توضیح محصول :

 
آموزش خیاطی سیما عمرانی شامل بیش از ۳۰۰ برنامه آموزشی در مورد آموزش خیاطی با متد خیاطی سادریک و تکنیک های مختلف آن . قابل استفاده برای هنرآموزان و هنرجویان کار و دانش ، فنی و حرفه ای این مجموعه آوزشی در قالب ۲۴ DVD عرضه می شود با کیفیت صدا و تصویر مناسب عرضه می شود
 
خیاطی هنر رهگشای کار است که هستی را به جنبش درآورده و تازه تر از تازه می سازد و هنر ارزنده است که پوشش بیرونی هستی را جمال می بخشد. یادگیری خیاطی مثل هنر آشپزی برای خانم ها لازمه ی زندگی هست با آموختن خیاطی می توانیم در خیلی از هزینه ها صرفه جویی کنیم به عنوان مثال هزینه ای که برای خرید یک لباس می کنید می توانید حتی با یک دهم آن خودتان در منزل همان لباس را تهیه کنید . اگر یکی از لباسهای خودتون، همسرتون ویا بچتون گشاده و یا کمی بلند هست و … اگر با همچین مشکلاتی برخورد کنید اگر خیاطی یاد بگیرید می توانید به راحتی ای مشکلات را حل کنید بدون اینکه کمترین پولی خرج کنید . با آموزش خیاطی می توانید شغلی با درآمد خیلی خوب داشته باشید. خیلی لذت بخش هست که لباس تن خود یا همسر یا بچه اتان را خودتان با هنر دست خودتان بدوزید . آموزش خیاطی خانم عمرانی یک آموزش گام به گام خیاطی هست و آموزش خیاطی مبتدی شروع می شود و به آموزش خیاطی پیشرفته می رسد.
 
با استفاده از آموزش خیاطی ساده و روان خانم سیما عمرانی می توانید خیاطی را از مبتدی تا پیشرفته به راحتی یاد بگیرید . با آموزش خیاطی خانم عمرانی افرادی که اصلا خیاطی بلد نیستند و به اصطلاح مبتدی هستند می توانند خیاطی را یاد بگیرند و به حد پیشرفته برسند و افرادی که هنر خیاطی را بلد هستند میتوانند از این مجموعه استفاده کنند و به تجربیات خود بافزایند. اگر اصول اولیه خیاط را یاد بگیرید خواهید فهمید که آموزش خیاطی با الگو و آموزش خیاطی بدون الگو هر دو برایتان آسان هست و فرقی نمی کند از کدام روش استفاده کنید اما بیشتر کارشناسان خیاطی با الگو را ترجیح می دهند چون در آموزش خیاطی با الگو هم در صد خراب شدن کار کمتر است و هم به اصطلاح کار خیاطی شما با سلیقه تر و بهتر در می آید .
 
شما در مجموعه آموزش خياطي قاسمي راوندي با عناوين زير آشنا خواهيد شد :
 
معرفي انواع پارچه و آشنايي با چرخ خياطي و نحوه كار با آن
 
نحوه آموزش دوخت دكمه و آشنايي با جا دكمه
 
اموزش دوخت مغزي در مدل خهاي صاف و اريب
 
اموزش دوخت انواع جيب درز بغل
 
آموزش دوخت جيب هايي با مدل دو فيلتوي
 
اموزش شكاف دم دستو دوبل براي آستين هاي كوتاه
 
آموزش اندازه گيري انواع دامن و شلوار
 
آموزش كار با الگوي دامن
 
آموزش انواع دوخت دامن در مدل هاي مختلف
 
اموزش دامن هاي پيلدار همراه با كار با الگوي انها
 
سی دی های خیاطی خانم عمرانی