سیر سیاه را چگونه استفاده کنیم ؟

 

سیر سیاه چیست و چه خواصی دارد ؟

قیمت و خرید سیر سیاه در شیراز فروش سیر سیاه در شیراز خواص سیر سیاه برای درمان دیابت سیر سیاه برای دیابت سیر سیاه و طب سنتی خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی خرید سیر سیاه در کرج سیر سیاه کرج سیر سیاه برای چی خوبه سیر سیاه برای نعوظ خواص سیر سیاه برای نعوظ سیر سیاه برای لاغری خواص سیر سیاه برای لاغری تاثیر سیر سیاه در درمان کبد چرب سیر سیاه برای کبد چرب سیر سیاه برای درمان زود انزلی  سیر سیاه و زود انزالی خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی سفارش سیر سیاه سیر سیاه را از کجا بخریم سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم عوارض سیر سیاه دکتر بیز خواص سیر سیاه برای پوست آیا سیر سیاه باعث لاغری می شود؟ نحوه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری قیمت سیر سیاه برای زود انزالی طریقه مصرف سیر سیاه برای زود انزلی

نمایندگی فروش سیرسیاه _ سیرسیاه دکتر بیز

 

خواص سیر سیاه:

ـ 10برابر آنتی اکسیدان موجود در سیر سفید را دارد و بوی نامطبوع ندارد.

 

ـ خطر بروز کلسترول و سرطان را کاهش می دهد.

 

ـ آنتی اکسیدان بالای آن، از سلول ها در برابر بیماری ها محافظت و روند پیری را کند می کند.

 

ـ در سیر سفید چربی به نام الیسین وجود دارد که به طور طبیعی آنتی بیوتیک و ماده ضدقارچ ایجاد می کند. با حرارت دادن آن، الیسین به «اس- الیسیستین» تبدیل می شود که به آنتی بیوتیک و ضدقارچی محلول در آب تبدیل می شود و بدن آن را راحت تر جذب می کند.

 

ـ از آن جا که روند حرارتی بدون ماده شیمیایی و نگهدارنده انجام می شود، ماده غذایی بسیار سالم به حساب می آید.

 

ـ سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

 

ـ سوخت و ساز بدن را تنظیم می کند.

 

ـ به جذب ویتامین B1 کمک می کند.

 

ـ باعث جذب پروتئین ها می شود.

 

ـ کبد را تقویت می کند.

ارسال به سراسر ایران

تیم تخصصی Ts

از مشاوره تا درمان همراه شما هستیم.

 

خرید سیر سیاه

قبل از خرید سیر سیاه در مورد آن اطلاعات مفیدی کسب کنید: سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی به دست می آید. بعد از تخمیر سیر حالت ژله ای پیدا می کند، مزه بد آن از بین می رود و کمی شیرین می شود و رنگ حبه های سیر نیز سیاه می شود. سیر سیاه خیلی راحت تر از سیر معمولی خورده می شود چون بو و مزه تند سیر معمولی را ندارد؛ به علاوه سیر سیاه ۴ تا ۵ برابر خواص درمانی و ضد اکسیدانی بیشتری نسبت به سیر معمولی دارد. سیر سیاه خواص بی نظیر و شگفت انگیزی دارد.

 

اگر امکان خرید اینترنتی ندارید با فروشگاه بایادی تماس بگیرید: ۰۳۱۹۱۰۱۵۵۱۰

 

خرید سیر سیاه اصل

خواص سیر سیاه

خواص سیر سیاه برای پیشگیری و درمان بیماری ها عالی است.طبق تحقیقات علمی و پزشکی، سیر سیاه خواص ضد سرطانی قوی دارد که به خاطر مواد آنتی اکسیدان زیاد آن است. سایر خواص سیر سیاه عبارت است از:

 

پیشگیری از سرطان

کمک به درمان سرطان

لاغری و چربی سوزی

کاهش چربی های مضر خون

پیشگیری از گرفتگی عروق و رگ ها

محافظت از قلب

کنترل قند خون

پیشگیری از دیابت

بهبود دیابت و کاهش عوارض آن

کاهش آلرژی و حساسیت

کاهش التهاب نقاط مختلف بدن مانند مفاصل

سلامت کبد

برای مطالعه خواص بی نظیر سیر سیاه با جزئیات و بر مبنای تحقیقات علمی و مستند پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید:  خواص سیر سیاه

 

 

 

هنگام خرید سیر سیاه به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱- سیر سیاه باید از تخمیر سیر تازه و ارگانیک و سالم به دست آمده باشد. تخمیر سیرهای کهنه و مانده یا در حال خراب شدن برای به دست آوردن سیر سیاه کیفیت محصول را پایین می آورد.

 

۲- فرآیند تخمیر سیر باید با روش های علمی و مطابق تحقیقات انجام شده باشد. زمان تخمیر مناسب برای سیر سیاه حداقل ۴۰ روز است و بهترین دمای تخمیر ۷۰ درجه سانتی گراد. در طول تخمیر رطوبت هوا باید بین ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد. بالا رفتن بیش از حد دما باعث خشک شدن سیر سیاه و سخت شدن جویدن و خوردن آن و همچنین شیرین نشدن آن می شود. کم بودن روزهای تخمیر هم می تواند باعث شود خواص درمانی سیر سیاه کمتر از حالت تخمیر کامل شود. بنابراین باید سیر سیاه را از جایی تهیه کنیم که مطمئن هستیم فرآیند تخمیر به درستی و طبق روش های علمی انجام شده است.

قیمت سیر سیاه در اصفهان

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/