مصرف گانودرما برای دیابت باید مظابق با استانداردهای پزشکی صورت گیرد. از نکات مهم در مصرف گانودرما برای دیابت مصرف گانودرما به میزان استاندارد می باشد.

 
طریقه درست مصرف گانودرما برای دیابت یا قند خون
 
 
 
عصاره قارچ گانودرما از بهترین داروها جهت درمان دیابت یا قند خون می باشد. با کسب اطلاع در مورد طریقه مصرف گانودرما برای دیابت می توان به بهترین نحو از آن استفاده نمود. از نکات مهم در زمینه مصرف گانودرما برای دیابت استفاده از آن در وعده های غذایی مختلف می باشد. میزان مصرف استاندارد گانودرما در روز بین یک تا شش گرم بوده و باید با مشورت پزشک متخصص صورت گیرد. عصاره گانودرما را می توان در قالب قهوه و یا دمنوش مصرف نمود.
 
دیابت و گانودرما
امروزه افراد به دلیل عدم رعایت اصول تغذیه و فعالیت بدنی کمتر در معرض انواع و اقسام بیماری ها قرار دارند. از جمله بیماری های شایع به ویژه در بین قشر میانسال و کهنسال دیابت یا قند خون می باشد. بیماری قند خون یا دیابت خود زمینه ساز بیماری ها و امراض مختلف بوده و از این رو افراد مبتلا به دنبال کنترل و درمان این بیماری هستند. برای کنترل قند خون در کنار مصرف داروهای شیمیایی می توان از مواد غذایی کاهش دهنده قند خون بهره برد. عصاره قارچ گانودرما از جمله محصولات کاهش دهنده قند خون یا دیابت می باشد.
 
تصویر ۱
 
تاثیر گانودرما بر دیابت
همان طور که می دانید دیابت به دو دسته کلی نوع یک و دو تقسیم بندی می شود. دیابت نوع یک بر اثر کاهش قدرت بدن در تولید انسولین به وجود می آید که نقش اصلی در تنظیم گلوکز یا قند خون دارد. ترکیبات موجود در عصاره گانودرما با تحریک لوزالمعده که منبع تولید انسولین است منجر به افزایش تولید انسولین می شود. وجود انسولین کافی در خون به جذب گلوکز اضافی بدن توسط اندام ها می گردد.
 
در دیابت نوع دوم در بدن انسولین وجود دارد اما با این حال سلول های بدن توانایی جذب و دفع گلوکز خون به مقدار لازم را ندارند. عصاره گانودرما حاوی آنزیم های مفید است و با تقویت بدن و پیوند میان انسولین و سلول ها منجر به جذب قند خون می شود. با توجه به تاثیرات مثبت مصرف گانودرما برای دیابت متخصصین تغذیه و نیز پزشکان استفاده از این عصاره مفید را به بیماران خود توصیه می کنند.
 
تصویر ۲
 
طریقه مصرف گانودرما برای دیابت
نظر به تاثیرات مثبت عصاره گانودرما بر روی بدن و در جهت کاهش امراض و بیماری های مختلف این محصول با کیفیت به طرق مختلف در رژیم غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر گانودرما در قالب پودر گانودر و قهوه گانودرما در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. کسانی که به دنبال مصرف گانودرما در جهت تنظیم قند خون هستند باید درباره طریقه درست مصرف این ماده مفید کسب اطلاع نمایند. بهترین طریقه مصرف گانودرما برای دیابت استفاده از آن در قالب قهوه می باشد. همچنین می توان از مخلوط پودر گانودرما با عسل، چای و یا شیره انگور به شکل دمنوش بهره برد.
 
از نکات مهم در مصرف گانودرما برای درمان دیابت یا قند خون مصرف این عصاره به مقدار استاندارد می باشد. مصرف گانودرما بهتر است از یک گرم در روز شروع شده و به تدریج بر مقدار آن افزوده شود. میزان مصرف روزانه گانودرما طبق نظر کارشناسان بین ۱ تا ۶ گرم می باشد. برای درمان قند خون یا دیابت باید گانودرما قبل از وعده های غذایی و با معده خالی مورد استفاده قرار گیرد. البته برای مصرف هر نوع داروی گیاهی از جمله گانودرما جهت کاهش قند خون و بیماری های دیگر باید با پزشک متخصص مشورت نمود.
 
تصویر ۳
 
قهوه و درمان دیابت در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است. گانودرما قهوه و درمان دیابت توانسته نتایج مثبتی داشته باشد که در ادامه درباره اش بیشتر میخوانیم
 
درباره قهوه و درمان دیابت بیشتر بدانیم
 
 
 
شاید شما هم تا به حال درباره مصرف قهوه و درمان دیابت شنیده باشید ولی هنوز درباره آن مطمئن نیستید. ما می خواهیم با توجه به خواص گانودرما همین مهم را بررسی کنیم تا ببینیم از انواع قهوه های گانودرما می توان برای درمان دیابت استفاده کرد یا خیر؟
 
(عکس شماره ۱)
 
گانودرما چیست؟
اولین گام برای آشنایی با تاثیر نوشیدن قهوه و درمان دیابت این است که بدانیم اصلا گانودرما چیست و چه خواصی دارد. گانودرما نوعی قارچ است که در مناقط استوایی قاره آسیا رشد می کند و این وفور رشد و تولید قارچ گانودرما موجب شده تا طب سنتی شرقی همیشه برای درمان های بسیاری از ان استفاده کند. در سالیان اخیر هم که پای طب سنتی شرقی به ایران باز شد و توانست نتایج خوبی در پی داشته باشد، بسیاری از مردم برای ارتقای سلامت عمومی و تقویت سیستم ایمنی بدن از قارچ گانودرما استفاده کردند. در حال حاضر قهوه گانودرما یکی از همین محصولات پر طرفدار است.
 
قهوه و درمان دیابت
قهوه گانودرما با بیس قارچ گانودرما و پودر قهوه تهیه شده و بدون هر گونه افزودنی و شکر مصنوعی به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی در بازار موجود است. این کیفیت موجب شده تا قرص قهوه و درمان دیابت یکی از ترندهای مهم پزشکی مدرن برای انواع بیماری های قند باشد.
 
همانطور که می دانید بیماری دیابت خود دو نوع دارد. در دیابت نوع یک اندام پانکراس بدن اصلا انسولین تولید نمی کند و همین مهم موجب می شود تا عملکرد عمومی و کلی بدن مختل شود. دیابت نوع ۱ بین کودکان  و نوجوانان بسیار شایع است.