گانودرما چیست ؟

‌قارچ گانودرما لوسیدوم با قدمت بالای ۲۰۰۰ سال در چین باستان پادشاهان چین اولین مصرف کنندگان گانودرما بودند .بخاطر کمیاب بودن و گران بودن این قارچ فقط آنها بودند که میتوانستند از این قارچ استفاده کنند چون عمر آنها را زیاد میکرد وبه قارچ جاودانگی معروف شد. بعدها با کشت بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای زیبا و موهای درخشان و عمر طولانی معروف کرد. قارچ گانودرما بافتی بسیار سخت و قرمز رنگ دارد  که در بدن قابل هضم نیست و طعم آن بسیار تلخ است. با فراوری محصول و اضافه کردن قهوه و نوعی کاکائو به نام کوکوآ این قارچ قابل خوردن و هضم شدن میشود که برای پیشگیری و درمان و بهبود انواع بیماریها قابل درمان است. در کل دنیا فقط ۴ تا کشور توانایی تولید این محصول را دارند که کشور عزیزمان یکی از آن ۴ کشور است که توانسته با استفاده از بالاترین تکنولوژی جهان به تولید این محصول در ۵ مدل: سوپریم / موکا / لاته / هات چاکلت / وکافی میکس . میباشد.که هر کدوم ازاین قهوه های گانودرما برای درمان و یا پیشگیری بیماری خاص استفاده میشود.
 
قهوه لاته
کافه لاته با قارچ گانودرما کافه ترکیبی زیست از کافه اسپرسو خامه است . در واقع کافه لاته یک واژه ایتالیایی برایش قهوه است با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا با گانودرما در ترکیبی با خامه و شکر شما را به لاته خامه ای دعوت می کند . به علاوه این که برای آماده شدن آن لازم نیست منتظر بمانید . گانودرما لاته برای بیماری هایی مثل ورم روده ورم معده زخم معده و رفلاکس معده بسیار مفید است . چربی سوز فوق العاده ای می باشد و به واسطه داشتن فیبر برای کسانی که یبوست دارند بسیار مفید است و مشکل گوارش را از بین میبرد . و کسانی که دیابت دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و دیابت شان را تنظیم کنند . کسانی که فشار خون دارند و هم دیابت نباید از این محصول استفاده کنند ما به آنها توصیه می‌کنیم از گانودرما موکا استفاده کند تا هم فشار خونشان تنظیم شود و هم قند خونشان گانودرما لاته انرژی متوسطی می دهد و سیستم ایمنی بدن را بالا برده و بدن را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن می کند و به خاطر برطرف کردن ورم معده و ورم روده در همان یک ماه اول یک سایز که هم کم میکند . قهوه قهوه لاته با قارچ گانودرما با بافت مخملی خامه ای طعم شیرینی به لحظه های شما می بخشد .
 
لاته گانودرما
گانودرما لاته بواسطه خامه ای بودن بافت اش برای بهبود زخم های معده و روده بسیار مفید است . رفلاکس معده ورم روده ورم معده را از بین برده و گوارش را سریع تر انجام می دهد و کسانی که یبوست دارند می توانند از این محصول استفاده کنند دیابتی بوده و قند را تنظیم می‌کند و پانکراس را مجبور به تولید انسولین می کند . چربی سوز قوی بوده و بسیار  در لاغری موثر است سایز را تغییر داده و حجم چربی ها را کم می کند . گانودرما لاته با طعمی  فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند کافه لاته انواع ترش کردگی معده رفلاکس معده ورم روده و ورم معده را از بین می برد و به واسطه کم کردن ورم در بدن سایز سریع تغییر می کند .
 
گانودرما لاته
گانودرما لاته با طعمی  فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند کافه لاته انواع ترش کردگی معده رفلاکس معده ورم روده و ورم معده را از بین می برد و به واسطه کم کردن ورم در بدن سایز سریع تغییر می کند . بیشتر استفاده از گانودرما از نوع لاته برای ناراحتی های معده می باشدکه این مسئله بیشتر زمان و نوع مصرف قهوه گانودرما را پر اهمیت می کند . زیرا در صورت استفاده ی نادرست به جای ترمیم ناراحتی سبب زیان بیشتر مکان آسیب می شود . مصرف ابتدایی گانودرما یک ساشه در روز و بعد از واکنش های ابتدایی بدن در مقابل قارچ گانودرما و عادت به این ماده غذایی تا دو ساشه مصرف روزانه می باشد . از بابت زمان استفاده مانند سایر بیماری ها یک ساعت بعد از صبحانه بهترین زمان استفاده از قهوه گانودرما می باشد . زیرا مصرف گانودرما با شکم خالی زمینه ساز زخم معده می شود و کسانی که با این عارضه مواجه هستند را تشدید می نمایید . پس حتما در نوع , اندازه و زمان مصرف دقت لازم را به خرج دهید تا به جای بهبود دچار آسیب بیشتر نشوید .
 
 
بهترین روش درمان زخم معده چیست؟ کدام قهوه گانودرما برای زخم معده بهتر است؟
 
زخم معده وجود زخم های دردناکی است در مخاط معده، زخم معده هنگامی اتفاق می افتد که ضخامت لایه مخاطی که از معده در برابر مایعات گوارشی محافظت می کند.
 
زخم معده اسید های گوارشی بافت را پوششی معده را از بین میبرد، زخم معده ممکن است به راحتی درمان شود اما اگر روش درمان مناسب نباشد.
 
روش های شیمایی تقریبا میشه گفت مناسب نیست و درمان کامل به حساب نمی آید، بعضی از مردم که درگیر زخم معده شده اند از دارو های گیاهی عطاری ها استفاده میکنند ولی اصلا معلوم نیست که ان گیاه واقعی باشد اصل باشد یا نه، برای شروع دوره درمان زخم معده میتوانید از طب سنتی استفاده کنید ولی نه هر گیاهی!
 
گانودرما و طب سنتی
 
گانودرما از نظر طب سنتی یک نوع قارچ گیاهی درمانی است که بیش از ۴ هزار سال است برای انواع بیماری ها استفاده میشود از جمله برای زخم معده، قهوه گانودرما برای زخم معده خواص بسیار زیادی دارد و میتواند از مبتلا شدن به زخم معده جلوگیری کند و همچنین میتواند با این بیماری دردناک مبارزه کند.
 
گانودرما به دلیل خواص زیادی که دارد طبق تحقیقات انجام شده میتواند برای بیش از ۳۰ نوع بیماری مفید باشد!
 
زخم معده یکی از دردناک ترین بیماری های گوارشی است که علائم آن گرفتنی شکم و پایین شکم است و معمولا ان قسمت از بدن با درد زیادی رو به رو میشود.
 
طبق تحقیقات انجام شده گانودرما برای زخم معده بسیار موثر و خواص دارد، و میتواند زخم های داخل معده را بهبود دهد و مداوا کند.
 
قهوه گانودرما برای زخم معده خواص دارد؟
 
ترکیبات اصلی قهوه های گانودرما قارچ گانودرما است، و طبق تحقیقات قارچ گانودرما بهترین قارچ گیاهی برای بیماری های گوارشی است.
 
در قهوه های گانودرما از قارچ گانودرما پودر شده استفاده شده است و با گیاهان دیگری ترکیب شده است، در حال حاضر کمپانی دکتر بیز۴ طعم مختلف قهوه گانودرما را ساخته و تولیده کرده است، و هر کدام خواص منحصر به فردی را برای بدن دارد.
 
ما اسوال اصلی اینجاست که کدام قهوه گانودرما برای زخم معده موثر است؟
 
قهوه گانودرما برای زخم معده کدام را مصرف کنیم؟
 
همانطور که گفتیم ۴ طعم مختلف قهوه گانودرما وجود دارد، و بهتر است اول با اسم انها اشنا شویم.
 
قهوه سوپریم دکتر بیز، قهوه موکا دکتر بیز، قهوه لاته دکتر بیز و قهوه هات چاکلت دکتر بیز خب حالا برای زخم معده بهتر است کدام قهوه گانودرما را مصرف کنیم؟
 
به طور کلی برای بیماری های گوارشی بهتر است قهوه لاته گانودرما دکتر بیز مصرف کنید، قهوه لاته گانودرما خواص بسیار زیادی برای بیماری های گوارشی مثل کبد چرب، سنگ کلیه و زخم معده دارد.
 
برای درمان سنگ کلیه بهتر است در ۳ ماه اول قهوه لاته دکتر بیز مصرف کنید، و بعد از اتمام ۳ ماه اول دوره درمان قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز مصرف کنید و از خواص قهوه سوپریم برای زخم معده استفاده کنید.
 
ترکیبات قهوه سوپریم شامل : جنسینگ، خرنوب، قارچ گانودرما و قهوه عربیکا است.
 
قهوه سوپریم به دلیل داشتن ترکیبات شگفت انگیزی مثل خرنوب و جنسینگ بسیار جایگاه ویژه ای دارد و خواص بسیار زیادی داد.
 
وظیفه اصلی قهوه گانودرما پاکسازی سموم بدن است و قهوه سوپریم بسیار قوی تر عمل میکند! اما همانطور که گفتیم برای زخم معده بهتر است قهوه لاته گانودرما و قهوه سوپریم گانودرما مصرف کنید.
 
اما در ادامه مبحث قهوه گانودرما برای زخم معده باید بگوییم که در کنار قهوه گانودرما باید سیر سیاه هم مصرف کنید.
 
سیر سیاه دکتر بیز برای زخم معده
 
سیر سیاه دکتربیز خواص بسیار زیادی برای گوارش بدن دارد، سیر سیاه در اصل همان سیر سفید است و طی یک فرایند خاص تبدیل به سیر سیاه میشود.
 
سیر سیاه در تمام دنیا استفاده میشود و برای سلامت گوارش بدن پزشک ها مصرف سیر سیاه را توصیه میکنند.
 
در ایران کمپانی دکتر بیز سیر سیاه را تولید و عرضه میکند که بسیار خواص شگفت انگیزی برای بدن دارد همچنین برای زخم معده بهتر است در کنار قهوه گانودرما حتما مصرف شود.
 
در انتها باید بگوییم که بهترین قهوه گانودرما برای زخم معده قهوه گانودرما لاته و قهوه گانودرما سوپریم میباشد و البته در کنار قهوه گانودرما سیر سیاه دکتر بیز هم مصرف کنید