سیرسیاه و اثر ضد التهابی آن:

التهاب فرآیندی است که سیستم ایمنی بدن ما به آسیب ، عفونت و سموم پاسخ می دهد.
التهاب نه تنها در روند بهبود و ترمیم زخم بلکه در محافظت از بدن ما از مهاجمان خارجی ، از جمله ویروس ها و باکتری ها نیز نقش اساسی دارد.
با این وجود ، التهاب مزمن ممکن است تأثیر منفی بر سلامتی ما داشته باشد که در انواع بیماری های مزمن از بیماری های قلبی گرفته تا روماتیسم و لوپوس بروز یافته است.
 
مصرف مواد ضد التهابی یا غذاهایی مانند اسید چرب اشباع نشده و غیر اشباع شده -3-اسید ، چربیهای اشباع نشده اشباع ، β-cryptoxanthin ، کوئرستین ، kaempferol ، malvidin ، peonidin ، daidzein  genistein ، روغن زیتون  ، آب گوجه فرنگی ، گردو ، آرد , دانه کتان و گیلاس ممکن است به مبارزه با برخی بیماریهای مرتبط با التهاب مزمن کمک کنند .
 
سیر سیاه بیز عامل ضد التهابی
اخیراً ، در برخی گزارش ها ، سیر  به عنوان یک عامل برجسته در درمان التهاب و بیماری های مرتبط با سپتی سمی مطرح شده است.
عصاره سیر  مانع تولید نیتریک اکسید (NO) و سیتوکین های پیش التهابی از جمله فاکتور نکروز توموری  و پروستاگلاندین  می شود و NO سنتاز و TNFα و بیان سیکلوکسیژناز-2 را از طریق مکانیسم مرتبط سرکوب می کند.
 
اثر محافظت کننده کبدی سیر سیاه بیز:
کبد یک عضو حیاتی است که باعث سم زدایی، بیوسنتز پروتئین و تولید بیوشیمیایی هضم می شود. با این حال، کبد در برابر داروها، مواد شیمیایی، الکل، حلالها، عفونت و مکمل های غذایی آسیب پذیر است. ثابت شده است که سیر سیاه از کبد در برابر عوارض جانبی محافظت می کند .
 
ORIZEN SHOPپیشنهاد ما
مکمل های این محصول
دمنوش لاغری دکتر بیز
اطلاعات بیشتر
ادامه...
سبوس لایه دوم برنج قهوه ای
اطلاعات بیشتر
ادامه...
مصفی خون برای کبد چرب
اطلاعات بیشتر
ادامه...
ORIZEN SHOPچرا ؟
از Orizen خرید کنم
مزایای خرید سیر سیاه بیز  از Orizen
یکی از مزایای خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت شما و راحتی در خرید است اما متاسفانه در این میان هستند افراد سودجویی که با کمی چرب زبانی و استفاده از نا آگاهی مشتریان این بستر را آلوده میکنند.مراقب خرید های اینترنتی باشید.
 
مراقب خرید سیر سیاه بیز  از  اینستاگرام باشید!
اخیرا تعدادی افراد سودجو علاوه بر پورسانت مستقیمی که از شرکت بیز میگیرند اقدام به گرانفروشی محصولات شرکت بیز و نانوسان کرده اند و متاسفانه از آن بدتر بدون داشتن مجوز های لازم اقدام به فروش واهی کرده و محصول را به دست مشتری نمیرسانند برای جلوگیری از این روند مخرب برای فضای کسب و کار اینترنتی چه اقداماتی باید انجام داد .
 
اقداماتی که باید قبل از خرید سیر سیاه بیز  انجام دهید
از صحت تبلیغات اطلاع پیدا کنید، شما با یک چستچوی ساده و خواندن نظرات کاربران مختلف میتوانید به این امر دست پیدا کنید .
قیمت اصلی را پیدا کنید شما خیلی راحت با مراجعه به سایت های تولیدکننده قیمت اصلی را پیدا کنید 
درصورت قصد خرید از اینستاگرام سعی کنید به صورت تلفنی با فروشنده تماس برقرار کنید یا مطمئن باشید پیج سایت فروش معتبری داشته باشد.
از اعتبار سایت مطمئن شوید این روزها سایت های ایرانی برای داشتن مجوز فروش باید نماد اعتماد الکترونیک داشته باشند و درگاه های بانک های معتبر تنها به این سایت ها مجوز میدهند
 
 
سیر سیاه برای سرطان