری درد و خارش گزارش میشود. اصلی ترین نقاط بدن برای مبتلایان به HPV، آلت تناسلی به خصوص در اطراف آن، مقعد و کشاله ی ران می باشد. در بخش بعد به بررسی تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.
 
گانودرما و زگیل تناسلی
هرچند که بسیاری از منابع علمی مدت زمان درمان این بیماری و دفع این ویروس از بدن را بین ۲ الی ۳ سال در نظر میگیرند. و افراد بسیاری هم با گذشت این زمان سلامتی خود را به دست آورده اند اما در بسیاری از موارد زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد و اکثر روشهای درمانی که برای آن وجود دارند موقتی بوده و میتوانند ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار دهند و از شدت زگیل ها بکاهد. البته برای پیشگیر از ابتلا به ویروس HPV و زگیل تناسلی میتوان از واکسن مخصوص آن که با نام گارداسیل شناخته میشود استفاده کرد. ولی همان طور که قبل تر اشاره کردیم امروزه نزدیک به ۱۰۰ نوع ویروس HPV در دنیا شناخته شده است که واکسن نمیتواند مانع از ابتلا به تمامی این ۱۰۰ نوع بشود پس مناسب ترین راه رعایت بهداشت فردی در کنار داشتن رابطه ی جنسی محافظت شده می باشد. جالب است بدانید که اصلی ترین روش برای بهبود زگیل تناسلی تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد تا بدن فرد مبتلا به صورت طبیعی به مبارزه با ویروس پرداخته و نسبت به ضعیف و غیر فعال کردن آن اقدام کند.
 
در لینک زیر می توانید یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و زگیل تناسلی را مشاهده فرمایید:
 
کنترل HPV با قارچ گانودرما
 
تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی
قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجه پلی ساکارید و بسیاری از ترکیبات سودمند دیگری که دارد اگر به صورت منظم و روزانه مصرف شود میتواند به خوبی باعث تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن شود. دقیقا همان کاری که خیلی از داروهای شیمیایی تجویز شده برای بیماران مبتلا به HPV میکند با این تفاوت که قارچ گانودرما به صورتی کاملا طبیعی و بیولوژیک این کار را میکند. البته لازم به ذکر است که گانودرما دارو نیست. قارچ گانودرما همچنین با تقویت اینترفرون ها در سیستم ایمنی میتواند باعث بهبود عملکرد این سیستم در بدن افراد شود. همچنین قارچ گانودرما منبع خوبی از آنتی اکسیدان می باشد که میتواند در بازیابی و بازسازی سلولی نقش مهمی ایفا کند.
 
تهیه و مصرف گانودرما
قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن است که ارزشمند بوده و دارای همه ی خواص فراوان یاد شده آن میباشد. کم یاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون ایران هم افراد سود جوی بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی بدن ندارد بلکه مصرف آن میتواند آسیب های جدی نیز به بدن وارد بکند. خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به شکلی کاملا استاندارد و به صورتی کاملا علمی کرده است و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشد که این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.
 
خرید محصولات گانودرما
 
قهوه گانودرما
خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.
 
 

قهوه لاته گانودرما برای چیست/09109483228

 گانودرما چیست ؟

‌قارچ گانودرما لوسیدوم با قدمت بالای ۲۰۰۰ سال در چین باستان پادشاهان چین اولین مصرف کنندگان گانودرما بودند .بخاطر کمیاب بودن و گران بودن این قارچ فقط آنها بودند که میتوانستند از این قارچ استفاده کنند چون عمر آنها را زیاد میکرد وبه قارچ جاودانگی معروف شد. بعدها با کشت بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای زیبا و موهای درخشان و عمر طولانی معروف کرد. قارچ گانودرما بافتی بسیار سخت و قرمز رنگ دارد  که در بدن قابل هضم نیست و طعم آن بسیار تلخ است. با فراوری محصول و اضافه کردن قهوه و نوعی کاکائو به نام کوکوآ این قارچ قابل خوردن و هضم شدن میشود که برای پیشگیری و درمان و بهبود انواع بیماریها قابل درمان است. در کل دنیا فقط ۴ تا کشور توانایی تولید این محصول را دارند که کشور عزیزمان یکی از آن ۴ کشور است که توانسته با استفاده از بالاترین تکنولوژی جهان به تولید این محصول در ۵ مدل: سوپریم / موکا / لاته / هات چاکلت / وکافی میکس . میباشد.که هر کدوم ازاین قهوه های گانودرما برای درمان و یا پیشگیری بیماری خاص استفاده میشود.
 
قهوه لاته
کافه لاته با قارچ گانودرما کافه ترکیبی زیست از کافه اسپرسو خامه است . در واقع کافه لاته یک واژه ایتالیایی برایش قهوه است با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا با گانودرما در ترکیبی با خامه و شکر شما را به لاته خامه ای دعوت می کند . به علاوه این که برای آماده شدن آن لازم نیست منتظر بمانید . گانودرما لاته برای بیماری هایی مثل ورم روده ورم معده زخم معده و رفلاکس معده بسیار مفید است . چربی سوز فوق العاده ای می باشد و به واسطه داشتن فیبر برای کسانی که یبوست دارند بسیار مفید است و مشکل گوارش را از بین میبرد . و کسانی که دیابت دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و دیابت شان را تنظیم کنند . کسانی که فشار خون دارند و هم دیابت نباید از این محصول استفاده کنند ما به آنها توصیه می‌کنیم از گانودرما موکا استفاده کند تا هم فشار خونشان تنظیم شود و هم قند خونشان گانودرما لاته انرژی متوسطی می دهد و سیستم ایمنی بدن را بالا برده و بدن را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن می کند و به خاطر برطرف کردن ورم معده و ورم روده در همان یک ماه اول یک سایز که هم کم میکند . قهوه قهوه لاته با قارچ گانودرما با بافت مخملی خامه ای طعم شیرینی به لحظه های شما می بخشد .
 
لاته گانودرما
گانودرما لاته بواسطه خامه ای بودن بافت اش برای بهبود زخم های معده و روده بسیار مفید است . رفلاکس معده ورم روده ورم معده را از بین برده و گوارش را سریع تر انجام می دهد و کسانی که یبوست دارند می توانند از این محصول استفاده کنند دیابتی بوده و قند را تنظیم می‌کند و پانکراس را مجبور به تولید انسولین می کند . چربی سوز قوی بوده و بسیار  در لاغری موثر است سایز را تغییر داده و حجم چربی ها را کم می کند . گانودرما لاته با طعمی  فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند کافه لاته انواع ترش کردگی معده رفلاکس معده ورم روده و ورم معده را از بین می برد و به واسطه کم کردن ورم در بدن سایز سریع تغییر می کند .
 
گانودرما لاته
گانودرما لاته با طعمی  فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند کافه لاته انواع ترش کردگی معده رفلاکس معده ورم روده و ورم معده را از بین می برد و به واسطه کم کردن ورم در بدن سایز سریع تغییر می کند . بیشتر استفاده از گانودرما از نوع لاته برای ناراحتی های معده می باشدکه این مسئله بیشتر زمان و نوع مصرف قهوه گانودرما را پر اهمیت می کند . زیرا در صورت استفاده ی نادرست به جای ترمیم ناراحتی سبب زیان بیشتر مکان آسیب می شود . مصرف ابتدایی گانودرما یک ساشه در روز و بعد از واکنش های ابتدایی بدن در مقابل قارچ گانودرما و عادت به این ماده غذایی تا دو ساشه مصرف روزانه می باشد . از بابت زمان استفاده مانند سایر بیماری ها یک ساعت بعد از صبحانه بهترین زمان استفاده از قهوه گانودرما می باشد . زیرا مصرف گانودرما با شکم خالی زمینه ساز زخم معده می شود و کسانی که با این عارضه مواجه هستند را تشدید می نمایید . پس حتما در نوع , اندازه و زمان مصرف دقت لازم را به خرج دهید تا به جای بهبود دچار آسیب بیشتر نشوید .
 
قهوه فوری لاته را همراه با گانودرما تجربه کنید
یکی از نوشیدنی های گرم پر طرفدار قهوه لاته بیز می باشد. این قهوه با طعم و تست خاصی که دارد رضایت همگان را جلب کرده است. تمایل افراد به استفاده از این نوع قهوه باعث شده است که قهوه لاته دکتر بیز در اختیار علاقمندان قرار بگیرد و بتوانند خود به راحتی آن را درست کنند. از ویژگی های این نوع قهوه می توان به ترکیبات آن اشاره داشت که با ترکیب با قارچ گانودرما، خواص قهوه لاته بیز​ را دو چندان کرده است. در ادامه بیشتر با این نوشیدنی گرم آشنا می شویم.
 
 
 
قهوه فوری کافه لاته دکتر بیز
 
قهوه لاته چیست؟
قهوه لاته یا کافه لاته همانطور که از نام آن مشخص است، نوشیدنی گرمی بر پایه قهوه می باشد. خاستگاه این نوشیدنی دلچسب، اروپا می باشد و هنوز هم از نوشیدنی های مورد توجه و علاقه افراد می باشد. این نوع قهوه از ترکیب قهوه و شیر با میزان مشخصی تهیه می شود. در قهوه لاته از نسبت 30 به 180 قهوه اسپرسو و شیر استفاده می شود. یعنی 30 میل قهوه اسپرسو و 180 میل شیر در آن استفاده می شود. همچنین فوم شیری که برای آن استفاده می شود از میزان صفر تا 5 میل می باشد که بسته به سفارش فرد تعیین می شود. شیری که در قهوه لاته مورد استفاده قرار می گیرد شیر بخار داده شده است و فوم مورد استفاده بسیار مهم می باشد و در طعم دهی به این قهوه نقش اساسی را بازی می کند.
 
 
 
قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
 
 
 
گانودرما چیست؟
گانودرما نوعی قارچ است که خاستگاه آن چین بوده و از حدود 2000 سال پیش در این کشور مورد استفاده قرار می گرفته است. این قارچ یکی از قارچ های کمیاب و گران قیمت در آن زمان بوده است و اشراف و خاندان سلطنتی تنها مجاز به استفاده از این قارچ گانودرما بودند. این قارچ به قارچ جاودانگی نیز شهرت داشت. خواص فوق العاده ای که این قارچ داشت و برای سلامتی فرد بسیار مفید بود، باعث چنین نامگذاری برای آن شده است. بعد از مدتی کشت این نوع قارچ در کشور چین رواج بیشتری یافت و به کشورهای دیگر آسیایی و بعد اروپایی گسترش یافت و از خواص آن در داروها استفاده شد. البته ذکر این نکته لازم است که این نوع قارچ در هر محیطی قابل رشد نیست و تنها 4 کشور است که توانسته این نوع قارچ را در تولید انبوه تولید کنند که ایران نیز یکی از کشورها می باشد.
 
 
 
کافه لاته گانودرما بیز
 
خواص قارچ گانودرما چیست؟
اما چرا این چنین مورد توجه واقع شده است؟ از جمله خواصی که برای قهوه لاته قارچ گانودرما این نوع قارچ درمانگر می توان بیان کرد این است که این قارچ در سلامت قلب و عروق بسیار موثر می باشد و جریان خون را بهبود می دهد و اکسیژن رسانی به بافت ها را موجب می شود. همچین باعث کاهش فشار خون می شود. این قارچ برای گوارش و پاکسازی کبد و جلوگیری و درمان کبد چرب و بیماری های مربوط به کبد بسیار موثر می باشد. این گیاه قابلیت دفع سموم از بدن را دارد و بیماری های کلیوی را نیز بهبود می بخشد. اگر شما دچار آلرژی باشید با مصرف این قارچ می توانید درمان شوید. وجود آنتی اکسیدان موجود در گانودرما باعث می شود که خاصیت ضد سرطانی نیز داشته باشد. مصرف این نوع قارچ باعث بازسازی سلول های پوستی و جوان سازی و شاداب شدن پوست و موی فرد می شود. به همین خاطر است که به این گیاه، گیاه جان افزار و اکسیر جوانی نیز گفته می شود.
 
 
 
قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز
 
 
 
موارد مصرف قارچ گانودرما
قارچ گانودرما، قارچی به رنگ قرمز می باشد و بر خلاف قارچ های مصرفی دیگر دارای بافت سختی می باشد و از این رو مصرف آن به طور مستقیم باعث آسیب به سیستم گوارشی می شود و نه تنها درمانگر نمی باشد، بلکه مضر نیز هست. از این رو این قارچ را به شیوه های مختلفی مورد مصرف قرار می دهند و بسته به نوع خواسته فرد در مورد استفاده از آن، شکل مصرف هم متفاوت می باشد. برای مثال در مورد پوست امروزه به راحتی می توان از صابون های حاوی عصاره این قارچ استفاده کرد. عموما این قارچ را به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می دهند و از آن در طبخ غذا و یا مصرف آن به صورت تنها استفاده می شود.
 
 
 

مزایا قهوه سوپريم گانودرما/09109483228

 قهوه گانودرما سوپریم چیست

 
 
 
 
قهوه گانودرما سوپریم جینسینگ که یک قهوه فوق العاده قوی و بی نهایت خوش طعم است که هر وقت میل کنید  انرژی بسیار زیادی به شما میدهد .قهوه فوری سوپریم گانودرما درست شده از خامه ای ملایم و البته مقداری هم شیرین شده، که میتوان به راحتی با هم مخلوط کنیم . حاوی جینسینگ است که در تمام دنیا به خاطر مزه و خواص آن مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین حاوی مقداری گانودرما، گنجینه ای با ارزش از آسیا است که در آشپزی، چای و سایر موارد و محصولات گوناگون دیگر  استفاده شده است.
 
 
 
 
 
این قهوه قارچی به نام قهوه گانودرما کافه سوپریم دارای مزایای زیادی برای سلامتی است که سیستم ایمنی بدن را میتواند تقویت کند، اما تنها تعداد کمی مردم در سراسر دنیا خواص قهوه گانودرما با جینسینگ را می دانند.
 
 
 
 
 
 
 
Ganoderma Supreme Coffee
Ganoderma Supreme Coffee
 
 
 
 
 
تاریخچه ی قهوه گانودرما جینسینگ
 
 
 
 
پیشینه ی قهوه گانودرما و جینسینگ در بازار جدید نیست، در اصل این نوشیدنی با قدمتی بیش از 2000 سال است که شناخته شده است و در سالهای اولیه به خاطر داشتن ترکیبات سالم به عنوان یک قهوه دارویی مورد استفاده قرار می گرفت، اما انگار در نسل جدید فقط تعداد محدودی درباره ی آن میدانند.
 
 
 
 
 
Ganoderma Supreme Coffee0
Ganoderma Supreme Coffee0
 
 
 
 
 
قارچ گانودرما و جینسینگ
 
 
 
 
عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ به عنوان  یک غذای اصلی و دارویی در داروهای آسیای شرقی است، در حالی که تری ترپنوئیدها، پلی ساکاریدها، پپتیدوگلیکان ها و سایر کامپوزیت های مفید برای سلامتی آن مسئول هستند. با توجه به آزمایشات متعدد پی در پی بعدی، این نوع قارچ فراگیر شده بود و اکنون به ترکیبات قهوه گانودرما نارنجی و قهوه گانودرما موکا  اضافه شده است.
 
 
 
 
 
 
 
Ganoderma Supreme Coffee3
Ganoderma Supreme Coffee3
 
 
 
چرا قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز یک قهوه سالم و استاندارد است؟
 
 
 
 
قهوه ی گانودرما سوپریم درمقایسه با قهوه های دیگه یا قهوه ی سیاه معمولی فواید بی شمار زیادی برای سلامتی دارد. قهوه گانودرما سوپریم بیز باعث خواب بهتر، سلامت کبد و موارد دیگر می شود.ترکیبات مفیدی که داخل قهوه سوپریم گانودرما است باعث این میشود که طرفدار زیادی داشته باشه در مقایسه با سایر قهوه های موجود در دنیا.
 
 
 
 
 
در اینجا نقل قولی از سایت شاپ کالایاب برای شما در این باره آورده ایم:
 
 
 
قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ با نام قهوه گانودرما کافه سوپریم بیز شناخته می شود. این نوشیدنی یک قهوه مغذی است که طعمی خامه ای دارد و برای افرادی که به دنبال لذت بخش ترین نوشیدنی ها هستند، می تواند بهترین گزینه باشد. کافه سوپریم دکتر بیز یک قهوه فوق العاده است که برای انرژی زایی، بسیار موثر عمل می کند. قهوه فوری سوپریم دکتر بیز طعم خاص و ملایمی دارد که تمامی خواص یک قهوه ایده ال را در خود گنجانده است و به صورت خیلی فوری و آسان تهیه می شود تا در هر زمانی از خستگی بتوانید به راحتی با صرف یک فنجان کافه سوپریم بیز انرژی مجددی به دست آورید.
 
 
 
 
 
ویدیو مربوط به قهوه فوری سوپریم همراه باپودرقارچ گانودرماوجینسینگ گانودرما را با دقت ببینید:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
قابل به ذکر است که میل کردن روزانه قهوه سوپريم  باعث این میشود که سیستم ایمنی را بهبود ببخشد، رفع خستگی مزمن را انجام می دهد ،تاثیر مثبت و جدی در برابرجلوگیری از ابتلا به برخی سرطان ها را دارد.تمام این مزایا توسط دانشمندان و پژوهشگران تایید شده میباشد.
 
 
 
 
 
از مزایا قهوه سوپريم گانودرما میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
 
 
تقویت سیستم ایمنی بدن
با خستگی و کسلی مبارزه کنید
تقویت حافظه
افزایش انرژی و استقامت و تقویت قوای جسمی
کاهش کلسترول بدن
کاهش التهاب و درد
تسکین استرس و تزریق آرامش
روند پیری را معکوس کنیدو باعث شادابی میشود
گردش خون را تحریک کنید
 
 
 

وارض قهوه موکا گانودرما

 در این پست و در خصوص عوارض قهوه موکا گانودرما صحبت کنیم. در ادامه با کالا مال همراه باشید تا بررسی کامل قهوه موکا گانودرما دکتر بیز به همراه عوارض احتمالی استفاده از این محصول را برای شما قرار دهیم.چنانچه هر والی در خصوص این محصول داشته باشید می توانید در انتهای این پست منتشر کنید و در اسرع وقت به آن پاسخ خواهیم داد.

قهوه موکا گانودرما از جمله محبوب ترین انواع محصولات تولیدشده توسط برند دکتر بیز در بازار می باشد. بر خلاف قهوه فوری سوپریم که برای افرادی که دارای فشار خون هستند گزینه مناسبی به شمار نمی‌ رود ، قهوه فوری موکا برای انواع افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند نیز گزینه مناسبی به شمار می‌ رود. همانطور که گفتیم سوپریم برای افراد دارای فشار خون مناسب نیست اما قهوه موکا منع استفاده برای افراد دارای فشار خون نیز ندارد.
 
همچنین قهوه سوپریم به دلیل دارا بودن جینسینگ ممکن است در موارد نادر سبب بروز عوارض مصرف این گیاه پرخاصیت شود و برخی افراد نسبت به مصرف جینسینگ حساسیت دارند. اما قهوه موکا گانودرما هیچگونه عوارض احتمالی در خصوص موارد معنوی مصرف جینسینگ ندارد زیرا در ترکیبات آن از جینسینگ استفاده نشده است.
 
تنها موردی که می‌توان برای استفاده از قهوه موکا منع مصرف درنظر گرفت این است که چنانچه شما از جمله افرادی هستید که مدام با افت قند خون مواجه می شوید و قند خون شما در سطح پایینی قرار دارد ، استفاده از قهوه موکا به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا این قهوه برای افراد دیابتی مناسب می باشد و می تواند موجبات کاهش قند خون را در این افراد فراهم می کند. استفاده از قهوه موکا علاوه بر کاهش قند خون می‌تواند سبب افزایش سلامتی و ایمنی بدن شود.
 
برای این منظور و چنانچه به قصد انواع موارد درمانی از این قهوه استفاده می‌کنید می‌توانید با کمترین نگرانی در خصوص استفاده از قهوه موکا گانودرما نسبت به مصرف آن اقدام نمایید.
و اما عوارض احتمالی کلی در خصوص مصرف قهوه گانودرما در بیشتر موارد مخصوص استفاده غیر اصولی از این محصولات می باشد. چنانچه شما به صورت بی رویه اقدام به مصرف قهوه گانودرما کنید به دلیل مصرف بیش از حد این امر می‌تواند عوارضی برای شما به همراه داشته باشد .درست است که انواع قهوه های گانودرما برای سلامتی بسیار مفید هستند و می توانند گزینه ای مناسب جهت درمان بسیاری از مشکلات بدن به شمار برود. اما این موضوع به این معنی نیست که شما می توانید با استفاده بیش از حد آنها در روند درمان تسریع ایجاد کنید.
 
از این رو بسیار مهم است و مصرف قهوه گانودرما در طول روز به میزان توصیه شده باشد و به صورت خودسرانه اقدام به مصرف بیش از حد آن نکنید .انواع قهوه گانودرما نهایتاً دو وعده در روز می توانند مصرف شوند. از این رو به هیچ وجه اقدام به استفاده بی‌ رویه از آنها نکنید.
در انتها باید بگویم که قهوه فوری موکا از جمله محبوب ترین انواع قهوه های گانودرما به شمار می‌ رود که دارای خواص بیشماری برای بدن میباشد .همچنین این محصول برای افرادی که دارای فشار خون و دیابت هستند بهترین گزینه به شمار می‌ رود. زیرا با تنظیم فشار خون و همچنین درمان دیابت کمک می کند تا شما وضعیت سلامت بهتری داشته باشید.
چنانچه قصد خرید قهوه گانودرما را دارید می توانید از این قسمت کار کرد و کلیه محصولات دکتر بیز را با ضمانت واقعی اصالت کالا و بهترین قیمت تهیه کنید.
 
 

عوارض هات چاکلت گانودرما/09109483228

 ترکیبات اصلی هات چاکلت گانودرما

خامه بدون لبنیات [شربت گلوکز جامد، چربی گیاهی، کازئینات سدیم (مشتقات شیر)، دی فسفات پتاسیم، تری پنتا سدیم فسفات، دی اکسید سیلیکون، مونو و دی چربی و ریبوفلاوین]، شکر، پودر شیر بدون چربی، پودر، پودر ریش ارگانیک با عصاره مالت (گانودرما لوسیدوم)، رایحه طبیعی
 
 
 
 
 
 
 
قهوه گانودرما اصلی در طعم های مختلف تولید و سرو می شود و مصرف آن به افراد دیابتی بسیار توصیه می شود. توجه داشته باشید که نیمه عمر هر ساشه حدود 24-48 ساعت است، یعنی باید دوره مصرف را در فواصل 1-2 روزه کامل کنید. مصرف چند بسته از این قهوه به صورت پراکنده خواص درمانی آن را برای شما آشکار نمی کند. این قهوه باید حداقل دو دوره به طور مرتب استفاده شود تا تاثیر فوق العاده آن در کاهش قند مضر بدن مشاهده شود.مصرف این قهوه و خانواده های آن به هیچ وجه با دیابت یا حتی بیماری هایی مانند بیماری های عروق کرونر قلب منافاتی ندارد و بسیار مفید است. اگر می خواهید در مورد خاصیت قهوه گانودرما دکتر بیز  بیشتر بدانید مقاله خواص قهوه گانودرما را از دست ندهید.
 
 
 
Ganoderma Hot Chocolate2
Ganoderma Hot Chocolate2
 
خواص کاکائو
با خوردن هات چاکلت گانودرما علاوه بر خواص گانودرما از خواص کاکائو نیز بهره مند می شوید. از مهمترین خواص کاکائو می توان به موارد زیر اشاره کرد (لینک منبع):
 
حاوی پلی فنول
تنظیم فشار خون
خطر حملات قلبی و سکته را کاهش دهید
گردش خون و عملکرد مغز را بهبود می بخشد
برای کنترل وزن، دیابت نوع 2 و آسم موثر است
محافظت در برابر سرطان
 
 
 
سایر خواص هات چاکلت گانودرما بیز
 
کاهش خطر حمله قلبی، رقیق کننده خون، کاهش اضطراب، افزایش تمرکز، آرام بخش، ضد افسردگی، مناسب برای کبد چرب، بهبود هضم، کمک به هضم و جذب غذا، مناسب برای یبوست
 
 
 
Ganoderma Hot Chocolate9
Ganoderma Hot Chocolate9
 
عوارض پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما
افراد مبتلا به مشکلات گوارشی مانند GERD باید از شکلات داغ اجتناب کنند
 
زیرا دریچه یا اسفنکتر بین مری و معده را باز می کند و مشکل آنها را تشدید خواهد کرد.
 
مصرف زیاد شکلات داغ باعث یبوست می شود
 
بنابراین اگر به خوردن آن علاقه دارید، یک یا دو بار در هفته شکلات داغ بخورید.
 
مصرف شکلات بسیار اعتیاد آور است و باعث می شود نتوانید از خوردن آن دست بکشید.
 
مصرف بیش از حد هات چاکلت به دلیل کالری بالای آن باعث افزایش وزن می شود.
 
 
 
Ganoderma Hot Chocolate6
Ganoderma Hot Chocolate6
 
عوارض هات چاکلت گانودرما
 
 
توصیه می کنیم برای حفظ سلامت دندان ها کمتر قهوه بنوشید و مصرف این نوشیدنی را کاهش دهید، زیرا شکلات داغ و برخی نوشیدنی های کافئین دار در افزایش پوسیدگی دندان تاثیر قوی دارند و خوردن شکلات زیاد به دندان آسیب می رساند. دندان ها این باعث رفلاکس در بدن شما می شود.
 
 
 
 
 
در انتها برای شما عزیزان متنی کوتاه و مفید از سایت های دکتر(دکتر سلام) برای شما آورده ایم:
 
مصرف کنندگان بالای قهوه ممکن است دچار افزایش دفع کلسیم از ادرار شده و در معرض خطر پوکی استخوان قرار گیرند. این مشکل به خصوص در مورد کسانی که به اندازه کافی کلسیم دریافت نمی کنند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.
افراط در مصرف کافئین ممکن است تا حد چشمگیری سیستم عصبی مرکزی را تحریک کند. همچنین مقدار بالای کافئین تاثیرات منفی در خوابیدن و کیفیت خواب دارد. هر فردی باید متناسب با شرایط خواب خود ساعت نوشیدن قهوه را تنظیم کند اما به طور کلی توصیه می شودچهار تا شش ساعت قبل از رفتن به رخت خواب، قهوه نوشیده نشود.
با این حال، دانه های قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است. محققان تایید کرده اند که یک فنجان قهوه مقدار آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به همین مقدار آب انگور، تمشک و پرتقال دارد.
 
 
 
“شماره ی تماس برای مشاوره ی تلفتی و ارتباط با ادمین سایت با شماره  09109483228  تماس بگیرین”
 
 

خرید قهوه لاته گانودرما/09109483228

 خرید اینترنتی قهوه لاته دکتر بیز

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز را میشناسید؟ ایا از خواص گانودرما و قهوه لاته گانودرما دکتر بیز اشنایی دارید؟
 
گانودرما یک قارچ خاص است که آسیایی ها آن را با نام اکسیر جوانی می شناسند. این قارچ سخت پوست روی تنه ی درختان پوسیده می روید و ۴۰۰ جز فعال زیستی دارد که هر کدام نشانگر یک خاصیت شگفت انگیز هستند. بهترین روش مصرف گانودرما مصرف قهوه آن و تنها تولید کننده قهوه گانودرما در ایران شرکت دکتر بیز می باشد. ما در این مطلب به گانودرما لاته یا به طور کامل قهوه لاته گانودرما دکتر بیز می پردازیم.این کافه لاته با قارچ گانودرما ترکیب شده است و این یعنی هم خوشمزگی و هم خاصیت! در ادامه همچنین ( درباره لاته گانودرما بیز ) به نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز، قیمت قهوه گانودرما لاته و دیگر ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.
 
قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
گانودرما چیست؟
گانودرما لوسیدوم یک قارچ سخت پوست است که در آسیا رشد میکند. ۴۰۰ جز فعال زیستی موجود در این قارچ سبب شده است تا گانودرما از خواص معجزه آسایی بهره مند باشد. همچنین طبع گانودرما و قهوه گانودرما لاته دکتر بیز سرد است.
 
بهترین روش مصرف گانودرما
قهوه ی فوری لاته دکتر بیز
 
گانودرما به صورت خام اصلا قابل استفاده نیست و به بدن آسیب هم می رساند همچنین قارچ های گانودرما موجود در بازار اکثرا فیک و تقلبی هستند. حالا سوال پیش می آید که در این میان چگونه می توان از خواص گانودرما بهره مند شد؟ جواب تنها یک چیز است با استفاده از قهوه دکتر بیز! می گوییم قهوه چرا که خواص مضائفی به گانودرما می بخشد و جذب را بهتر می کند؛ اما چرا می گوییم دکتر بیز؟ اصلا محصولات دکتر بیز خوبه ؟
البته که هست! کیفیت محصولات بیز کاملا تایید و تضمین شده است و در سایت بیز خبری از گواهی سلامت جعلی نیست و این برند کاملا برند معتبری است.
 
 
انواع قهوه های گانودرما
ما در این مطلب قصد معرفی کافه لاته گانودرما را داریم اما محصولات دکتر بیز به لاته گانودرما ختم نمی شوند. قهوه گانودرما و جنسینگ دکتر بیز ، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری ، قهوه فوری موکا دکتر بیز ، عسل دکتر بیز و… گوشه ای از محصولات دکتر بیز هستند.
 
ترکیبات قهوه لاته گانودرما
ترکیبات لاته گانودرما شامل قهوه عربیکا، شکر، خامه غیر لبنی و پودر گانودرما لوسیدوم می شود که پایه ثابت ترکیبات قهوه گانودرما است.
 
 
نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما
نحوه مصرف قهوه لاته دکتر بیز چگونه است؟
 
طریقه مصرف قهوه گانودرما واقعا آسان است! اصلا همین باعث شده است که آن را قهوه فوری لاته دکتر بیز بنامند نه تنها یک کافه لاته ساده. طریقه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز به این صورت است که شما هر روز یک ساشه از آن را در آب حل می کنید و قبل از صبحانه می نوشید؛ همین و بس.
 
 
خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز چیست؟
 
خواص گانودرما لاته بیشتر در گوارش خود را نشان می دهند. گانودرما لاته خواص جالب توجه بسیاری دارد؛ درمان رفلاکس معده ، زخم معده ، ورم روده و معده و لاغری از خواص لاته گانودرما هستند. حالا اگر باز هم برایتان سوال است که قهوه فوری لاته چه خاصیتی دارد یا قهوه فوری لاته برای چیست ادامه این بخش را از دست ندهید.
 
قهوه لاته گانودرما برای لاغری
پودر قهوه لاته دکتر بیز
 
یکی از مهم ترین خواص قهوه لاته گانودرما تاثیر آن در لاغری و چربی سوزی است. قهوه لاته دکتر بیز ورم بدن را کاهش می دهد و این گونه شما را به سمت لاغری سوق خواهد داد. قهوه فوری لاته دکتر بیز برای لاغری از کافئین موجود در محتویاتش کمک می گیرد. حسن دیگر قهوه گانودرما برای لاغری این است که به شما انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی را می بخشد. طریقه مصرف قهوه لاته برای لاغری نیز کاملا مشخص است! روزی یک ساشه قبل از صبحانه‌.
 
قهوه لاته دکتر بیز برای چاقی
خرید قهوه لاته دکتر بیز
 
قهوه گانودرما برای چاق شدن موثر نیست؛ البته به خودی خود موثر نیست اما اگر طریقه مصرف قهوه لاته برای چاقی را بدانید می تواند باعث اضافه شدن وزن بشود. قهوه فوری لاته دکتر بیز برای چاقی نیاز به یک یار کمکی دارد مثلا یک خوراکی شیرین در کنارش. شیر موجود در قهوه لاته برای چاقی تاثیری ندارد زیرا چربی اشباع خیلی کمی را داراست. به طور کل قهوه فوری لاته برای چاقی استفاده نمی شود اما با راهکاری که گفتیم شما می توانید از خواص لاته گانودرما بدون لاغر شدن بهره ببرید.
 
قهوه گانودرما برای معده
یکی از اصلی ترین خواص قهوه گانودرما لاته درمان مشکلات گوارشی اعم از رفلاکس معده، زخم معده، ورم معده و ورم روده است. پس درمان سریع رفلاکس معده با قهوه فوری لاته امکان پذیر است.
 
عوارض قهوه لاته گانودرما
عوارض قهوه فوری لاته دکتر بیز عبارت اند از ؛ هیچ چیز! این محصول تنها یک قهوه است (آن هم بدون لاکتوز و چربی اشباع) اصلا چرا یک محصول گیاهی که خاصیت درمانی هم دارد باید عوارضی داشته باشد؟ قهوه لاته گانودرما تنها در صورتی می تواند مشکل ساز شود که در مصرفش افراط شود یا در موارد منع مصرف استفاده شود.
 
منع مصرف قهوه گانودرما لاته
قهوه لاته هیچ منع مصرف مخصوصی ندارد اما به طور کل قهوه گانودرما برای زنان باردار یا شیرده ، افراد هموفیلی یا دیالیزی و کسانی که آسپرین یا وارفارین استفاده می کنند توصیه نمی شود.
 
خرید قهوه لاته گانودرما
برای اصلاع از قیمت لاته می توانید همین صفحه را بررسی کنید همچنین به خاطر داشته باشید که قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز در سایت ما از همه جا ارزان تر است و همیشه شامل تخفیف می شود. قیمت قهوه لاته در بخش خرید سایت قابل مشاهده است.
 
دانستیم قهوه گانودرما بهترین روش استفاده از خواص معجزه آسای این قارچ است و قهوه لاته پیشنهادی عالی برای علاقه مندان به این نوشیدنی! ،(علاقه مندان به انواع دیگر نوشیدنی های بر پایه قهوه می توانند از سایر محصولات ما دیدن کنند). شما می توانید با نوشیدن این قهوه لاغر شوید؛ البته نه تنها با این قهوه! بلکه در کنار کارهای دیگر این قهوه نیز برای رسیدن به تناسب اندام کمک تان خواهد کرد. همچنین شایان ذکر است که قهوه لاته گانودرما تاثیر زیادی بر درمان مشکلات گوارشی دارد.
 
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد