بعد از اتمام برش هایی که در بالا ذکر کردیم دو خطا بهم دوخته می شود طوری که زاویه با در پهلوزیر برش قرار می گیرد و با هم دوخته می به صورت طرف دیگر دوخته میشود و برش پائین بالاتنه به همین خط دوخته میشود و خط الف و با زیر برش در پهلو دوخته میشود.

 
اگر به دنبال تهیه مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید می باشید , شک نکنید مجموعه بالا می تواند کلیه نیازهای شما را رد این زمنیه برآورده نماید. همانطور که در توضیحات نیز عنوان کردیم در مجموعه جدید و کامل ایشان بیش از 200 ساعت اموزش را می توانید تماشای کنید با بیش زا 400 تکنیک جدید که در زمینه خیاطی می باشد آشنا خواهید شد.
 
بسیاری از شما عزیزان مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده را تماشا کرده اید و حتما اذعان دارید که نحوه آموزش دادن ایشان بسیار ساده و روان بوده و هر کسی با معلومات بسیار کم و پایین هم می تواند به خوبی با این دوره ارتباط برقرار کرده و در مدت کوتاهی به مرز بالایی از مهارت دست یابد.
 
بهترین روش یادگیری این هنر این است که شما مجموعه ای تصویری را رد اختیار داشته باشید و بتوانید بارها و بارها به تماشای بخش های مختلف آموزشی ان بنشینید.به جای اینکه بخواهید با صرف هزینه های زیاد بر سر کلاس های اموزشی بروید میتوانید با هزینه ای اندک برای یک بار آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم را دریافت کنید و منزل خود ار تبدیل به یک کلاس اموزشی کرده و حتی با دیگر دوستان خود به صورت گروهی به تماشای این مجموعه اموزشی بنشینید و با هم قدم به قدم مراحل مختلف خیاطی را توسط این بانوی هنرمند فرا بگیرید.
 
کیفیت ارائه شده در فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی بسیار مناسب بوده و شما می توانید کلیه دیسک ها را در کامپیورت و حتی در دستگاه های پلیر خانگی تماشا کنید. ما تمامی دیسک های ارائه شده را کارانتی رایگان کرده ایم و اگر به هر دلیلی دیسکی که برای شما ارسال شده مشکل پخش داشت با خیال راحتی می توانید آنرا به صورت رایگان تعویض نمایید.( این خدمات تنها در فروشگاه تهران خرید ارائه می شود)
 
مجموعه cd اموزش خیاطی خانم عمرانی که البته برای اینکه حجم کمتری به خود بگیرد و ارسال ان به صورت پستی نیز راحت تر باشد به صورت dvd ارائه می شود حاصل زحمات چندین و چند ساله این بانوی هنرمند است. شما با در اختیار داشتن ان می توانید کلیه دوره هیا پخش شده از تلویزیون طی سالیان گذشته را به صورت یکجا دریافت کنید و در کنار ان از جدید ترین و آخرین کارهای انجام شده ایشان نیز بهره مند خواهید شد.
 
 
 
در بالا عنوان کردیم که به جرات می توان گفت بهترین کتاب آموزش خیاطی که می توانید رد بازار کنونی بیابید قطعا کتاب های ایشان است. در زیر به بررسی عناوین این کتاب ها پرداخته ایم تا صحه ای بر ادعایی که کرده ایم بگذاریم :
 
در جلد اول این مجموعه شما با عناوین زیر آشنا خواهید شد :
 
آشنایی کامل با انواع ابزارهای مربوط به خیاطی
 
آموزش روش های صحیح اندازیه گیری دامن
 
ایجاد دامن تنگ اولیه برای الگوی پایه
 
نحوه صحیح اندازه گیری باسن مخصوص افراد چاق و کسانی که شکم هایی برجسته دارند.
 
آموزش کامل دوخت ساسون زیب دوزی برای دامن های معمولی
 
روش صحیح زیب دوزی مخفی
 
برش و دوخت کمر جدا کمر پهن
 
آموزش نحوه صحیح برش و دوخت برای سجاف کمر
 
آموزش نحوه صحیح ایجاد چاک برای پشت دامن
 
آموزش چاک دادن دامن های آستر دار
 
آموزش برش و دوخت انواع دامن های فون کمر کشی و…
 
آموزش دوخت دامن های خمره ای
 
آموش دوخت دامن های شش ترک کمری و هشت ترک کمری
 
آموزش دامن های کشی شش ترک و هشت ترک
 
آموزش دوخت دامن های مدل ماهی
 
آموزش دوخت دامن های نیلوفری
 
آموزش دوخت دامن های کلوشی
 
آموزش دوخت انواع دامن های کلوش دار
 
آموزش دامن های پیلی
 
آموزش دوخت انواع دامن جیب دار
 
آموزش دامن های شلواری
 
آموزش دامن جیب دار
 
آموزش دامن پیلی
 
اموزش دامن های لنگی
 
آموزش دوخت دامن های زیگزاگی
 
و ده عنوان دیگر که به دلیل زیاد بودن موضوعات امکان توضیح دادن و بیان انها در اینجا مقدور نمی باشد.
 
 
 
شما عزیزان همین الان می توانید علاوه بر تهیه کتاب های فوق از طریق سایت ما اقدام به تهیه مجموعه خیاطی خانم عمرانی نمایید.
 
اما در ادامه برای شما بخشی از کتاب خیاطی سیما عمرانی را در پایین توضیح داده ایم تا با نحوه امورش دادن ان بیشتر انشا شوید و خودتان خواهید دید که چقدر روان و ساده به بیان موضوعات می پردازند :
 
آموزش بلوز گره ای بروی سینه
 
ابتدا باید از الگوی اولیه که در اختیار دارید رولت کرده و اماده نمایید. بلوز مورد نظر را اگر با پارچه های کشی بدوزید بسیار زیباتر خواهد شد . برای این منظور می توانید از پارچه های ریون و استرج استفاده نمایید.دقت نمایید در مورد پارچه های کشی باید به روش زیر عمل نماییم تا محاسباتمان در اخر درست باشد :
 
۱ سانتیمتر از سرشانه ۱ سانتیمتر از کارور و ۱۵ سانتیمتر از خط پهلو کم می کنیم ۴ سانتیمتر از خط سینه پائین آمده خطی کشیده به اندازه همین خط از الگو بیرون رفته ۸ تا ۱۰ سانتیمتر از انتهای خط بیرون رفته پائین می آئیم و به خط سینه به ۸ سانتیمتر پائین آمده اریب کردیم از انتهای این خط اریب به صورت زاویه قائمه ۸ سانتیمتر بالا رفته به گوشه گردن که ۱ سانتیمتر داخل رفتیم وصل می کنیم. می توانیم از زاویه بالا ۲ سانتیمتر بیرون رفته تا لبه گره کشیدگی نداشته باشد. برای پشت هم از الگو اولیه استفاده می شود. اگر پارچه کشی باشد باید مانند جلو شانه و کارور یک سانتیمتر کم می شود و پهلوهم ۱۵ سانتیمتر کم میشود و از گوشه گردن پشت هم مانند جلو یک سانتیمتر داخل شانهشده تا مقدار پارچه مورد نیاز برای بلوز یک متر و بیست سانتی متر با عرض ۱۵۰ می باشد.
 
بعد از اتمام برش هایی که در بالا ذکر کردیم دو خطا بهم دوخته می شود طوری که زاویه با در پهلوزیر برش قرار می گیرد و با هم دوخته می به صورت طرف دیگر دوخته میشود و برش پائین بالاتنه به همین خط دوخته میشود و خط الف و با زیر برش در پهلو دوخته میشود.