x تبلیغات
خرید چای سبز تیما

تکه های سیر را می توانید صبحانه با نان بخورید./09109483228

 همه چیز درباره خواص و فواید سیر سیاه

سیر سیاه نسبت به سیر تجاری حاوی موادمغذی بسیاری است و در آسیا به خصوص ژاپن به عنوان ادویه کاربرد زیادی دارد.
 
مزه سیر سیاه شیرین و اندازه آن کوچک است و خواص درمانی و بافت نرمی دارد که برای پختن وبا شکم خالی خوردن ایده ال است .
 
سیر سیاه را در رژیم غذایی تان بگنجانید تا خواص آن را از دست ندهید ریشه پیدایش سیر سیاه کاملا مشخص نیست برای همین ما تنها به بیان فواید آن بسنده می کنیم.
 
 
سیر سیاه برای چه چیزی مفید است؟
سیرسیاه خواص بیشماری دارد که در این میان چند نمونه از آنها را بیان می کنیم :
 
خواص سیر سیاه به عنوان آنتی بیوتیک ادرارآور
سیر سیاه آنتی اکسیدان و قدرت هضم قوی دارد، سیر سیاه حاوی سولفور لینولئیک اسید پلی فنال است و ۱۸ از۲۰ امینو آسید موردنیاز بدن را تامین میکند .خواص آن ۱۰برابر بیشتراز سیر تازه است چون از بروز بیماری های قلبی جلوگیری و فشارخون را کاهش می دهد وخون رارقیق می کند همچنین حملات قلبی ولخته های خونی و تراکم پلاکت های خونی را کاهش میدهد.
 
 
خواص سیر سیاه برای بیماران کلیوی
ادرار آور بسیار خوبی است ، این نوع سیر چون حاوی پتاسیم است برای افرادی که از بیماری های کلیوی و ورم وحفظ اب دربدن رنج میبرندتوصیه میشود.
 
 
لاغری با سیر سیاه
کلاژن سازی پوست دیگر خواص سیر سیاه است
 
کلاژن پوست را بالا می برد افرادی که مشکلات پوستی دارند از قرمزی و خشکی پوست گرفته تا اکنه وپوریازیس مشکلات مفاصلی بایدسیر خام بخورند.
 
سولفور موجود در سیر برای ورم مفاصلی و دردهای ماهیچه ای مفید است.
 
 
سیستم دفاعی را بهبود می بخشد
اگر خیلی زود بیمار می شوید به دلیل سیستم ایمنی ضعیف بدن است اما با خوردن سیر سیاه مقابل ویروسها و باکتریها بیاستید.
 
باخستگی مبارزه می کند سیر سیاه برای ورزشکاران وآنهایی که می خواهندمقاومت بدنشان رابالا ببرند توصیه می شود و همچنین با خستگی های مزمن ناشی از کار زیاد یاکمبود خواب مبارزه میکند.
 
بهترین آنتی اکسیدان است 
بدون شک سیر سیاه از پیری زودرس جلوگیری می کند وبه زودودن رادیکال های آزادکه موجب بیماری های زیادی می شود کمک می کند.
 
سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان میکند و همچنین التهاب گلو حنجره سرماخوردگی و آلرژی را کاهش می دهد.
 
 
خوردن سیر سیاه مثل نسخه طبیعی درکاهش استرس موثراست اعصاب راآرام و بابی خوابی و بدخلقی مبارزه میکند.
 
از خواص دیگر سیر سیاه می توان به کاهش کلسترول ضد سرطان ومبارزه با یبوست نام برد.
 
همچنین بخوانید تاثیرات شگفت انگیز کرم لازان (از بین برنده لکه های پوستی و جای جوش )
 
 
بهترین زمان مصرف سیرسیاه :
روش رایج مصرف سیرسیاه در میان کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی ۱ تا ۳ بوته را روزانه با شکم خالی میل کنید.
 
تکه های سیر را می توانید صبحانه با نان بخورید.
 
 
نکته:
قبل از استراحت هیچ وقت سیر نخورید چون انرژی زااست و موجب بی خوابی می شود.
 
ورزشکاران بوته های سیر رابه وعده های غذایی و اسموتی اضافه و قبل از تمرین های ورزشی میل می کنند.
 
اگر دوست دارید سیررابه سس تارت برنج یاپاستااضافه کنید.
 
سیرسیاه رامیتوانیددردمای منزل داخل پلاستیک شیشه طولانی مدت نگه دارید.
 
 

برخی از نکات دیگر درباره قهوه موکا گانودرما/09109483228

 از بین بردن بیماری های پوستی با استفاده از قهوه موکا گانودرما

 
یکی از مهم ترین مزایای استفاده از قهوه موکا گانودرما دکتر بیز این است که با استفاده از این قهوه شما می توانید به راحتی مشکلات پوستی خود را برطرف کنید و در نتیجه پوستی شاداب تر و زیباتر را داشته باشید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید با استفاده از کلاژن سازی در پوست شما باعث می شود تا پوست شما جوانسازی شود. بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که دچار پیری زودرس پوست شده اید و پوست شما چروکیده شده است به شما توصیه می کنیم حتما از این قهوه استفاده کنید. قهوه موکا با قارچ گانودرما به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن مشکلات پوستی خود را از بین ببرید. علاوه بر این قیمت قهوه موکا گانودرما نسبت به بسیاری از محصولات دیگر که برای زیبایی و شاداب تر کردن پوست به کار می روند مناسب تر است و امکان خرید آن برای تمامی افراد وجود دارد و استفاده از آن مزایای دیگری را نیز به همراه دارد.
 
عکس 2
 
درمان پوکی استخوان با استفاده از این قهوه
 
یکی دیگر از مزایایی که استفاده از قهوه گانودرما موکا برای شما دارد این است که باعث تولید میزان زیادی کلسیم در بدن شما می شود که این کلسیم تولید شده می تواند بهترین درمان برای پوکی استخوان باشد. امروزه بسیاری از بیمارانی که برای مشکل پوکی استخوان خود به پزشک مراجعه می کنند معمولا به عنوان یکی از بهترین روش های درمان این مشکل پیشنهاد استفاده از قهوه گانودرما کافه موکا را دریافت می کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استفاده از این قهوه علاوه بر این که باعث درمان پوکی استخوان شما می شود هیچ گونه عوارضی را نیز با خود به همراه ندارد و بنابراین شما با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین در صورتی که شما هم با مشکل پوکی استخوان رو به رو هستید توصیه ما به شما استفاده از این قهوه است که امروزه بسیاری از مراکز علمی تاثیر فوق العاده آن را تایید کرده اند.
 
آشنایی با سایر مزایای این قهوه
 
استفاده از قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما مزایای بسیار زیاد دیگری را نیز برای شما دارد که همین موضوع نیز باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. یکی از مهم ترین مزیت های مصرف قهوه گانودرما مدل موکا این است که شما با استفاده از این قهوه می توانید به راحتی مشکلات گوارشی خود را حل کنید و در نتیجه شب ها بعد از شام می توانید خواب راحت تری را داشته باشید. یکی دیگر از فواید قهوه موکا گانودرما این است که باعث آرامش اعصاب شما می شود. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که آرامش اعصاب ندارید به شما توصیه می کنیم حتما این قهوه را امتحان کنید و نتیجه فوق العاده آن را تجربه کنید. این قهوه می تواند به عنوان ترمیم کننده پوست و مو نیز مورد استفاده قرار گیرد و اتفاقا تاثیر فوق العاده ای را نیز نسبت به بسیاری از داروهای دیگر برای پوست و مو دارد.
 
 
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان 1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان
 
 
 
2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان
 
 
 
2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان
 
 
 
 
 
در ساخت این قهوه از چه چیزهایی استفاده شده است؟
 
شاید یکی از مهم ترین سوالاتی که درباره این قهوه داشته باشید ترکیبات قهوه موکا گانودرما باشد. به صورت کلی این قهوه از کافئین، کاکائو و گانودرما استفاده شده است که ترکیب این موارد در کنار یکدیگر باعث تولید یک قهوه بسیار خوش طعم با خواص فوق العاده شده است. استفاده از این موارد در کنار یکدیگر سطح هوشیاری شما را افزایش می دهد و باعث می شود که بتوانید به راحتی بر روی موضوعات مختلف تمرکز کنید. اگر احساس می کنید که برای انجام یک کار خاص نیازمند تمرکز بالا هستید به شما توصیه می کنیم قبل از شروع فعالیت خود حتما یک فنجان از این قهوه را میل کنید. در کنار این موارد ترکیب کاکائو و گانودرما در قهوه موکا گانودرما بیز باعث می شود تا افرادی که این قهوه را مصرف می کنند بتوانند احتمال وقوع خطرات و بیماری های قلبی را نیز در خود کاهش دهند که این موضوع یک مزیت فوق العاده برای قهوه ی گانودرما موکا به شمار می آید.
 
 
 
برخی از نکات دیگر درباره قهوه موکا گانودرما
 
یکی از نکات بسیار مهمی که باید درباره این قهوه بدانید طریقه مصرف قهوه موکا گانودرما می باشد. طریقه مصرف قهوه موکا گانودرما بسیار ساده است و شما مانند تمامی قهوه های دیگر می توانید این قهوه را جوشانده و میل کنید. بنابراین بعد از خرید این قهوه نیازی نیست که نگرانی خاصی داشته باشید و به راحتی می توانید این قهوه را درست کنید. نکته دیگری که درباره مصرف قهوه فوری گانودرما مدل موکا وجود دارد این است که از آن جایی که این قهوه هیچ گونه عوارضی را برای بدن شما ندارد شما می توانید با خیال راحت هر روز از این قهوه استفاده کنید و از مزایای استفاده از آن بهره مند شوید.
 

فرآیند لاغری با دمنوش دکتر بیز/09109483228

 – مصرف زیاد دمنوش لاغری آریانا سبب کاهش فشار خون می شود.

 
نحوه مصرف دمنوش لاغری آریانا:
 
در دستورالعمل زیر در زمان خرید دمنوش از فرودگاه سرزمین لاغری در اختیار افراد قرار داده می شود.
 
– ابتدا باید مقدار اندکی از دمنوش را در ۲۵۰ سی سی آب جوش ریخته و به آن ۳۰ دقیقه زمان دهید تا کاملا دم بکشد سپس آن را به صورت گرم مصرف نمایید در صورت تمایل می توانید مقداری عسل به آن اضافه نمایید.
 
– در صورت افزایش سلول های چربی باید میزان دمنوش و آب را افزایش دهید.
 
– جهت استفاده از دمنوش باید نیم ساعت قبل و بعد از هر وعده غذایی یک لیوان مصرف شود تا تاثیر گذاری حقیقی را داشته باشد.
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 298 هزار تومان
 
 
1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 270 هزار تومان
 
 
 
2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان
 
 
 
2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان
 
 
 
3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان
 
 
 
3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان
 
 
 
 
 
فروشگاه دمنوش لاغری:
 
یکی از برترین فروشگاه ها به جهت خرید انواع دمنوش ها از جمله خرید دمنوش لاغری آریانا، فروشگاه دمنوش لاغری است. این فروشگاه مورد تایید وزارت بهداشت بوده و تمامی محصولات آن از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه شده است. قیمت دمنوش لاغری آریانا مصوب بوده و همواره فردی جهت ارائه خدمات مربوطه به صورت آنلاین وجود دارد که این مسئله سبب افزایش رضایت مشتریان از فروشگاه دمنوش لاغری شده است.
 
دمنوش لاغری دکتر بیز
 
دمنوش های لاغری چند منظوره دکتر بیز
چیزی که بسیار مورد اهمیت است خاصیت چند منظوره بودن این دمنوش های گیاهی دکتر بیز است که این امکان را به وجود آورده است تا  هر آنچه که یک فرد برای رسیدن به وزن ایده آل و مناسب خود می خواهد از نظر خواص چربی سوزی و کم شدن اشتها را در یک پک دمنوش لاغری دکتر بیز برای او فراهم کند .
 
دمنوش دکتر بیز لاغری یک نوع دمنوش صد در صد گیاهی و صد در صد استاندارد می باشد که تعداد دوز های گیاه های مخلوط شده در هر پک آن ( دمنوش لاغری بسته 120 تی بگ دکتر بیز ) تماما اندازه گیری شده و با دقت کافی بسته بندی و آماده شده است.
 
 
 
ترکیبات موجود در دمنوش های لاغری دکتر بیز
ترکیباتی که در دمنوش گیاهی دکتر بیز قرار گرفته است شامل 8 عدد گیاه مفید و موثر است. از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: زیره، زالزالک، چایی ترش، تخم کرفس، قره قروت، ریشه جعفری و میوه کرن بری در هر بسته دمنوش دکتر بیز برای لاغری 120 بگ وجود دارد که مناسب برای مصرف 40 روز است.
 
برای خرید اینترنتی دمنوش دکتر بیز می توانید روی سایت تخصصی گانودرما دات آی آر  که به عنوان اولین و معتبرترین سایت محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته شده است  سفارش دهید. سایت گانودرما برای خرید اینترنتی دمنوش لاغری دکتر بیز اصالت داشتن و مجوز دار بودن محصول عرضه شده را ضمانت می کند.
 
 
 
فرآیند لاغری با دمنوش دکتر بیز
دمنوش لاغری گانودرما دکتر بیز با داشتن گیاهان ارگانیک و اصل، چربی ها را اکسید می کند و باعث می شود که تاثیر فعالیت آنتی اکسیدان پلاسما افزایش یابد و همچنین می تواند به کم شدن کلسترول در بدن کمک کند. دمنوش گانودرما دکتر بیز پلی فنول هایی دارد که باعث می شود این اثر از شیوع عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند و موجب مهار شدن اکسیداسیون می شود.
 
محصولات دمنوش دکتر بیز خاصیت دو منظوره ای دارند به این معنی که اگر نیم ساعت قبل از خوردن غذا میل شود موجب کم شدن اشتها می شود و اگر یک ساعت بعد از غذا مصرف شود موجب چربی سوزی می شود.
 
 
 
مهمترین خواص دمنوش لاغری دکتر بیز
از مهمترین و اصلی ترین خاصیت های این نوشیدنی با ارزش می توان به موارد زیر اشاره کرد: تاثیر فعالیت آنتی اکسیدان های پلاسما را افزایش می دهد، از ایجاد بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند، در کاهش وزن و تناسب اندام اثرگذار است، دارای گیاهان ارگانیک می باشد، خاصیت اکسید کنندگی چربی های مزاحم بدن را دارد و باعث کم شدن کلسترول خون می شود. قابل توجه است که لاغری با این دمنوش حاصل شود بدون بازگشت است.
 
 
خرید دمنوش لاغری دکتر بیز
 

 

سیر سیاه و درمان زود انزالی/09109483228

تولید و تهیه این محصول در ایران

این محصول فوق العاده در گذشته در کشور ما تولید نمی شد و افرادی که نیاز به تهیه و استفاده از آن داشتند مجبور به خرید آن از مراکزی می شدند که این محصول را وارد کشور می کردند. اما اولین بار با ساخت دستگاه مخصوص این کار که به درستی عمل تخمیر را با حرارت (دمای 60 تا 77 درجه) و رطوبت مناسب برای تولید سیر سیاه انجام می داد در استان سمنان و شهر دامغان این محصول در کشور تولید شد و امروزه سیر سیاه ارزان با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان می رسد.

با پیشرفت تولید این سیر در کشور، می توان آن را به شکل های مختلف در اختیار مردم قرار داد. حتی می توان با خشک کردن آن این محصول را به صورت پودر شده در اختیار مصرف کنندگان قرار داد تا بتوانند مصارف متنوعی داشته باشند.

سفارش سیر سیاه
فروش سیر سیاه

این محصول در واقع در کشورهای آسیای جنوب شرقی تولید و استفاده می شود اما امروزه تولید این نوع از سیر توسط جوانان کشور که در رابطه با گیاهان دارویی و ترکیبات آنها تحقیق می کنند، بومی سازی شده است و به همین دلیل این محصول پرفایده به راحتی و با قیمت مناسب در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

سیر سیاه و درمان زود انزالی
این گیاه دارویی را از کجا تهیه کنیم

امروزه با آشنایی بیشتر مردم در رابطه با خواص این سیر، سیر سیاه فروش زیادی پیدا کرده است و در سبد دارویی افرادی که علاقه به درمان های گیاهی دارند، جای گرفته است. این محصول در بسیاری از فروشگاه های فروش محصولات دارویی و گیاهی به فروش می رسد و حتی برخی از عطاری ها نیز آن را به فروش می رسانند.

ما نیز این فرصت را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید از طریق ما این سیر پرخاصیت را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به راحتی تهیه نمایید. به دلیل تولید این محصول در کشور شما می توانید آن را تازه تهیه کرده و ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم. پس با خیال راحت آن را خریداری کرده و مصرف نمایید  و خیالتان از بابت کیفیت، تازگی و مناسب بودن قیمت آن راحت باشد.

 

در این پست قصد داریم تا در خصوص خواص سیر سیاه برای لاغری صحبت کنیم و بگوییم که این محصول پرطرفدار و محبوب چه تاثیری در لاغری و کاهش وزن و تناسب اندام دارند در ادامه به فروشگاه اینترنتی کالا مال همراه باشید.
سیر سیاه چیست و چه تفاوتی با سیر معمولی دارد همانطور که می دانید سیر سفید معمولی دارای طعمی تند و بوی نامطبوع می باشد که استفاده از آن ممکن است اطرافیان را آزار دهد و همچنین طعم تند آن سبب می شود تا همه افراد با هر نوع ضایعه نتوانند از خواص و مزایای زیر بهره مند شوند اما سیر سیاه یک محصول با کیفیت بالا و همچنین فرآوری شده می باشد که علیرغم اینکه کلیه خواص سیر در آن حفظ شده است هیچگونه طعم نامطبوع و بوی بدی با خود به همراه ندارد و می‌تواند به عنوان یک محصول کاملاً گیاهی مورد استفاده قرار گیرد و از خواص سیاه زیاد سیر توسط آن بهره مند شوید.
سیر سیاه برای لاغری
-13%
مشاهده سریع

سیر سیاه دکتر بیز
تومان195,000 تومان169,800
ضمانت اصالت 100%
افزودن به سبد خرید
سیر سیاه برای چی خوبه   
سیر سیاه را چگونه استفاده کنیم ؟ سیر سیاه چیست و چه خواصی دارد ؟ قیمت و خرید سیر سیاه در شیراز فروش سیر سیاه در شیراز خواص سیر سیاه برای درمان دیابت سیر سیاه برای دیابت سیر سیاه و طب سنتی خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی خرید سیر سیاه در کرج سیر سیاه کرج سیر سیاه برای چی خوبه سیر سیاه برای نعوظ خواص سیر سیاه برای نعوظ سیر سیاه برای لاغری خواص سیر سیاه برای لاغری تاثیر سیر سیاه در درمان کبد چرب سیر سیاه برای کبد چرب سیر سیاه برای درمان زود انزلی  سیر سیاه و زود انزالی خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی سفارش سیر سیاه سیر سیاه را از کجا بخریم سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم عوارض سیر سیاه دکتر بیز خواص سیر سیاه برای پوست آیا سیر سیاه باعث لاغری می شود؟ نحوه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری قیمت سیر سیاه برای زود انزالی طریقه مصرف سیر سیاه برای زود انزلی
مهم ترین خواص سیر سیاه برای لاغری
یکی از مهمترین خواص سیر سیاه تاثیر بسزایی آن در لاغری می باشد و همانطور که می دانید قدرت چربی سوزی بسیار بالایی دارد سیب سیاه با افزایش متابولیسم بدن سبب خروج بیشتر کالری از بدن شده که این هم می‌تواند به تناسب اندام و لاغری کمک بسیاری بکند.
همانطور که می‌دانید و داشتن اضافه وزن و چاقی از مشکلات عمده امروز به شمار می رود که در سراسر جهان این مشکل وجود دارد و افزایش وزن به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد که در نهایت بسیار مهم است که شخص اقدام به درمان آن کرده تا بتواند سلامتی خود را حفظ کند همچنین افزایش وزن احتمال ریسک ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و چربی و فشار خون را افزایش می دهد که می تواند مشکلات عدیده ای را برای فرد به وجود بیاورد.

 

 

منبع معتبر نوشته های بالا

چه گیاهانی در دمنوش ۵۰۴۰ تیما استفاده شده است ؟/09109483228

 معمولا افرادی که به دنبال تهیه چای سبز لاغری هستند می خواهند در نهایت به کاهش وزن و تناسب اندام مناسبی دست یابند.و البته از خواص بی نظیر چای سبز همه اطلاع داریم و می دانیم برای موادر مختلفی می توان از این دمنوش گیاهی استفاده کرد اما اگر شما نیز هدفتان تنها رسیدن به وزن ایده آلتان است باید بدانید که حتما در طی یکک دوره سه ماهه تا شش ماهه از این چای لاغری استفاده نمایید تا نتیجه لازم را دریافت کنید.

 
ما برای این منظور همانطور که در بالا نیز توضیحات لازم را ارائه داده ایم برای عزیزانی که قصد خرید به صورت پکیجی دارند و می خواهند از دوره های لاغری استفاده کنند تخفیف مناسبلی را در نظر گرفته ایم . شما هر کدام از پکیج ها را که نیاز دارید می توانید براحتی از طریق شماره تلفن بالا و یا با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول سفارش دهید و ابتدا محصول خود را دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردزاید.
 
در مورد خواص بی نظیر این دمنوش چربی سوز می توان به موارد زیر اشاره کرد و شما در قالب تهیه خرید پکیج لاغری می توانید علاوه بر کاهش وزن از دیگر فواید این دمنوش لاغری نیز نهایت استفاده را ببرید.با ما همراه باشید تا در مورد این محصول توضیحات کاملی را خدمتتان ارائه دهیم .
 
ترکیبات به کار رفته در پکیج لاغری 5040
 
گیاه تازه چای سبز با بالاترین کیفیت
 
گیاه چای اولونگ
 
گیاه کاسیا
 
زیره
 
به لیمو
 
زعفران
 
همانطور که در بالا مشاهده می کنی شما با خرید پکیج لاغری فوق محصولی 100% گیاهی را دریافت خواهید کرد که بدون هیچگونه عوارضی می تواند برای شما کاهش وزن و تناسب اندام را به همراه داشته باشد.در ضمن شما می توانید بهترین انواع چای سبز لاغری دکتر سینا را از فروشگاه رز گلد تهیه نمایید
 
 
 
 
 
چه گیاهانی در دمنوش ۵۰۴۰ تیما استفاده شده است ؟
 
برگ های تازه چای سبز از ترکیبات اصلی این دمنوش به شمار می رود.
 
چای شاهانه یا چای اولانگ یکی از گیاهانی است که در این دمنوش گیاهی مورد استفاده قرار گرفته است.
 
گیاه به لیمو از دیگر ترکیبات این دمنوش لاغری محسوب می شود.
 
زعفران گیاه بسیار خوش طعم و عطر ایرانی از دیگر ترکیبات موجود در این دمنوش لاغری می باشد.
 
زیره سبز گیاهی چربی سوز و بسیار پر خاصیت از دیگر ترکیبات این دمنوش چربی سوز می باشد.
 
و در آخر کاسیا گیاهی که دارای خواص بسیساری بوده و در طب سنتی هم به آن بسیار توجه شده است.
 
در میان انواع نوشیدنی های گیاهی و دمنشو های یکه تا به امروز در بازار معرفی شده اند یکی زا بهترین ها و در عین حال محبوب ترین انها نوشیدنی چای سبز تیما می باشد.این محصول در نوع دم کردنی و کیسه ای روانه بازار شده و توانسته در همین مدت کوتاه توجه بسیاری را به خود جلب نماید.در بازار می توان برند های مختلفی را یافت که به ارائه محصول چای سبز پرداخته اند اما بی شک یکی از خوش نام ترین و با کیفیت ترین محصولاتی که در این زمنیه می توان یافت محصول چای تیما می باشد که از سوی فروشگاه 5040 چای سبز ارائه شده است.
 
حتما شما هم تا کنون تبلیغات متختلفی را از چای لاغری 5040 در رسانه های مختلف دیده اید.همین امر نشان می دهد که این برند بسیار محبوب و مورد توجه مردم است و شما نیز اگر می خواهید یکی زا بهرتین محصولات چای سبز در یاران را در اختیار داشته باشید تنها توصیه ما استفاده از این محصول ارزشمند می باشد.اما در مورد ترکیبات به کار رفته در محصول فوق که یکی از عوامل موفقیت ان هم محسوب می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 
شما در چای 5040 می توانید گیاه چای اولونگ یا همان چای شاهانه را بیابید.
 
به لیمو از دیگر گیاهانی است که در این نوشیدنی مورد استفاده قرار گرفته است.
 
زعفران نیز برای خوش رنگ کردن این نوشیدنی مورد استفاده قرار گرفته است.
 
زیره سبز گیاهی خوش طعم و لاغر کننده در برند تیما موجود است.
 
گیاه کاسیا یکی دیگر از گیاهانی است که در چای لاغری تیما می توانید بیابید.
 
و در آخر برگ های تازه از گیاه چای سبز با بالاترین کیفیت ممکن
 
 
 
اما در مورد قیمت چای سبز تیما با توجه به کیفیت و ترکیبات فوق العاده ان می توان گفت بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد .شما می توانید مدل دم کردنی آنرا تنها با قیمت 28 هزار تومان و مدل کیسه ای 100 عددی آنرا با قیمت 32 هزار تومان تهیه نمایید. البته اگر قصد مصرف برای کاهش وزن و لاغری را دارید می بیاست این نوشیدنی را حداقل به مدت سه ماه تاشش ماه مصرف کنید و به همین منظور ما برای شما پکیج های سه ماه و شش ماه و با تخفیف بسیار ویژه ای را در نظر گرفته ایم :
 
 
 
 

قیمت قهوه موکا گانودرما/09109483228

 توضیحات

گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری موکا (قهوه + کاکائو) توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه موکا یا کافه موکا گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. هم اکنون شما می توانید این محصول را از نماینده مستقیم شرکت دکتر بیز خریداری نمایید. همچنین در ادامه درباره این محصول، قیمت قهوه موکا گانودرما ، خواص و عوارض آشنا اطلاعات لازم را کسب خواهید کرد.
 
مشاهده مجوزها و استانداردها
 
جهت آشنایی بیشتر با گانودرما کلیک کنید: قارچ گانودرما چیست
 
جهت آشنایی بیشتر با قهوه گانودرما کلیک کنید: قهوه گانودرما چیست
 
قهوه گانودرما
 
قهوه موکا گانودرما
به ترکیب قهوه و شیر و کاکائو، موکا یا موکاچینو گفته میشود؛ درواقع موکا، کافه لاته ایست که به آن کاکائو اضافه کرده ایم یا هات چاکلتی که به آن اسپرسو اضافه شده باشد.
 
قهوه موکا گانودرما
قهوه موکا گانودرما تنها نوشیدنی حاوی گانودرماست که در آن کافئین و کاکائو به همراه گانودرما در کنار هم قرار میگیرند و خواص کاکائو را در کنار خواص گانودرما خواهیم داشت. این امر به طور چشمگیری باعث افزایش سطح هشیاری و بالا رفتن تمرکز میشود به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب میباشد.
همچنین خواص بوجود آمده در اثر کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکائو و کافئین به بهبود سلامت پوست بسیار کمک کرده و تاثیر مثبتی بر آن میگذارد.
 
قیمت قهوه موکا گانودرما
قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز (روی جلد) ۳۴۰ هزار تومان می باشد که با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۲۹۸ هزار تومان تقدیم شما می شود. علی رغم اینکه در برخی از سایت های بی نام و نشان (که به صورت مستقل و یا با سایت های واسطه ای فعالیت میکنند)، قیمت قهوه موکا گانودرما را زیر ۲۰۰ هزار تومان اعلام می کنند که البته تقلبی یا دستکاری شده می باشد به صورتی که در موارد دستکاری شده تشخیص عملا غیر ممکن است؛ قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز اصلی که توسط نمایندگان مستقیم این شرکت عرضه می شود و روی جلد آن نیز درج گردیده است همان ۳۴۰ هزار تومان است که با تخفیف رسمی شرکت دکتر بیز با قیمت ۲۹۸ هزار تومان عرضه می گردد.
 
سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد و اصالت محصولات خود را تضمین می نماید. در این صفحه میتوانید درباره نحوه خرید و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را کسب نمایید: راهنمای جامع خرید قهوه گانودرما
 
خواص کاکائو
با مصرف کافه موکا گانودرما از خواص کاکائو نیز در کنار خواص گانودرما بهره مند خواهید شد. از مهم ترین خواص کاکائو به موارد زیر میتوان اشاره کرد (لینک منبع):
 
حاوی پلی فنول
تنظیم فشار خون
کاهش خطر حمله قلبی و سکته
بهبود جریان خون و عملکرد مغز
موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
محافظت در برابر سرطان
سایر خواص کافه موکا گانودرما دکتر بیز
ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد، بالابردن هشیاری ذهنی و تمرکز، کاهش خطرات بیماریهای قلبی و عروقی، رفع مشکلات پوستی
 
منع مصرف: زنان باردار و شیرده
 
 
 

قیمت و فروش سیر سیاه در کرج/09109483228

 خواص و موارد مصرف:

 
کاهش وزن و چربی سوزی
برطرف کردن زود انزالی
ضد سرطان
رفع چربی کبد
درمان دیابت
درمان زگیل تناسلی
کاهش فشار خون
محافظت کننده عصبی
ضد سرطان
ضد چاقی
تقویت سیستم ایمنی بدن
محافظت کننده سلولهای کبدی
عفونت های رحمی
بیماری های ریوی
 
 
 
ویژگی های محصول :
 
وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)
 
نحوه و زمان مصرف :
 
استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.
 
 
 
موارد منع مصرف:
 
در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.
 
زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.
 
 
 
سیر سیاه در کرج یکی از داروهای گیاهی مورد استفاده و مفید برای بسیاری از بیماری ها می باشد. با توجه به پیشرفت های علم پزشکی، داروسازی و داروشناسی باز هم مواد طبیعی و داروهای گیاهی جایگاه خاص خود را دارند. سیر سیاه کرج یکی از این داروهای گیاهی پر خاصیت است که در اختیار مردم قرار گرفته که با خواص فوق العاده خود بتواند به افراد در حفظ سلامتی کمک نماید. سیر سیاه در کرج می تواند به کمک افراد دیابتی آمده و مشکلات آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
 
سیر سیاه چیست
سیر سیاه از طریق تغییراتی که بر روی سیر معمولی و یا سفید ایجاد می شود بدست می آید و از دیرباز در کشورهای آسیای جنوب شرقی مورد استفاده بوده است. این مردم از این سیر عمل آوری شده هم به عنوان دارو و هم طعم دهنده در غذا استفاده می کردند.
 
در مسیر تهیه سیر سیاه هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی شود و این پروسه تنها با کمک دما و رطوبت انجام می گیرد. در این تغییرات نه تنها خواص سیر سفید از بین نمی رود، بلکه خواص جدیدی نیز به آن اضافه می شود. برای تولید سیر سیاه آن را در محفظه های مخصوصی که دارای دمای میان 60 تا 90 درجه و همچنین رطوبتی بین 70 تا 90 درصد است، قرار می دهند. سیرها باید 2 تا 3 ماه در همین محفظه ها باقی بمانند تا به سیر سیاه تبدیل شوند. محصول نهایی طعمی شیرین دارد و بوی نامطبوع و یا تند سیر را نیز ندارد. افراد می توانند این محصول را هم به تنهایی و هم به عنوان چاشنی در غذاهای خود استفاده کرده و از خواص آن بهره مند شوند.
 
 
 
مواد تشکیل دهنده سیر سیاه در کرج
این نوع از سیر که بسیار پر خاصیت می باشد، از مواد طبیعی فوق العاده ای تشکیل شده است که برای بدن بسیار مفید بوده و به آن ها نیازمند است. از مواد تشکیل دهنده سیر سیاه در کرج می توان به آنتی اکسیدان های فوق العاده ای به نامهای زیر اشاره داشت:
 
پلی فنل ها
فلاونوئیدها
تترا هیدرو کاربولین
ارگانوسولفور
با خواص سیر سیاه درجه یک در کرج بیشتر آشنا شویم
این سیر که از تغییرات بر روی سیر سفید بدست می آید و بسیار پر خاصیت است. در ادامه به برخی از مهمترین خواص سیر سیاه در کرج اشاره می کنیم:
 
1- سیر سیاه تقویت کننده قوی سیستم ایمنی بدن است.
 
2- باعث بهبود عملکرد کلیه ها و کبد می شود.
 
3- آلرژی را کاهش می دهد.
 
4- استرس را در افراد کم می کند.
 
5- پایین آورنده میزان کلسترول خون است و در نتیجه از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.
 
6- باعث چربی سوزی و کم شدن و کوچک شدن سلول های چربی در بدن می شود و در نتیجه لاغری و کاهش وزن را به همراه خواهد داشت.
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان
 
 
 
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان
 
 
 
2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان
 
 
 
2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان
 
 
 
3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان
 
 
 
3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان
 
 
 
آیا سیر سیاه می تواند بر کرونا موثر باشد؟
کرونا را شاید بتوان بیماری قرن جدید نامگذاری کرد که بسیاری از کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است و تمامی دانشمندان و فعالان علوم پزشکی به دنبال راه حلی برای درمان این بیماری هستند. در کشور ما نیز با کمک گرفتن از طب سنتی و مواد طبیعی سعی در پیشگیری و حتی درمان این بیماری شده است.
 
سیر سیاه با داشتن خاصیت بالا برنده و قوی کننده سیستم ایمنی می تواند بدن را در برابر ابتلا به بسیاری از بیماری های میکروبی و ویروسی در امان نگه دارد. از آنجایی که بیماری کرونا نیز یک بیماری ویروسی تشخیص داده شده است پس می توان با کمک این خاصیت سیر سیاه از ابتلا به آن جلوگیری کرد.
 
سیر سیاه در کرج
 
قیمت و فروش سیر سیاه در کرج
در کرج این کلانشهر بزرگ و پرجمعیت شاید یکی از دغدغه های افرادی که به این داروی فوق العاده و طبیعی علاقه دارند، قیمت و همچنین میزان تازگی این محصول باشد. شاید به جرات بتوان گفت که در کرج این نوع داروی گیاهی با بهترین نوع بسته بندی و بالاترین کیفیت در دسترس عموم قرار دارد.
 
همانطور که می دانید نوع بسته بندی، کیفیت و تازگی و بهداشتی بودن محصول و رعایت بهداشت در طول پروسه تولید می تواند در میزان قیمت آن موثر باشد. شما در این شهر می توانید این محصول را با کیفیت عالی و تازه و بهداشتی در بسته بندی های فوق العاده و با قیمتی بسیار مناسب به راحتی تهیه و مصرف نمایید. سیر سیاه به کمک افرادی که مشکلات کلیوی و همچنین ناراحتی های کبدی دارند، آمده و زندگی را برای آن ها راحت تر می کند.
 
 
 
خرید سیر سیاه در کرج و راه های آن
دوستداران سیر سیاه در کرج می توانند به راحتی این سیر را تهیه نمایند. راه های زیادی برای تهیه آن وجود دارد که از آن جمله می توان به خرید:
 
از طریق مراجعه به عطاری های معتبر و خرید این سیر به صورت کلی و جزئی و همچنین به صورت باز و کیلویی و یا بسته بندی های بهداشتی با وزن معین تهیه کرد.
مراجعه به فروشگاه های بزرگ و معتبر و خرید پک های بهداشتی این محصول ارگانیک
از طریق خرید اینترنتی با مراجعه به سایت های معتبر
اشاره داشت. با شناخت بیشتر افراد از این ماده فوق العاده، فروش سیر سیاه در کرج رونق بسیاری داشته و به راحتی و با بالاترین کیفیت در دسترس عموم افراد علاقه مند قرار می گیرد. این داروی گیاهی مفید را می توانید به صورت عمده و یا خرده به راحتی تهیه نمایید. قیمت سیر سیاه در کرج بسیار به صرفه و مناسب است و شما با خیالی آسوده از لحاظ میزان هزینه می توانید آن را تهیه نمایید.
 
دوستداران این محصول می توانند از تازگی این محصول مطمئن باشند و آن را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.
 
 
 

برای خرید چای سبز تیما مدل دم کردنی/09109483228

 فواید چای

 
چای یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها نزد ایرانیان است. چای به سه نوع سبز، اولانگ و چای دسته بندی می شود. تمام این چای ها از گیاه کاملیا سیننسیس کشت می شوند و نوع و میزان خشک کردن آنها متفاوت است. چای سبز در یک مرحله و چای اولانگ در دو مرحله خشک و اکسید می شوند. چای سیاه را نیز تا آن جا که کاملا فاقد آب شود، حرارت می دهند. فواید چای بی شمار است. چای سبز برای درمانن بیماری ها، چای اولانگ برای آرامش و چای سیاه برای رفع خستگی بسیار مناسب هستند. در این مطلب قصد داریم تا فواید چای سیاه را به طور کامل شرح دهیم.
 
دهان و دندان: چای سیاه دارای ترکیبی به نام پلی فنل است که این ترکیب باکتری های دهانی را از کار می اندازد و از پوسیدگی و خوردگی دندان ها جلوگیری می کند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که چای دارای خاصیت دهان شویه می باشد؛ البته به شرطی که بدون جویدن قند و شکر مصرف شود.
 
بیماران قلبی: پزشکان همواره نوشیدن چای کمرنگ و رقیق را به بیماران قلبی توصیه می کنند. چای سیاه از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کند. همچنین چربی و فشار خون را کنترل می کند و خون را رقیق نگه می دارد.
 
هضم غذا: مصرف چای برای هضم غذا های چرب و سنگین بسیار مناسب می باشد. همچنین چای دارای ترکیبی به نام تانن است که از جذب آهن غذا جلوگیری می کند؛ در نتیجه به افرادی که دارای بیماری هموکروماتوز هستند نوشیدن چای بعد از صرف غذا توصیه شده است. به طور معمول زمان مناسب صرف چای 2 ساعت پس از میل کردن غذا می باشد.
 
رفع خستگی: چای به علت داشتن کافئین خستگی و سردرد های ناشی از آن را بر طرف می کند. همچنین چای دارای خاصیت ضد افسردگی، ضد استرس و ضد اسپاسم عضلانی می باشد.
 
 
 
5040 چای لاغری خود را در دو مدل دم کردنی و کیسه ای روانه بازار کرده است :
 
برای خرید چای سبز تیما مدل دم کردنی
 
برای تهیه چای لاغری تیما در مدل کیسه ای 100
 
برای خرید چای لاغری تیما در قالب پکیج سه ماهه دم کردنی بروی دکمه زیر کلیک نمایید :
 
برای تهیه چای لاغری تیما 5040 در قالب پکیج لاغری سه ماهه کیسه ای بروی دکمه زیر کلیک نمایید :
 
 
 
همانطور که در بالا نیز مشاهده می کنید قیمت چای سبز تیما در مقایسه با برندهیا موجود در بازار بسیار مناسب در نظر گرفته شده و همین باعث شده تا از استقبلا خوبی در میان مصرف کنندگان برخوردار شود.
 
شما با تهیه پکیج لاغری 5040 علاوه بر اینکه از تخفیف مناسبی بروی کالا برخوردار خواهید بود می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده کرده و د رنتیجه تاثیر بهرتی خواهید گرفت.
 
شما برای خرید چای سبز تیما چه در قالب پکیج 5040 و چه به صورت تک بسته می توانید علاوه بر خرید انلاین از طریق سایت با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.
 
 
 
بررسی دقیق ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰
 
 
 
دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان یکی از بهترین انواع دمنوش ها دانست که این دمنوش به دلیل طعم و خواص مطلوبی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. مراکز متعددی اقدام به فروش این محصول نموده اند که از این میان فروشگاه های اینترنتی بهترین روش برای خرید خواهند بود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:
 
تصویر ۱
 
دمنوش چای سبز ۵۰۴۰
 
دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان یکی از بهترین های نوشیدنی ها دانست که این دمنوش توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. توجه داشته باشید که این دمنوش به خاطر طعم و رنگ خاصی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این دمنوش به دلیل ویژگی ها و خواص بی نظیری که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته و میزان فروش بسیاری دارد. لازم به ذکر است که باید زمان استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را بدانید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. چای سبز با زیره ۵۰۴۰ را می توانید در دو نوع فله ای و همچنین تی بگ خریداری نمایید و نمونه تی بگ این دمنوش می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.
 
یکی دیگر از دلایل محبوبیت دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان دم کردن ساده آن دانست چرا که در عرض ۱۰ دقیقه این دمنوش آماده خوردن خواهد بود. چای سبز حاوی انواع مواد مغذی می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های آن می توان به کنترل اعصاب اشاره نمود. یکی از تاثیرگذارترین ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ می توان به افزایش سوخت و ساز بدن اشاره کرد که این امر سبب کاهش میزان وزن خواهد شد. این محصول را می توانید به صورت بسته بندی شده خریداری نمایید.
 
 
 
ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰
 
دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و لاغری با چای سبز ۵۰۴۰ را می توان مهمترین ویژگی این دمنوش دانست. دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ کاملا گیاهی بوده و به همین دلیل هیچگونه آسیبی به بدن شما وارد نخواهد کرد و می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید. این دمنوش مناسب برای کسانی خواهد بود که می خواهند متابولیسم بدن خود را تعیین نمایند. باید بدانید که این دمنوش می تواند سبب آرامش درونی شما شود به گونه ای که در صورت آشنایی با نحوه استفاده چای سبز ۵۰۴۰ و استفاده درست و بجا از آن می توانید خواب خود را نیز کنترل نمایید. دمنوش لاغری چای سبز ۵۰۴۰ همچنین می تواند میزان جذب قند را به حداقل برساند و همین امر سبب خواهد شد که بتوانید در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش وزن خود شوید.
 
تصویر ۳
 
خواص چای سبز تیما ۵۰۴۰
 
دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ با خواص بی نظیری که دارد بی شک می تواند توجه همگان را به خود جلب نماید و از جمله مهمترین خواص این چای سبز می توان به مفید بودن آن برای استرس اشاره نمود. به گونه ای که با استفاده کردن از این چای سبز می توانید آرامش روانی خود را حفظ نمایید. چای سبز زیره ۵۰۴۰ حاوی انواع ویتامین های B1 ، B6 ، B2،A و ویتامین Cمی باشد و مواد معدنی نظیر اسید فولیک، پتاسیم، منیزیم، آهن، کلسیم و… نیز در ساختار آن مشاهده می شود. این دمنوش سبب جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های قلبی و عروقی نیز خواهد شد و می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای پیشگیری از ابتلا به سرطان باشد. کاهش دادن فشار خون نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول می باشد.
 
 
خرید پستی چای سبز کیسه ای تیما
 
 

مزاياي منحصر به فرد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز:/09109483228

 سبوس برنج قهوه ای

به پوست برنج كه پس از شلتوك قرار دارد سبوس برنج مي گويند.
 
مزاياي منحصر به فرد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز:
 
درمان موثر دیابت ، کاهش وزن ، درمان موثر ریزش مو
سرشار از ویتامین های گروه B5
ویتامین ب 6: تقویت رشد مو جلوگیری از ریزش و سفیدی مو
نیاسین : تقویت عملکرد کبد و قلب به واسطه ی کاهش تری گلیسرید و کلسترول خون
تامین : بهبود عملکرد سیستم عصبی بدن سبوس را قهرمان شادی برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید است.
فیبر: درمان یبوست پاکسازی روده کاهش کلسترول خون و با احساسی سیری به موقع اشخاص چاق را سریع لاغر میکند .
پانتوتنیک اسید : بهبود سیستم تنفسی آنتی آلرژیک بوده و به توازن قند خون کمک می کند .
ویتامین E : خاصیت آنتی اکسیدانی قوی آن خاصیت ضد چروکیدگی پوست
بخش اعظم ارزش غذایی برنج در جوانه و سبوس آن نهفته است که طی فرایند آسیاب دور ریخته می شود. سبوس لایه بیرونی آندوسپرم برنج محسوب می شود.
 
زمانی که سبوس برنج در طول فرایند آسیاب بعنوان محصول فرعی بدست می آید بر خلاف باور عموم میتواند اکسید شود. در این صورت تلخ شده و خواص خود را از دست میدهد اما در شرکت تولید کننده این محصول با یک روش فن آوری جدید جلوی اکسیداسیون محصول گرفته میشود.
 
سبوس برنج یک منبع غنی از پروتئین ها، ویتامین ها، فیبرها، و آنتی اکسیدان ها بوده و خواص و فواید سلامتی متعددی دارد.
 
قرار دادن سبوس برنج در سبد غذایی روزانه مناسب برای درمان مشکلاتی مثل دیابت، چربی و اضافه وزن، ریزش مو و حتی یبوست  می باشد.
 
تفاوت این سبوس با سبوسهای موجود در این است که این سبوس جهت استفاده بهینه از تمام ویتامین های موجود در آن به پایداری رسیده است و سپس عملیات بسته بندی به صورت ساشه کاملاً بهداشتی صورت گرفته است.
 
جالب است بدانید که خواص سبوس برنج بیشتر از خود برنج می باشد، در کل غلاتی که سبوس دارند و سبوس آنها از آن جدا میشود بخشی از ویتامین ها و پروتئین ها مهم خود را از دست میدهند ، بنابراین بهترین کار این است که سبوس آنها به طور جداگانه تهیه شود و در کنار آن استفاده شود تا از تمامی خواص آن بهره مند شویم .
 
تفاوت سبوس برنج دکتر بیز با سبوسهای بازاری و عطاری :
سبوسهای بازاری فراوری نشده و به پایداری نرسیده‌اند و فقط ۲۴ ساعت طول عمر دارند و بعد از آن تبدیل به پوشال برنج میشوند .
 
سبوسهای بازار از ۷۵% سبوس لایه اول که به شدت سمی هستند (بخاطر آفتکش‌ها) و فقط ۲۵% لایه دوم که در بالا عرض شد فقط ۲۴ ساعت زمان برای مصرف دارند و با خرید و مصرف آنها عملا دردی که درمان نمیشود بلکه دردی اضافه میشود .
 
سبوسهای فراوری و پایدار شده‌ی *دکتر بیز*
همانطور که از اسم این سبوسها مشخص است این سبوس با پیشرفته ترین دستگاه‌ها فراوری شده و به پایداری رسیده .
 
فراوری :
 
جداسازی لایه‌ی اول از دوم
پاکسازی کامل از سموم
پایداری :
 
بالا بردن زمان ماندگاری سبوس با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌های موجود در دنیا .
 
تنها و تنها دو کارخانه در دنیا میتوانند سبوس برنج را فراوری کنند که یکی از آنها در

خواص چای سبز/09109483228

 یکی از مهمترین خواص بهترین نوع چای سبز در درمان و پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها بوده و با توجه به مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان های موجود در برگ های این گیاه می توان از آن به عنوان یک گیاه مقاوم در برابر سرطان یاد کرد.در این میان محصول چای سبز تیما لاغری به نسبت سایر برندهیا دیگر از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و می توانید از این محصول در این جهت برخوردار شوید.این خواص در تمامی محصولات چای سبز شاید وجود داشته باشد اما قطعا با کیفیت به مراتب بالاتری می توان آنرا در محصولات چای سبز لاغری 5040 یافت.

 
محصول چای تیما 5040 می تواند برای شادابی و جوانی پوست شما کمک موثری باشد. این دمنوش لاغری جدا از چربی سوزی که می تواند داشته باشد از پیری زود راس جلوگیری کرده و در واقع برای شما جوانی را به ارمغان می آورد.محصول فوق با خواص بی نظیر آنتی اکسیدانی که دارد می تواند در این مورد نیز به خبوی و با کیفیت بسیار بالایی عمل نماید.
 
اگر هدفتان لاغری و کاهش وزن سریع و بدون عوارض است این روش می تواند بسیار مطئمن و دقیق باشد. دمنوش چای سبز
می تواند جایگیزین مناسبی برای چای سیاه در سبد غذایی شما باشد. شما اگر بتوانید به جای چای های معمولی در منزل از این نوع دمنوش استفاده نمایید خواهید دید که اثرات بسیار مثبتی در سلامتی شما خواهد گذاشت.
 
قیمت چای سبز تیما در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده و در عین با ترکیباتی که در بالا در مورد انها توضیح دادیم دارای طعم و مزه ای بسیار منحصر به فرد می باشد.
اما قبل از اینکه بخواهیم به خواص بیشتری از این دمنوش 5040 اشاره کنیم شاید این سوال در ذهنتان آمده باشد که بهترین زمان برای مصرف دمنوش گیاهی تیما کی است و در طی روز چند مرتبه می توانیم از این چای استفاده نماییم ؟
شما روزانه 3 الی 5 مرتبه و هر بار نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می توانید از این دمنوش گیاهی تیما استفاده نمایید و اگر این روند بتواند به صورت مکرر و ادامه دار باشد قطعا می توان نتایج خوبی را در آخر مشاهده کرد :
اما محصول چای سبز لاغری تیما با بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن و از طرفی با کاهش اشتهایی که برای شما به همراه می آورد براحتی و در عرض یک دوره کوتاه به میزان قابل توجهی از وزن شما را می کاهد.کیفیت ارائه شده رد برند تیما این اطمینان را به شما خواهد داد تا بدون هیچگونه مشکلی بتوانید از این دمنوش تیما استفاده نمایید و شاهد نتایج خوبی باشید.
محصول دمنوش کیسه ای تیما نیز دقیقا همان ترکیباتی را دارد که در نوع دم کردنی توضیح دادیم .شما از این محصول می توانید برای محیط های اداری و جاهایی که زمان کمی دارید استفاده نموده و براحتی و در زمانی کوتاه دمنوش را دم و مورد مصرف قرار دهید.
 
خواص چای سبز
چای سبز همانطور که گفته شد یکی از معجزات طبیعت است که به دلیل داشتن خواص فراوان مورد توجه بوده است. در ادامه به برخی از فواید این دمنوش گیاهی اشاره خواهیم کرد:
 
تقویت کننده عملکرد مغز
دارای خاصیت ضد سرطانی
آرامش بخش
کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
کاهش وزن
بالا بردن مقاومت بدن در برابر بیماری ها
اینها تنها بخشی از هزاران خاصیت این دمنوش است که به آن اشاره شد.
 
 
 
چای سبز یکی از انواع چای است که ما اغلب نام آن را بیشتر با کاربردهای دارویی می شنویم و در این مقاله هم قصد داریم تا در مورد خواص چای سبز بیشتر برای شما صحبت کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان همراه قرار گیرد. با ما همراه باشید.
 
چای سبز چگونه گیاهی است؟
 
چای 5040 یکی از انواع چای است که از گلبرگها و جوانه‌های تازه گیاه چای به دست می‌آید. در فرایند تولید چای سبز اکسایش بسیار کم انجام می گیرد. خوب است بدانید که چای سبز در انواع مختلفی از قبیل چینی و ژاپنی وجود دارد. نوع ژاپنی چای سبز به اوچا (به ژاپنی: 緑茶) شهرت دارد.
 
شما عزیزان علاقه مندان می توانید برای تهیه این محصول همین الان از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری خود را سفارش دهید . ما شرایط خرید اینرتنیت را به صورت زیر برایتان فراهم کرده ایم :
 
 
 
یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده همه جا سخن از ان است چای سبز می باشد. این نوشیدنی که تاریخچه ان باز می گردد که سرزمین های اسیای شرق دارای خواص بسیار زیادی بوده و در طب سنتی نیز به ان اشاره های فراوانی شده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار ایران در این رابطه چای سبز تیما می باشد. برند تیما در طول چند سال گذشته یکی از پر فروش ترین برندها بوده و خیلی زود توانسته جایگاه مناسبی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی بیابد.
 
 
قيمت چاي سبز لاغري تيما
 
 
 
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد