ویژگی های محصول :

 
وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)
 
نحوه و زمان مصرف :
 
استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.
 
 
 
موارد منع مصرف:
 
در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.
 
زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.
 
 
 
سیر سیاه در کرج یکی از داروهای گیاهی مورد استفاده و مفید برای بسیاری از بیماری ها می باشد. با توجه به پیشرفت های علم پزشکی، داروسازی و داروشناسی باز هم مواد طبیعی و داروهای گیاهی جایگاه خاص خود را دارند. سیر سیاه کرج یکی از این داروهای گیاهی پر خاصیت است که در اختیار مردم قرار گرفته که با خواص فوق العاده خود بتواند به افراد در حفظ سلامتی کمک نماید. سیر سیاه در کرج می تواند به کمک افراد دیابتی آمده و مشکلات آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
 
سیر سیاه چیست
سیر سیاه از طریق تغییراتی که بر روی سیر معمولی و یا سفید ایجاد می شود بدست می آید و از دیرباز در کشورهای آسیای جنوب شرقی مورد استفاده بوده است. این مردم از این سیر عمل آوری شده هم به عنوان دارو و هم طعم دهنده در غذا استفاده می کردند.
 
در مسیر تهیه سیر سیاه هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی شود و این پروسه تنها با کمک دما و رطوبت انجام می گیرد. در این تغییرات نه تنها خواص سیر سفید از بین نمی رود، بلکه خواص جدیدی نیز به آن اضافه می شود. برای تولید سیر سیاه آن را در محفظه های مخصوصی که دارای دمای میان 60 تا 90 درجه و همچنین رطوبتی بین 70 تا 90 درصد است، قرار می دهند. سیرها باید 2 تا 3 ماه در همین محفظه ها باقی بمانند تا به سیر سیاه تبدیل شوند. محصول نهایی طعمی شیرین دارد و بوی نامطبوع و یا تند سیر را نیز ندارد. افراد می توانند این محصول را هم به تنهایی و هم به عنوان چاشنی در غذاهای خود استفاده کرده و از خواص آن بهره مند شوند.
 
 
 
مواد تشکیل دهنده سیر سیاه در کرج
این نوع از سیر که بسیار پر خاصیت می باشد، از مواد طبیعی فوق العاده ای تشکیل شده است که برای بدن بسیار مفید بوده و به آن ها نیازمند است. از مواد تشکیل دهنده سیر سیاه در کرج می توان به آنتی اکسیدان های فوق العاده ای به نامهای زیر اشاره داشت:
 
پلی فنل ها
فلاونوئیدها
تترا هیدرو کاربولین
ارگانوسولفور
با خواص سیر سیاه درجه یک در کرج بیشتر آشنا شویم
این سیر که از تغییرات بر روی سیر سفید بدست می آید و بسیار پر خاصیت است. در ادامه به برخی از مهمترین خواص سیر سیاه در کرج اشاره می کنیم:
 
1- سیر سیاه تقویت کننده قوی سیستم ایمنی بدن است.
 
2- باعث بهبود عملکرد کلیه ها و کبد می شود.
 
3- آلرژی را کاهش می دهد.
 
4- استرس را در افراد کم می کند.
 
5- پایین آورنده میزان کلسترول خون است و در نتیجه از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.
 
6- باعث چربی سوزی و کم شدن و کوچک شدن سلول های چربی در بدن می شود و در نتیجه لاغری و کاهش وزن را به همراه خواهد داشت.
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
whatsapp-icon سفارش از طریق واتس آپ
آیا سیر سیاه می تواند بر کرونا موثر باشد؟
کرونا را شاید بتوان بیماری قرن جدید نامگذاری کرد که بسیاری از کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است و تمامی دانشمندان و فعالان علوم پزشکی به دنبال راه حلی برای درمان این بیماری هستند. در کشور ما نیز با کمک گرفتن از طب سنتی و مواد طبیعی سعی در پیشگیری و حتی درمان این بیماری شده است.
 
سیر سیاه با داشتن خاصیت بالا برنده و قوی کننده سیستم ایمنی می تواند بدن را در برابر ابتلا به بسیاری از بیماری های میکروبی و ویروسی در امان نگه دارد. از آنجایی که بیماری کرونا نیز یک بیماری ویروسی تشخیص داده شده است پس می توان با کمک این خاصیت سیر سیاه از ابتلا به آن جلوگیری کرد.
 
سیر سیاه در کرج
 
قیمت و فروش سیر سیاه در کرج
در کرج این کلانشهر بزرگ و پرجمعیت شاید یکی از دغدغه های افرادی که به این داروی فوق العاده و طبیعی علاقه دارند، قیمت و همچنین میزان تازگی این محصول باشد. شاید به جرات بتوان گفت که در کرج این نوع داروی گیاهی با بهترین نوع بسته بندی و بالاترین کیفیت در دسترس عموم قرار دارد.
 
همانطور که می دانید نوع بسته بندی، کیفیت و تازگی و بهداشتی بودن محصول و رعایت بهداشت در طول پروسه تولید می تواند در میزان قیمت آن موثر باشد. شما در این شهر می توانید این محصول را با کیفیت عالی و تازه و بهداشتی در بسته بندی های فوق العاده و با قیمتی بسیار مناسب به راحتی تهیه و مصرف نمایید. سیر سیاه به کمک افرادی که مشکلات کلیوی و همچنین ناراحتی های کبدی دارند، آمده و زندگی را برای آن ها راحت تر می کند.
 
 
 
خرید سیر سیاه در کرج و راه های آن
دوستداران سیر سیاه در کرج می توانند به راحتی این سیر را تهیه نمایند. راه های زیادی برای تهیه آن وجود دارد که از آن جمله می توان به خرید:
 
از طریق مراجعه به عطاری های معتبر و خرید این سیر به صورت کلی و جزئی و همچنین به صورت باز و کیلویی و یا بسته بندی های بهداشتی با وزن معین تهیه کرد.
مراجعه به فروشگاه های بزرگ و معتبر و خرید پک های بهداشتی این محصول ارگانیک
از طریق خرید اینترنتی با مراجعه به سایت های معتبر
اشاره داشت. با شناخت بیشتر افراد از این ماده فوق العاده، فروش سیر سیاه در کرج رونق بسیاری داشته و به راحتی و با بالاترین کیفیت در دسترس عموم افراد علاقه مند قرار می گیرد. این داروی گیاهی مفید را می توانید به صورت عمده و یا خرده به راحتی تهیه نمایید. قیمت سیر سیاه در کرج بسیار به صرفه و مناسب است و شما با خیالی آسوده از لحاظ میزان هزینه می توانید آن را تهیه نمایید.
 
دوستداران این محصول می توانند از تازگی این محصول مطمئن باشند و آن را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.
 
 
 
خرید ارزان و اینترنتی سیر سیاه در کرج
 
 
 
سیر سیاه از فرآورده های تهیه شده از سیر خام است که فواید تغذیه ای گوناگون دارد. با تهیه سیر سیاه در کرج می توان از آن جهت کاهش فشار خون و نیز کاهش وزن بهره برد. همچنین مصرف سیر سیاه به بهبود عملکرد کلیه و کبد کمک می کند. با اطلاع از قیمت سیر سیاه در کرج می توان بهترین این محصول را تهیه کرد. بهترین راه برای خرید سیر سیاه درجه یک با قیمت ارزان سایت خرید اینترنتی می باشد.
 
سیر سیاه و نحوه فرآوری آن
سیر که به صورت خام و در قالب فرآورده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد جزء گیاهان علفی مفید برای بدن می باشد. سیر و فرآورده های آن در کنار طعم دهندگی به حفظ سلامت بدن کمک می کند. از جمله محصولات حاصل از سیر خام سیر سیاه می باشد که طی فرآیند خاص حاصل می آید. این ماده غذایی مفید در طی یک دوره 50 تا 90 روز در محیطی بهداشتی و در درجه حرارت 60 تا 70 درجه تهیه می شود. از سیر سیاه در کرج به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غذاهای مختلف استفاده می گردد.
 
خواص سیر سیاه کرج درجه یک
از ترکیبات موجود در سیر سیاه می توان به آنتی اکسیدان هایی از قبیل پلی فنلها، مشتقات تترا هیدرو کاربولین، فلاونوئید ها و نیز ترکیبات ارگانوسولفور اشاره نمود. مصرف سیر سیاه در قالب مواد غذایی خواص متعددی به دنبال دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین آنها اشاره می شود.
 
تقویت سیستم ایمنی بدن
مهم ترین مزیت مصرف سیر سیاه درجه یک تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد. برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف مهم ترین فاکتور تقویت سیستم ایمنی بدن از طریق مصرف مواد مغذی است. سیر با داشتن مواد عالی و مغذی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
 
سیر سیاه
 
کاهش آلرژی و استرس
آلرژی و عوارض ناشی از آن امروزه گریبانگیر اقشار مختلف جامعه می باشد و از راه های مختلف افراد به دنبال کاهش عوارض این بیماری هستند. یکی از مهم ترین فاکتور ها در تشدید آلرژی و آسم استرس که می توان با مصرف مواد غذایی مفید از قبیل سیر سیاه استرس را کاهش داد. ترکیبات عالی موجود در سیر تاثیر قابل ملاحظه ای در رفع بیماری های تنفسی و ریوی و نیز درمان سرماخوردگی دارد.
 
بهبود کارکرد کلیه و کبد
از دیگر خواص درمانی سیر سیاه کرج می توان به رفع مشکلات کبد و کلیه اشاره نمود. از آنجا که سیر سیاه ادرار آور می باشد به بهبود کارکرد کلیه کمک می کند. مصرف منظم سیر سیاه از تجمع آب اضافی در کلیه جلوگیری نموده و با دفع آن عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. از طرف دیگر سیر سیاه به افزایش عملکرد کبد و دفع سموم بدن کمک می کند.
 
سایر خواص سیر سیاه
یکی از فواید مصرف سیر سیاه کنترل سطح کلسترول خون است که از نتایج آن می توان به عدم رسوب کلسترول در رگ ها و کاهش خطر احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد. مصرف سیر سیاه خواص متعددی به همراه دارد که از آن میان می توان به لاغری و کاهش وزن اشاره کرد. مصرف سیر سیاه سبب افزایش چربی سوزی بدن شده و با ضعیف کردن توده های لیپیدی چربی به رفع چربی بدن کمک می کند.
 
اطلاعات سیر سیاه
 
قیمت سیر سیاه در کرج
با آگاهی از خواص و فواید متعدد مصرف سیر سیاه می توان از این ماده غذایی مفید جهت درمان انواع بیماری ها بهره برد. یکی از دغدغه های خریداران سیر سیاه دریافت سیر سیاه درجه یک با قیمت مناسب می باشد. در تعیین قیمت سیر سیاه فاکتور های مختلفی نقش دارد که از آن میان می توان به کیفیت سیر سیاه، نوع بسته بندی، برند تولید کننده و نوسانات قیمت بازار اشاره نمود. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت به روز و خرید سیر سیاه در کرج  از طریق فروشگاه اینترنتی کالایاب واقع در گلشهر کرج می باشد.
 
سیر سیاه اصل
 
خرید سیر سیاه کرج درجه یک
برای خرید سیر سیاه از جمله سیر سیاه کرج با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب راهکار های مختلفی پیش روی خریداران قرار دارد. یکی از این راه ها سر زدن به سایت خرید اینترنتی سیر سیاه می باشد. در حال حاضر بسته بندی های سیر سیاه مرغوب از طریق سایت خرید اینترنتی به صورت عمده و خرده در دسترس خریدار قرار می گیرد.
 
از مزایای خرید سیر سیاه از طریق سایت اینترنتی می توان به دریافت این ماده غذایی مفید بدون واسطه و با قیمت ارزان اشاره کرد. با سر زدن به سایت خرید اینترنتی می شود اطلاعات لازم در مورد خواص شیر سیاه، قیمت و نحوه سفارش محصول را به دست آورد.
 
سیر سیاه برای دیابت سیر سیاه برای لاغری خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی سیر سیاه را از کجا بخریم
ما در سایت مستند امکانی فراهم نموده ایم که چنانچه قصد خرید سیر سیاه در کرج را دارید می توانید در مدت زمان کوتاه سفارش خود را ثبت کرده و محصول خود را درب منزلتان تحویل بگیرید.
سیر سیاه دارای خواص بی شماری می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:
درمان کبد چرب
درمان فشار خون
کاهنده چربی و کلسترول خون
تقویت موها و جلوگیری از ریزش موها
درمان اختلالات ناشی از نعوظ و درمان زود انزالی
افزایش ایمنی بدن
درمان دیابت و کاهنده قند خون
 
 
برای خرید سیر سیاه در کرج و مشاوره در این محصول می توانید با 09198800460 شماره تماس بگیرید.
سیر سیاه یک فراورده بسیار خاص و منحصر به فرد با خواص بی نظیر است که می تواند برای بدن بسیار مفید باشد.اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که سلامتیتان برایتان حائز اهمیت است استفاده از سیر سیاه در واقع یک آچار فرانسه برای سلامتی شماست.حال این سیر سیاه چه فوایدی برای بدن شما دارد ؟
1-اگر نگران مبتلا شدن به کبد چرب هستید و یا به کبد چرب مبتلا هستید این محصول می تواند در کنترل آنزیم های کبدی اثر گذار باشد.
2-چنانچه در خطر ابتلا به دیابت هستید سیر سیاه می تواند در کاهش قند خون و درمان دیابت به شما کمک کند.
3-چنانچه ایمنی بدن شما پایین امده است و بطور مکرر دچار سرما خوردگی می شوید و همچنین از ابتلا به ویروس کرونا وحشت دارید با استفاده از سیر سیاه می توانید از خواص بی نظیر ان و ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز آن برای تقویت سیستم ایمنی بدنتان استفاده کنید.
4-اگر موهای شما ضعیف شده اند و دچار ریزش موها شده اید می توانید با استفاده از این محصول به قطع ریزش موها و تقویت آن کمک کنید.
5-سیر سیاه یک کاهنده قوی چربی ، کلسترول خون و فشار خون می باشد.
علاوه بر موارد گفته شده سیر سیاه دارای خواص بسیار زیاد دیگر می باشد که از جمله مهم ترین آنها اثر ضد سرطانی میباشد و سیر سیاه با دارا بودن آنتی اکسیدان های ضروری برای مقابله با رادیکال های آزاد می تواند ضمن جوانسازی پوست از ابتلا به سرطان جلوگیری کند.