خواص درمانی قهوه موکا گانودرما بیز

FDA هیچ اثر دارویی گانودرما لوسیدوم را تشخیص نمی دهد. با این حال ، هزاران مطالعه فواید آن را برای سلامتی تأیید می کند. قهوه ای که با عصاره قارچ قرمز درست می شود خواص مشابهی دارد. سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن ، فسفر و پتاسیم ، انرژی پایدار را فراهم می کند و دفاع طبیعی بدن شما را تقویت می کند. به دلیل سطح آنتی اکسیدانی بالایی که دارد ، با پیری و استرس اکسیداتیو مقابله می کند.

برخی مطالعات نشان می دهد که قهوه گانودرما دارای آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به چای سبز و کاکائو است. عصاره قارچ قرمز ، ماده اصلی آن ، مقادیر زیادی گلوتاتیون را تحویل می دهد ، همچنین به عنوان آنتی اکسیدان اصلی شناخته می شود.

این ماده مغذی به سم زدایی از کبد و کلیه ها کمک می کند در حالی که توانایی بدن شما برای دفع سموم را بهبود می بخشد. افرادی که سطح گلوتاتیون کمی دارند ، بیشتر در معرض مشکلات قلبی عروقی ، بیماری های تخریب کننده عصبی ، خستگی مزمن و اختلالات ایمنی هستند. علاوه بر این ، گلوتاتیون باعث افزایش طول عمر و کند شدن پیری می شود.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز همچنین حاوی ویتامین C است که منجر به کاهش خطر ابتلا به عفونت های ویروسی می شود. همچنین عملکرد کبد و کلیه را بهبود می بخشد ، علائم آسم را تسکین می دهد و مقاومت بدن در برابر استرس را افزایش می دهد. تحقیقات نشان می دهد که سطح قند خون را متعادل می کند و از دیابت محافظت می کند.

 

عوارض جانبی بالقوه
این نوشیدنی با وجود فواید سلامتی ، برای همه مناسب نیست. اگر به مواد محرک حساس هستید ، ممکن است قهوه گانودرما بهترین انتخاب نباشد. ممکن است دچار لرزشی ، ضربان قلب سریع و مشکلات خواب شوید. از آنجا که این نوشیدنی پاسخ ایمنی را تحریک می کند ، مصرف آن برای کسانی که سیستم ایمنی بدنشان بیش از حد فعال است توصیه نمی شود.

بیشتر مطالعات نشان می دهد که قهوه گانودرما در صورت مصرف در دوزهای متوسط ​​بی خطر است. فقط مطمئن شوید که به قارچ حساسیت ندارید. همچنین ، توجه داشته باشید که گانودرما لوسیدوم و سایر قارچ های دارویی ممکن است در لخته شدن خون تداخل ایجاد کنند.

 

آیا قهوه قارچ حتی از قهوه معمولی بهتر است؟

ممکن است شما از قبل در قطار قهوه کتو باشید ، اما آیا قهوه قارچ را امتحان کرده اید؟ من می دانم که به نظر می رسد ترکیبی بسیار عجیب به نظر می رسد ، اما این قهوه متمرکز بر قارچ ها در حال حاضر بسیار مرسوم است و به نظر می رسد که فقط بخار دارد. دوستداران دم نوش تا حدی غیر عادی می گویند که عصاره خاکی قارچ یک مکمل اضافی برای قهوه است که در واقع عطر و طعم کلی نرم تری ایجاد می کند. بعلاوه ، شما حتی با کافئین ترشح دهنده کمتر ، آنتی اکسیدان بیشتری دریافت می کنید.

بنابراین قهوه قارچ ممکن است محبوبیت بیشتری پیدا کند ، اما آیا سالم است؟ قهوه قارچ همراه با فواید چشمگیر قارچ ، فواید قهوه را برای شما فراهم می کند. چای قارچ یا شکلات داغ قارچ نیز همین طور است. اما این گزینه های نوشیدنی از قارچ های معمولی آشپزی شما استفاده نمی کنند. در عوض ، آنها قارچ های دارویی را اضافه می کنند. آیا قارچ های دارویی برای شما مفید هستند؟ پاسخ کوتاه ، که به زودی در مورد آن توضیح می دهم ، “بله” است.

قارچ های غنی از تغذیه که در قهوه قارچ و چای قارچ استفاده می شود شامل نیروگاه های سلامتی مانند بند ناف است. تحقیقات علمی نشان می دهد که مزایای عمده قارچ های دارویی برای سلامتی از تقویت عملکرد سیستم ایمنی تا حتی بهبود سلول های مغزی نشان داده شده است ، که به این معنی است که قارچ ها حتی می توانند به مبارزه با مسئله جدی تخریب عصبی مانند زوال عقل و بیماری آلزایمر کمک کنند.

 

منبع نوشته