وقتی خانم ها از گن ساعت شنی جلیقه ای  استفاده می کنند ، آن را محکم به دور کمر و شکم آنها می نشاند و نوعی سونا خصوصی ایجاد می کند. گرما باعث می شود مربی کمر بتواند چربی های لجبازی و موضعی را با سرعت بیشتری بسوزاند. علاوه بر این ، عرق برانگیخته زباله ها و سایر ناخالصی ها از بین می روند. نتیجه؟ کمر کوچکتر ، شکم صاف و سینه های بزرگتر و غنیمت بصری. شما هرگز احساس اینقدر سکسی نکرده اید!

گن ساعت شنی تاپی با کیفیت خوب از پشت نیز پشتیبانی می کند. از وضعیت مستقیم تر و شکایت کمتری لذت ببرید.

گن ساعت شنی بندی  دارای یک سیستم قفل قلاب هستند که باعث می شود در صورت از دست دادن چند پوند وزن آن بیشتر شود و بتوانید پیشرفت خود را پیگیری کنید!

 

به کدام اندازه نیاز دارم برای سفارش گن ساعت شنی جلیقه ای اصل؟

برای تعیین اینکه چه سایزی را باید خریداری کنید ، از نمودار اندازه Ann Chery زیر استفاده کنید. از اندازه معمول لباس خود استفاده نکنید ، اندازه کلمبیا بسیار کوچک است!

 

چربی شکم سرسخت ترین چربی برای کاهش است. یک رژیم ورزشی کاملاً منظم و یک رژیم غذایی سالم لازم است تا کوچک شود. اما دلسرد نشوید ، زیرا روشهایی برای تقویت تلاش شما در کاهش وزن وجود دارد. و یکی از این روشها استفاده از کمربند معده برای کاهش شکم است

 

گن ساعت شنی جلیقه ای لاتکس در اطراف شکم بسته می شوند تا قسمت وسط تنه شما را فشرده کنند. هنگامی که در هنگام ورزش پوشیده می شوید ، منطقه شکم را فشرده می کند و باعث تعریق می شود ، که ممکن است باعث سوزاندن چند کالری دور کمر شود. وقتی گن ساعت شنی رکابی را برمی دارید ، شکم معمولاً به شکل طبیعی خود برمی گردد.

این گن لاغری ساعت شنی رکابی به حفظ وضعیت خوب بدن و تقویت هسته شما کمک می کنند. با این حال ، آنها فقط می توانند به برنامه کاهش وزن موجود شما کمک کنند و در واقع به خودی خود چربی نمی سوزانند. در اینجا ، تعدادی از بهترین گن ساعت شنی مدل تاپی را برای کاهش وزن ذکر کرده ایم تا به شما در انتخاب صحیح کمک کنند.

 

این گن لاغری ساعت شنی تاپی ساخته شده از نئوپرن برای کمردرد بسیار مناسب است زیرا از کمر پشتیبانی می کند و از آسیب دیدگی در طی یک تمرین سنگین جلوگیری می کند. پارچه سوراخ شده آن باعث تنفس و راحتی پوشیدن می شود.

گن ساعت شنی تاپی اصل قابل انعطاف باعث می شود که محکم به دور کمر گرفته شود ، در حالی که فشرده سازی مضاعف آن بهترین تناسب را به شما می دهد.

 

از دست دادن چربی شکم پس از به دنیا آوردن کودک دشوار به نظر می رسد. اما با کمک یک گن ساعت شنی برند انچری ، تلاش برای رسیدن به این رقم ساعت شنی غیرممکن است. این گن ساعت شنی آنچری ساخته شده از لاتکس فشرده سازی بالا ، دارای بسته شدن جلوی قلاب و چشم است و متناسب با کمر و راحتی شما قابل تنظیم است. نه استخوان فولادی اطراف زیرین به حفظ وضعیت خوب بدن کمک می کنداین گن ساعت شنی زنانه آنچری ، ساخته شده از پارچه نئوپرن تک لایه ۲ میلی متری ، می تواند شکم شما را فشرده کرده و به تقویت روند کالری سوزی کمک کند. این می تواند از ماهیچه های شما پشتیبانی کرده و آنها را گرم نگه دارد تا از خستگی و آسیب بعد از تمرین جلوگیری کند. این یک تنش مناسب را ایجاد می کند تا بتوانید به راحتی عرق کنید و می توانید از آن برای تمرین یا لباس منظم استفاده کنید.با پنج استخوان تقویت شده از اکریلیک در داخل گن لاغری ساعت شنی آنچری ، برای ایجاد بهترین پشتیبانی از کمر طراحی شده است. همچنین به بهبود وضعیت بدن و کاهش احتمال آسیب در حین تمرین کمک می کند. پارچه برای تنفس و راحتی هنگام پوشیدن سوراخ می شود. به اندازه کافی پهن است که می تواند کل شکم شما را بپوشاند.

 

http://harajkaade.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%88-%d8%b4%da%a9%d9%85%db%8c-%d9%be%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7/